Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Hedda Gabler, neida Brann nubba i stanga, lidderlig moro, kanskje kokken får juling også :)

 

Dæven dær scora LYN, 20000 tomme seter jubler høyt for LYN hver Søndag :w00t:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Brann er ikkje gode nok til å ta gull i år. Dei var det før sommaren, ikkje etter.

7076929[/snapback]

 

De gjør det litt for komplisert mener jeg :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Da går mine bønner til HamKam. Brann tapte så til de grader fortjent her og er rett og slett ikke noe vinnerlag. Like greit at Bakke må stå over neste kamp, Brann var best på våren med godgutten Haugen sentralt uansett så det er ikke noe særlig tap.

 

Kommentator:

 

Uansett utfall her og uansett utfall i morgen skal det spilles seriefinale i Bergen.... hæh??

 

Vinner RBK i morgen blir det langt ifra finale i Bergen ihvertfall....  :hmm:

7077104[/snapback]

 

Vinner RBK i morgen, men Brann vinner på stadion så er det fortsatt kun to poeng som skiller når det fortsatt gjenstår to kamper, så det kan i hvert fall føre litt spenning med seg. Men jeg tviler på at RBK snubler i sine to siste kamper.

Lenke til kommentar
Vinner RBK i morgen, men Brann vinner på stadion så er det fortsatt kun to poeng som skiller når det fortsatt gjenstår to kamper, så det kan i hvert fall føre litt spenning med seg. Men jeg tviler på at RBK snubler i sine to siste kamper.

7077106[/snapback]

 

Men å kalle det en seriefinale da?

 

Edit: Når RBK har knust HK må de tape 2 av de 3 siste kampene for å miste seriegullet, det må de gjøre samtidig som Brann vinner alt.... gode odds for det eller?

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...