Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RBK taper nok ganske greit imorgen, så ser ikke helt problemet. Brann ville bare gjøre det mer spennende~

7077794[/snapback]

 

Ser ut som Bergen har tatt seriegullet litt for tidlig i år, og det går som vanlig på "ræva" på slutten. Trist, men sant.

Lenke til kommentar
Ser jo at mulighetene er meget store nå for at RBK tar gull, og tror gjerne det skjer også. Men syns litt for mange RBK-fans her tar det for gitt at det blir tre poeng på Briskeby i kveld. Kampen skal nå spilles først. :)

7080042[/snapback]

 

Jeg var der i fjor, da ble det 0-3... Det blir det i år og.. Om ikke mer!

 

Hadde jeg bare hatt penger hadde jeg vært der og heiet i dag!

Lenke til kommentar

Hadde jo vært fett om RBK gikk på trynet mot Ham-Kam i dag da :D

 

Men jeg trur de vinner gullet alikevel. Brann er ikke så gode som de var tidligere i sesongen. Blir nok RBK-seier neste helg. Brann har falt av nå...akkurat som LSK gjorde for noen uker siden. Trur faktisk det kan bli mer konkurranse om sølv og bronse akkurat nå.

 

Men det eneste som er sikkert, er at Helstad får gull uansett.

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hadde jo vært fett om RBK gikk på trynet mot Ham-Kam i dag da  :D

 

Men jeg trur de vinner gullet alikevel. Brann er ikke så gode som de var tidligere i sesongen. Blir nok RBK-seier neste helg. Brann har falt av nå...akkurat som LSK gjorde for noen uker siden. Trur faktisk det kan bli mer konkurranse om sølv og bronse akkurat nå.

 

Men det eneste som er sikkert, er at Helstad får gull uansett.

 

 

 

mvh

Pantera

7080279[/snapback]

 

Feil fokus mener jeg, fordi det som er fett er å se knall fotballspill uannsett hvem som spiller. Det var en pinsel å se at Brann spilte sjakk igår, fremfor leken fotball som de tross alt er kjent for.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kampen blåses snart igang... dette er spennende, skjelve skjelve  ;)

7082916[/snapback]

 

Ja, nå er det bare å "snøre" borrelåsene på seilerskoene, og trekke opp de hvite tennissokkene :cool:

Lenke til kommentar
RBK taper nok ganske greit imorgen, så ser ikke helt problemet. Brann ville bare gjøre det mer spennende~

7077794[/snapback]

 

Ser ut som Bergen har tatt seriegullet litt for tidlig i år, og det går som vanlig på "ræva" på slutten. Trist, men sant.

7079343[/snapback]

Nja.. Tror ikke du fant mange bergensere som tok gullet på forskudd. Kloke av skade har brann-fansen ventet på en kollaps, for vi begynner å bli vant med det etter hvert :roll:
Lenke til kommentar

Ah ... kvilepulsen gjekk ned eit par hakk etter målet. Håper Ham-Kam fortsetter å halde oppe trykket, å legge seg bakpå mot RBK er sjeldan noko god idé. Straffesparket var riktig, Ham-Kam-spelaren falt som ein sekk, men det var kontakt. Synest også den andre situasjonen var straffe, ja du må ha armen ein stad, men står den så langt ut frå kroppen og dekker for målet er det straffe.

 

Det blir nok eit kraftig RBK-press i andre omgang, Braaten kjem sikkert innpå etter kvart. Ein Lyn-kontring i det 85. minutt og sluttresultat 2-0. :yes:

 

RBK har vært betre enn det dei har prestert så langt i denne kampen, heilt greit.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...