RunarL Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Lurer på å kjøpe en spillkonsoll. Valget er: Xbox PS2 Gamecube Endret 8. mars 2006 av RunarL
Toriyama Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 har både ps2 og gamecube. Jeg er meget fornøyd med begge... Det er lettere å finne spill til ps2 enn gamecube og utvalget er større på ps2. så jeg vil anbefale ps2 men også gamecube
Are.......... Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Xbox er vel den beste av de. Bare du ikke kjøper Gamecube så blir du nok fornøyd.
fargoth Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Lurer på å kjøpe en spillkonsoll. Valget er: Xbox PS2 Gamecube Hva vektlegger du da? Alle de tre har både fordeler og ulemper, så det er vanskelig å si hvilken du bør kjøpe uten å hvite hva som er viktig for deg.
rulleguru Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Saklig innlegg Are. Jeg har/hat hatt alle tre, og gamecube og ps2 er jeg mest fornøyd med. Kommer helt an på hvilke spill du liker. Personlig ville jeg gått for en nestegenerasjonskonsoll, siden alle på markedet nå vil bli utfaset. Dvs. enten Xbox360 eller vente på Sony og Nintendos neste.
RunarL Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Ja, jeg vet det, jeg legger vekt på grafikk, spillbarhet, enkel navigasjon, teknisk osv Sitter på fristelsen med xbox 316, eller vente på ps3. Noen kjerringråd?
lonnj89 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Ja, jeg vet det, jeg legger vekt på grafikk, spillbarhet, enkel navigasjon, teknisk osvSitter på fristelsen med xbox 316, eller vente på ps3. Noen kjerringråd? 5721480[/snapback] Ingen vet jo hvordan PS3 kommer til å bli i forhold til 360en, bortsett fra at den kanskje blir noe kraftigere enn 360en. selv så skal jeg kjøpe xbox 360, blir digg når den kommer i hus men som _LarZen_ sier: Den som er best er den som har di spilla du liker Endret 8. mars 2006 av mX
ttt Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Bare du ikke kjøper Gamecube så blir du nok fornøyd. 5721396[/snapback] Den må du forklare. Med mindre du ikkje liker gode spel, kan eg ikkje sjå kva som er gale med Gamecube. Den som er best er den som har di spilla du liker 5721536[/snapback] Enig. Det er ikkje så stor forskjell på konsollane, alt er avhengig av kva for nokre spel du vil spele.
enl Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Har PS2, gamecube og dreamcast. Gamecube og dreamcast er vel de jeg har likt best X-Box har aldri fenget meg...for få gode rollespill Neste konsoll blir ganske sikkert PS3, og kanskje Revolution også, pga. den lave prisen. Endret 8. mars 2006 av enl
TCi Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Nevn noen av spillene/spilltypene du liker så er det lettere for oss å velge hva som passer deg bedre. Ikke hør på de som tror sin konsoll er bedre...
shnietsoj Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg syns Xbox er best. Iallefall bedre en PS2, har ikke spilt Gamecube så mye. Et stort pluss med Xbox er jo at man har en harddisk der, som man også kan lagre sanger på. Trenger sannsynligvis ikke kjøpe Memory Card.
Isbilen Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Alle tre har eksklusive spill som er verdt prisen på konsollen alene. Eksempler (det jeg kommer på i farten) Gamecube: Zelda Metroid Mario Kart (du får en bundle med dette spillet til rundt tusenlappen) Resident Evil 4 (inntil nylig, men grafikken er bedre her enn på PS2) osv PS2: Metal Gear Gran Turismo Ico og Shadow of the Colossus Tekken Alle "ikke-spillene": Buzz, Singstar, Guitar Hero... osv Xbox/360: Forza Motorsport Halo KOTOR/Jade Empire Ninja Gaiden ( ) Project Gotham Racing osv En annen ting du kan ta i betraktning er hvilken håndkontroll du liker best. Personlig synes jeg Gamecube-kontrolleren er suveren, Dual Shock (PS2) er håpløst utdatert, Xbox-kontrolleren er bra (men X360 sin er litt bedre). Det er bare å innse at man ikke kommer til å kjøpe alle spillene i hele verden, så hvor mange spill totalt det er å få til en maskin er ikke så viktig. Det som betyr noe er de virkelig fantastiske spillene. Selv synes jeg ikke konsoller er dyrere enn at det går fint an å ha alle sammen, og det er verdt penga (kommer kanskje til å tvile litt hvis PS3 kommer på 6000 spenn, men).
RunarL Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Jeg liker vel sånn bilspill (grand turismo, NFSU o.l), action lignende (MOH, GTA).
Xaero Chief Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Men PS2 SUGER jo når det gjelder grafikk.. Klart den verste konsollen etter min mening... Oppskrytt!
Xaero Chief Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Kjøp deg en Xbox 360 du.. Det kommer du ivertfall ikke til å angre på...
ttt Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg liker vel sånn bilspill (grand turismo, NFSU o.l), action lignende (MOH, GTA). 5722037[/snapback] I så fall trur eg PS2 er det beste valget for deg. Men PS2 SUGER jo når det gjelder grafikk.. Klart den verste konsollen etter min mening... Oppskrytt! 5722161[/snapback] Det er no nokre spel som ser bra ut på PS2. Og husk at grafikken ikkje er alt.
Xaero Chief Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 5722161[/snapback] Det er no nokre spel som ser bra ut på PS2. Og husk at grafikken ikkje er alt. 5722198[/snapback] Ja du har sikkert rett, men PS2 fallt i vertfall ikke i smak hos meg... Syntes grafikken\Gameplayet\Kontrollene var elendige.. Men det er nå bare min mening
ImmortalTechnique Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 5722161[/snapback] Det er no nokre spel som ser bra ut på PS2. Og husk at grafikken ikkje er alt. 5722198[/snapback] Ja du har sikkert rett, men PS2 fallt i vertfall ikke i smak hos meg... Syntes grafikken\Gameplayet\Kontrollene var elendige.. Men det er nå bare min mening 5722216[/snapback] "Gameplayet"..hmm..kan du forklare meg hva du mener med det?
Poor Leno Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg mener (etter min smak) at spillutvalget er bedre og mer kvalitet på PS2, men at de andre alternativene har en god del rosiner i pølser de også! Du må nok bare velge utifra typen spill du foretrekker!
Anbefalte innlegg