Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Brann tar rbk hjemme, de kommer til å ha et sinnsykt publikum i ryggen, stemningen blir nok den mest intense på mange år. Gleder meg til å stå på Store Stå og skrike og heie Brann til seier.

 

Jeg er faktisk mer redd for at Brann roter bort poeng mot HamKam eller noe, hadde vært typisk Brann. Får bare håpe rbk får seg en skikkelig på trynet så Brann får litt pusterom. De spiller ikke sitt beste når de er stresset, så det idag.

Lenke til kommentar
Tror Brann tar rbk hjemme, de kommer til å ha et sinnsykt publikum i ryggen, stemningen blir nok den mest intense på mange år. Gleder meg til å stå på Store Stå og skrike og heie Brann til seier.

Forhåpentligvis blir det ganske fort stille.

6986586[/snapback]

 

Dette er Brann publikum, de blir ikke stille. Er kun på Lerkendal det blir tyst som graven når det butter mot :whistle:

 

Min største skrekk er at gullet blir avgjort med målforskjell. Det ville blitt en tragedie.

Lenke til kommentar
Min største skrekk er at gullet blir avgjort med målforskjell. Det ville blitt en tragedie.

6986641[/snapback]

 

Målforskjell skiller de lagene som har marginene på sin side og vinner kamper med ett mål fra de lagene som jevnt over er bedre og har mer klarere seire i kombinsjon med at de taper med få mål.

 

Målforskjell er absolutt en rettferdig avgjørelse, spesielt når Rosenborghar best målforskjell :tease:

Lenke til kommentar
Min største skrekk er at gullet blir avgjort med målforskjell. Det ville blitt en tragedie.

6986641[/snapback]

 

Målforskjell skiller de lagene som har marginene på sin side og vinner kamper med ett mål fra de lagene som jevnt over er bedre og har mer klarere seire i kombinsjon med at de taper med få mål.

 

Målforskjell er absolutt en rettferdig avgjørelse, spesielt når Rosenborghar best målforskjell :tease:

6988119[/snapback]

 

 

Den målforskjellen kan fort endre seg, spesielt om Brann skulle vinne med to eller tre mål over RBK.

 

Jeg ville ikke sett på Brann som seriemester om de vant med målforskjell over Brann. Innbyrdes oppgjør bør telle mer, men helst hadde det vært utrolig kult med en seriefinale på Ullevål :cool:

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke sett på Brann som seriemester om de vant med målforskjell over Brann. Innbyrdes oppgjør bør telle mer, men helst hadde det vært utrolig kult med en seriefinale på Ullevål  :cool:

6988130[/snapback]

 

Skal Brann slå seg selv igjen nå.... hvor kommer Rosenborg inn i bildet da :!:

Lenke til kommentar

RBK har to poeng å gå på, men har tre bortekamper og kun en hjemmekamp. Brann har to hjemmekamper og to bortekamper, en av hjemmekampene er mot RBK.

 

Vil si det er ganske død løp dette her med like utgangspunkt. La oss håpe det er like jevnt når RBK kommer til stadion slik at vi bergensere og trøndere kan få oppelve en sinnsyk spennende kamp :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...