Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare le av Brann, men ikke kom hit og grin etter å ha møtt den røde hær :cool:.

7074095[/snapback]

 

Sorry, Brann er ikke til å le av men mer til å grine av synes jeg :evil:

7074170[/snapback]

Fordi dei slår RBK i år?

7074263[/snapback]

 

Ja nettopp fordi de slår RBK.... neidu, det er bare i eventyr skilpadden slår haren, not in real life :!:

Lenke til kommentar

Ja skal si sportsånden lever i beste velgående.....

 

La oss alle håpe på Brann og RBK seier i denne runde og la det bli avgjort på stadion. Jeg tror nok RBK tilhengere ville satt mer pris på å vinne serien med seier på stadion, enn at Lyn gjør jobben for dem i dag. Ser man bort fra pinglene som ikke liker å ha det spennende i tippeligaen da. :whistle:

Lenke til kommentar
La oss alle håpe på Brann og RBK seier i denne runde og la det bli avgjort på stadion. Jeg tror nok RBK tilhengere ville satt mer pris på å vinne serien med seier på stadion, enn at Lyn gjør jobben for dem i dag. Ser man bort fra pinglene som ikke liker å ha det spennende i tippeligaen da.  :whistle:

7074501[/snapback]

 

Igjen må jeg si meg sterkt uenig i resonnementet ditt, men det er vel ingen overraskelse. Ingenting ville glede meg mer enn et Brann-tap i dag kombinert med Rosenborg-seier i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
La oss alle håpe på Brann og RBK seier i denne runde og la det bli avgjort på stadion. Jeg tror nok RBK tilhengere ville satt mer pris på å vinne serien med seier på stadion, enn at Lyn gjør jobben for dem i dag. Ser man bort fra pinglene som ikke liker å ha det spennende i tippeligaen da.  :whistle:

7074501[/snapback]

 

Igjen må jeg si meg sterkt uenig i resonnementet ditt, men det er vel ingen overraskelse. Ingenting ville glede meg mer enn et Brann-tap i dag kombinert med Rosenborg-seier i morgen.

7074722[/snapback]

 

Hehe, tyder på usikkerhet om evnene til bartelaget :D

Det hadde vært en fornøyelse hvis alt ble avgjort i Bergen mellom disse to lagene, faktisk verdt en tur helt fra Sarpsborg.

Lenke til kommentar
Hehe, tyder på usikkerhet om evnene til bartelaget :D

Det hadde vært en fornøyelse hvis alt ble avgjort i Bergen mellom disse to lagene, faktisk verdt en tur helt fra Sarpsborg.

7074925[/snapback]

 

:roll:

 

Man må ikke være atomfysiker for å finne ut at Rosenborgs gullsjanser øker med et Brann-tap i dag. Siden jeg heier på Rosenborg håper jeg på at nettopp dette skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hehe, tyder på usikkerhet om evnene til bartelaget :D

Det hadde vært en fornøyelse hvis alt ble avgjort i Bergen mellom disse to lagene, faktisk verdt en tur helt fra Sarpsborg.

7074925[/snapback]

 

:roll:

 

Man må ikke være atomfysiker for å finne ut at Rosenborgs gullsjanser øker med et Brann-tap i dag. Siden jeg heier på Rosenborg håper jeg på at nettopp dette skjer.

7075093[/snapback]

 

Ok, skjønner faktisk det, men er en hund etter spenning :)

 

BTW: Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
De som er mer opptatt av spenning enn at laget deres vinner er ikke genuine fans, det tør jeg påstå  :tease:

7075279[/snapback]

 

Jeg er fan så det rekker, men samtidig vil jeg se at laget mitt har hjerte. Så hvis FFK rykker ned, og vinner cupfinalen i år (forbannelse fra 84) kommer jeg fluksens til å kjøpe sesongkort for 07, og poste bilde her. Jævla trist hvis de snubler, men enda verre hvis de er pingler ... voff voff :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Snakket vel egentlig om toppen her og ikke bunn nærmere innpå Brannkampen om det er bra om de vinner å skaper spenning videre.... bunnen og nedrykk, er det noen som følger med på det å  :hmm:

7075467[/snapback]

 

Jøss så historieløs vi er ... Fjerne snørr fra barten kanskje :thumbup:

Lenke til kommentar
Jøss så historieløs vi er ... Fjerne snørr fra barten kanskje :thumbup:

7075606[/snapback]

 

Har vel ikke så mye med historie å gjøre når du kommenterer ett innlegg om tetstriden og fans av RBK og Brann når ditt lag kjemper i gjørma.... innlegget som du kommenterer var jo ikke ment for deg og Fredrikstad...

