TLZ Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 På Quarten: Håndhilste på Green Carnation. Hilse på en på mange fra Extol. Har bilde av meg og GC-vokalisten(finner ikke det nå), og bilde av meg og Extol-vokalisten: Kanskje ikke stjerner av typen du ser i Se og Hør, men for meg var det utrolig kult å møte folk som har lagd favorittmusikken min.
Uderzo Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 (endret) Møtte han som spilte homse i "Syv Søstre" her på jobben nå nettopp, . Han ser forresten mer homsete ut nå store ringer i ørene. Endret 16. august 2006 av Uderzo
Erren Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har stått backstage med vokalistet, trommisen og bassisten i Nebular Mystic på Infernofestivalen. På samme dag og samme festival intervjuet jeg vokalisten i Morbid Angel i en mørk korridor. Også har jeg håndhilst på Gunnar Stålsett.
Herpeederpee Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Var på Kiss Convention (eller no sånt, husker ikke) i 2002 og håndhilste, fikk autograf og ble tatt bilde med Eric Singer i Halden. (Han var ex-trommis da though, men spiller i Kiss igjen nå tror jeg.)
Zappza Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har møtt: Jens Stoltenberg, Torbjørn Jagland, Svein Ludvigsen, Helga Pedersen (fiskeriministeren), Kjell Mangle Bondevik, Erna Solberg og storsett resten av politiker eliten i Norge
butare Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Traff Shaquielle O'Neal i sommer. Han var her , med familien sin. Fikk håndhilse på han.
Den store P Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har møtt alle nyhets ankerne på TVA! woohoo! For de som ikke vet det så er det Arendals (sikkert fler byer å, i dont know) Lokalnyheter. Han derre bokseren, Tangstad eller noe, på fly til syden. Jeg har dulta borti aleks rosen. Gikk hen til kristoffer shcau? på Quarten og begynte å mobbe han...ooh så tøff! med de store tøffe tatoveringe! oooh du er skummel, vil ikke tulle med deg! stod vel sånn i 5 min før e gikk lei og gikk. Hoppa faktisk opp på scenen på Cumshots konserten, men det var det ingen som så! Rett før de hadde sex med skogen eller for var det vel. Ellers så er det ikke så mye kjendisser i Arendal...mest knarkiser to bad=/
dysfunctional Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har møtt David Backham! Slemming. Jeg vil også møte Beckham ..
Erren Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Var på Kiss Convention (eller no sånt, husker ikke) i 2002 og håndhilste, fikk autograf og ble tatt bilde med Eric Singer i Halden. (Han var ex-trommis da though, men spiller i Kiss igjen nå tror jeg.) 6685408[/snapback] Eric Singer spiller i Alice Cooper, har sett ham ta solo live, fy faen så god han er. :O
andrvas Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg befant meg i samme butikk som Kirsten Dunst for 2 år siden, i Thailand. Hadde dog ikke mot (eller penn og papir for den saks skyld) nok til å be om autograf
potetgullmannen Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 møtte thomas gjertsen på gata og spørte om han ville bryte håndbak.. da blei han sint
spyro Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har møtt de fleste Brann-spillerne, noen Idol-folk, og så kjenner pappa et par mer eller mindre kjente forfattere samt noen skulespillere. En lærer på bareneskolen min har også vært OL deltager i høydehopp, Steiin Sletten for de som husker ham
Perazzi Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har møtt: Jens Stoltenberg, Torbjørn Jagland, Svein Ludvigsen, Helga Pedersen (fiskeriministeren), Kjell Mangle Bondevik, Erna Solberg og storsett resten av politiker eliten i Norge 6685494[/snapback] Ja, ja :!: Sikkert stas det
cbs77 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har vært på nachspiel med hele Ricochets og Morten Abel og drikket øl med Thomas Dybdahl.
Jan Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Så svein i hotel cæsar på egons, karl johan.. Lucky me. Han hadde forresten på seg en mopedtrøye.
cbs77 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Så svein i hotel cæsar på egons, karl johan.. Lucky me. Han hadde forresten på seg en mopedtrøye. 6689027[/snapback] Ja, du er heldig!
edge Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 (endret) Mira Craig digger meg. 6687986[/snapback] Kan jeg aldri forestille meg Gikk på Bettan(hu ekle dama) på taxfreen på gardermoen, der hu raska med seg en røykartong og to rødvin for en stund siden Møtte Sivert Høyem(Vokalist@Madrugada) på hotellet der mamma jobber under tahiti-festivalen her i Kristiansund tidligere i sommer. Han var hyggelig, men tror han var litt sliten(oslo-kristiansund@buss) EDIT- Og i italia i sommer møtte jeg Deep Purple på stranda(faen de var avdanka ). Vi ankom(desverre?) dagen etter konserten deres da.. EDIT2- Så Bill Clinton på SAS-hotellet i Oslo for en god del år tilbake. EDIT3- Oh, kom på mer jeg vett Har møtt Andreas Vaa, eieren av norges råeste bil: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 16. august 2006 av Edge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå