Gå til innhold

finnes Trail enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet detta høres dumt ut men: finnes 10 dagers trail enda? jeg har WoW men jeg gidder ikke og lage en og betale for den før jeg vet om det lægger eller ikke, så jeg har søk men finner ikke noe på det, fins det trailen enda? detta høres VELDIG dumt ut: har noen en test server jeg kunne testet hvis ikke Trailen fins? Takker for alle svar! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går ikke ann å låne den bort.. før så fikk alle med en som hver med spillet, men gjør vist ikke det mer.. men kjenner du noen som har det så få dem til å gi deg det ;)

Skrevet

det er det værste jeg har SETT!! du trenger Visa eller noe for 10dagers card! ÅÅÅÅÅ JEG BLIR SÅ FORBANNA! jeg skaffer først et 10dagers "guest card" men du trenger jo VISA card DAMN

Skrevet

Hvis du har wow så er vel, så vidt jeg vet, den første månden gratis?

Når du lager en account så må du enten velge visa eller gamecard ellerno, men du trenger ikke betale noe.

Skrev bare in noen tall jeg, å så når free-månden var slutt skifta jeg til gamecard

Skrevet

#1 De belaster aldri kontoen før du har oppdatert spillet med en retail-kode, selv om du skriver inn visakortnummeret. Et falsk nummer skal godt gjøres å få gjennom systemet. Da tror jeg du har flaks.

#2 Jeg fikk med et guestpass når jeg kjøpte spillet for en uke siden.

Skrevet (endret)

Den første månden er gratis.

Bare skriv inn kontonummeret ditt. Eller hva du vil. Funka for meg.

Blir jo ikke trekt før etter en måned uansett.

Edit: Hvis du ikke vil starte kontoen din, må du selvsagt ha en 10 day-trail

Endret av brannmannsam
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

kan du ikke lese eller? 10 dagers pass ER gratis, grunnen til at du må legge inn et visakortnummer er hvis du finner ut at etter 10 dager at du skal fortsette med det

Skrevet
HELDIGVIS? hva er du lagd av?:p

5743257[/snapback]

Det luker unna de verste småungene og bidrar til at spillet holde en relativt høy standar. Desverre er det for mange småunger som tar foreldrenes visa og infiserer den ellers fredelig verden med oppførselen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...