 

PS. Trodde det var en by i Østfold :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jøss så historieløs vi er ... Fjerne snørr fra barten kanskje :thumbup:

7075606[/snapback]

 

Har vel ikke så mye med historie å gjøre når du kommenterer ett innlegg om tetstriden og fans av RBK og Brann når ditt lag kjemper i gjørma.... innlegget som du kommenterer var jo ikke ment for deg og Fredrikstad...

 

PS. Trodde det var en by i Østfold :!:

7075633[/snapback]

 

Tullskapen lenge leve :tease:

Avstand mellom topp og bunn er bare noen millimeter ... :) Dere satt med dårlig snørte seilersko, fet bankkonto, snørrete barter, og null selvfølelse for bare noen måneder siden. Nå har tydeligvis hele berget av trønderske fjompenisser glemt nedturen, og er sånn passelig arrogant selvfølgelige "trendskapere", men det skal bare et par tap til før hullene på stadion viser seg. Den type fan er null verdt i min verden.

Lenke til kommentar
La oss alle håpe på Brann og RBK seier i denne runde og la det bli avgjort på stadion. Jeg tror nok RBK tilhengere ville satt mer pris på å vinne serien med seier på stadion, enn at Lyn gjør jobben for dem i dag. Ser man bort fra pinglene som ikke liker å ha det spennende i tippeligaen da.  :whistle:

7074501[/snapback]

Enig med Dotten eg, mitt gjerte står i Brann, men spenning til siste slutt er mykje artigare enn at eitt lag har vinn serien 2 kampar før slutt. Eg håpar på uavgjort og eitt poeng til RBK i dag, siger til Brann så begge lag står med 46 poeng før kampen på Stadion. RBK har eit 7 måls forsprang på Brann, 7-0 til Brann og 0-0 for RBK i dag hadde eg ikkje sagt nei til. Håpar ikkje målforskjellen blir avgjerande for kven som tar gullet, med mindre Brann tar igjen RBK før siste kampen, kjipt om RBK har ein 7 måls ledelse på Brann før siste kampen, då er må RBK miste 2 eller 3 poeng for å tape Tippeligaen.

Lenke til kommentar
Ingen liker Molde, unntatt de som er derfra...!

7075760[/snapback]

Eg taklar ikkje Hoset altså, veit ikkje kvifor. Er heller ikkje vidare imponert over Gamst Pedersen, så det har kanskje meir med utseende enn fotballkunnskapane å gjere. :p

Edit: Ups, sorry for dobbelposten.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Tullskapen lenge leve :tease:

Avstand mellom topp og bunn er bare noen millimeter ... :) Dere satt med dårlig snørte seilersko, fet bankkonto, snørrete barter, og null selvfølelse for bare noen måneder siden. Nå har tydeligvis hele berget av trønderske fjompenisser glemt nedturen, og er sånn passelig arrogant selvfølgelige "trendskapere", men det skal bare et par tap til før hullene på stadion viser seg. Den type fan er null verdt i min verden.

7075717[/snapback]

 

Har det noe med saken å gjøre? Poenget her er at du kommenterer innlegg som ikke er beregnet på deg selv og da bryr jeg meg ikke om avstanden fra topp til bunn (som du kan putte en galakse imellom)....

 

Du kan selvsagt synke enda lengere ned ved å komme med kommentarer om RBK-fansen som du gjør, selv gidder jeg ikke komme med barnslige fjortiss kommentarer....

 

Det holder jeg og resten av RBK-fansen oss for god til... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...