Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper Start klarer seg bra i år også. Hadde vært kjedelig om de rykket ned med ny stadion i 2007. Ellers så håper jeg at Rosenborg havner minst like langt nede som i fjor. Hadde vært kjedelig om de skulle tatt gullet. I min ønsketenkning så tar Brann gullet, eller en av de andre outsiderene. Hadde vært artig og se de i CL.

Lenke til kommentar
Jeg for min del tror at gullet havner i Trondheim i år. smile.gif

 

Det sa du vel før seriestart i fjor også :D

 

...men i år trur jeg nok RBK kommer til å være med helt i toppen, sammen med LSK, og kanskje også Lyn, hvis de får tak i en toppspiss.

 

Men trøndera får nok klare seg med sølvet, for gullet skal til Åråsen i år.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Enig med LarsP, tror gullet havner i Trondheim. Rosenborg har vist god form i vinter. Håper virkelig at Fredrikstad skal klare å ta medalje i år, iallfall ende på øverste del av tabellen.

 

Ellers blir det spennende å se hvordan Stabæk klarer seg. Jeg tror de kommer til å berge plassen.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Brann tar gullet. Slikt skjer bare ikke. Rosenborg har et sterkt lag og er garantert tilbake i toppen. VIF og LSK også. Stabæk som brd nevner hadde en veldig god sesong i 1. divisjon og kanskje vi får se en liten Start-effekt. Start tror jeg vil kjempe høyt oppe, men ikke der de var i fjor.

 

Om 3/4 år kan jeg le godt av dette innlegget. Det er i alle fall sikkert og visst, for overraskelser blir det alltid.

Lenke til kommentar

Rosenborg kommer til å heve seg etter en skuffende fjorårssesong, mens Vålerengen kommer til å følge opp fjorårets suksessesong. Lillestrøm har vært sterke i sesongoppkjøringen, og er med sine nyervervelser den fremste utfordreren til gullet. Brann kan komme med i medaljekampen dersom de beste spillerne holder seg skadefrie og i form, men det er tvilsomt om de når helt opp. Viking bør også nevnes i denne forbindelse.

 

Når det gjelder nedrykksstriden, ser Molde ut til å være taperen i overgangsmarkedet. De kommer til å få problemer i år. Jeg tror fort at også Start kan havne langt nede på tabellen, slik mange smålag som får suksess for fort har fått erfare. Sandefjord er en annen opplagt dumpekandidat.

 

(Siden jeg først svarer i denne tråden, må jeg nevne at «utarte» ikke er et refleksivt verb. Uttrykket trådstarter leter etter, er nok «arte seg».)

Lenke til kommentar

Tror også at gullet farer nordover igjen til Trondheim, med Vålerenga på sølvplass. Tror ikke Start vil greie å følge opp fjorårets flotte sesong, og stallen til Lyn er kanskje litt vel tynn. Et Brann-lag som klarer å holde seg passe skadefrie og om de får Martin Andresen i form, kan også hevde seg tror jeg.

Lenke til kommentar

Ifølge Bergensavisen har Viking lagt inn bud på Ragnvald Soma. Brann utelukker ikke salg. Som Brannsupporter liker jeg dette veldig dårlig. Greit nok at gutten er treig, men å kvitte seg med begge stopperne i løpet av vinteren og samtidig ha ambisjoner om gull er intet godt sjakktrekk i mine øyne.

 

Link

Lenke til kommentar
Jeg vil nå klassifisere Braaten, Skjelbreid, Tettey og Jamtfall som talent.

 

Ja, og de er del av den utviklingen er inne i. Det er jo først på slutten av Per Joar Hansens karriere og nå under Per Mathias Høgmo at yngre spillere slipper til i A-stallen. Jahmir Hykas ankomst er spesielt gledelig fordi vi viser at vi er på jakt også utenfor Norges grenser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...