Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Mitt utsagn mens jeg snakket med Katalysator.

"Ok, skjønner faktisk det, men er en hund etter spenning"

 

 

Her hektet du deg på i diskusjonen.

"De som er mer opptatt av spenning enn at laget deres vinner er ikke genuine fans, det tør jeg påstå "

 

Så følger du på med snørrete observasjoner:

"Har det noe med saken å gjøre? Poenget her er at du kommenterer innlegg som ikke er beregnet på deg selv og da bryr jeg meg ikke om avstanden fra topp til bunn (som du kan putte en galakse imellom)...."

 

Galaksen er sannsynligvis mellom snørrete øyevipper, og en myriade av flatlus sett ned til dårlig snørte seilersko.

 

Dette er bare fjadd :)

"Det holder jeg og resten av RBK-fansen oss for god til..."

Lenke til kommentar
Hehe, tyder på usikkerhet om evnene til bartelaget :D

Det hadde vært en fornøyelse hvis alt ble avgjort i Bergen mellom disse to lagene, faktisk verdt en tur helt fra Sarpsborg.

7074925[/snapback]

 

:roll:

 

Man må ikke være atomfysiker for å finne ut at Rosenborgs gullsjanser øker med et Brann-tap i dag. Siden jeg heier på Rosenborg håper jeg på at nettopp dette skjer.

7075093[/snapback]

 

Og spenningen vil forsvinne. Er da ikke noe gøyt i det. Livet er for kort til å ønske spenningen i det fjernet. ;)

Lenke til kommentar
Mitt utsagn mens jeg snakket med Katalysator.

"Ok, skjønner faktisk det, men er en hund etter spenning"

7075911[/snapback]

 

Å min påstand at er man mer intressert i spenning enn at laget vinner er man ikke en genuin fan av laget. Det var selvsagt ment til RBK og Brann supportere og ikke til de som ligger i gjørma og "kjemper" om nedrykk.... trodde faktisk at dette var underforstått men enkelte må jo ha det inn med teskje :whistle::)

 

Edit: Kampen er i gang og for de som ennå ikke har forstått det... ja, jeg håper Brann taper :tease:

 

Edit2: TIL vant over FFK :w00t:

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mitt utsagn mens jeg snakket med Katalysator.

"Ok, skjønner faktisk det, men er en hund etter spenning"

7075911[/snapback]

 

Å min påstand at er man mer intressert i spenning enn at laget vinner er man ikke en genuin fan av laget. Det var selvsagt ment til RBK og Brann supportere og ikke til de som ligger i gjørma og "kjemper" om nedrykk.... trodde faktisk at dette var underforstått men enkelte må jo ha det inn med teskje :whistle::)

 

Edit: Kampen er i gang og for de som ennå ikke har forstått det... ja, jeg håper Brann taper :tease:

 

Edit2: TIL vant over FFK :w00t:

7076150[/snapback]

 

Ja teskje er ikke så dumt hvis man ikke kan grammatikk. Håper du har bedre tak på dialekten slik at ikke den kødder det til for deg, i tillegg til bevisene på fravær fra barneskolen.

Lenke til kommentar

Ja teskje er ikke så dumt hvis man ikke kan grammatikk. Håper du har bedre tak på dialekten slik at ikke den kødder det til for deg, i tillegg til bevisene på fravær fra barneskolen.

7076287[/snapback]

 

Den satt, nå ble jeg virkelig såret ;)

 

PS. Brann sliter litt men er fortsatt 0-0..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja teskje er ikke så dumt hvis man ikke kan grammatikk. Håper du har bedre tak på dialekten slik at ikke den kødder det til for deg, i tillegg til bevisene på fravær fra barneskolen.

7076287[/snapback]

 

Den satt, nå ble jeg virkelig såret ;)

 

PS. Brann sliter litt men er fortsatt 0-0..

7076322[/snapback]

 

Fint, skal vi nå konse på at beste laget vinner da? :)

Lenke til kommentar

Det eneste positive med den 1. omgangen er at Semb ikke kommenterer...

 

Brann får ikke til noe. De første ti minuttene var friske, men etter det er det jo bare rot. Skjerpings til Brann nå, ellers blir det flere Lyn mål. Sæternes må stokke bena sine og score 2-3 mål, slik som han pleier mot Lyn.

 

Og ingen bombe at det er høyrekanten til Brann som sliter defansivt, Knudsen er jo innpå...

 

Edit;

 

Ellers så blir det ikke akkurat enklere for Brann med de dommerne. To feilaktige cornere til Lyn, ikke avblåst offside til Lyn og avblåst feilaktig offside på Brann så langt. Og feilaktig gult kort til Winters.... Og der blir Brann snytt for corner...

Lenke til kommentar
Høyt trykk fra Brann men de store sjansene uteblir heldigvis...

 

Edit: Hvilke øyne er det du ser med eller... dommeren har vært flink til nå!!

7076822[/snapback]

 

Jeg ser med mine øyne. For ordens skyld så er kommentatorene enige med meg. Så kan du spørre hvilken øyne de ser med. Det har vært flere feil av dommerne i favør Lyn (men Brann spiller uansett rævva).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...