Gå til innhold

TES: Kan du spille Oblivion? Test maskinen din her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PC'en min skal vistnok rocke detta spellet og, men jeg har mine tvil.

5673852[/snapback]

Det skal vist min også :hmm: (selv om skjermkortet mitt er utdatert..) tar ikke denne testen så veldig seriøst.. :whistle:

Skrevet (endret)

Hehe... Fikk Failed på minimum...! :!:

1,73Ghz Pentum M

GeForce Go6800 256Mb

2 Gb 533Mhz DDR2 ram

Prosessor som ikke holdt mål.... merkelig... 1,73 Ghz burde vel tilsvare ca 2,5 Ghz i vanelig Pentium 4...?

Edit: Tar testresultatet med en klype salt da :p

Endret av Ragnarok
Skrevet (endret)

Ja den "Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog. "

Er jo litt bullshit da, da alle får det.

Den registrerte litt "feil" men det får så gå.

Manglet en sånn liten søyle på cpu speed, da jeg bare hadde 2.7ghz (amd athlon 64) og at den var "rated" til 3.5ghz (3500+), noe som er feil, da den er "rated" til 4.2ghz (etter overclocking) :D

Skjermkortet er jo allt fullt, men den registrerte ikke SLI dog.

Og så fikk jeg litt trekk, siden jeg abre hadde winxp home ed. :roll:

Og så sa den at jeg hadde for gammel driver, 83.90! Så den er nok for ny heller.

Og fant heller ikke lyddriveren (X-FI)

Og så hadde den ikke noe konkret hastighet på dvd brenner'n. :w00t:

Endret av andrull
Skrevet

Hva er vitsen med tester som dette?

Bethesda har frigitt systemkravene til Oblivion, er da virkelig ikke verre enn å sammenligne hva man har av hardware med de kravene som er oppgitt...

Skrevet
Jeg fikk trekk for å kjøre windows xp professional :p lurer på hvilket OS man må kjøre for å få full score... Vista perhaps? hehe...

5676900[/snapback]

Windows xp 64 bitt edition i guess!

Skrevet
Fikk "pass" på recommended. Trodde spillet krevde ganske mye, jeg. :hmm:

5679275[/snapback]

Ja, det vil det nok gjøre. Men jeg tviler på at Bethesda setter recommended til slike systemkrav man må ha for å kjøre det på 1600@1200 og med mye AA/AF.

Skrevet
[iC,28/02-2006 : 17:37]Fikk "pass" på recommended. Trodde spillet krevde ganske mye, jeg. :hmm:

5679275[/snapback]

Ja, det vil det nok gjøre. Men jeg tviler på at Bethesda setter recommended til slike systemkrav man må ha for å kjøre det på 1600@1200 og med mye AA/AF.

5679389[/snapback]

recommended er sikker godt nok til faktisk kunne se personene foran deg, mens på minimum er oppløsningen så lav at pixlene er store som trær.

Skrevet
[iC,28/02-2006 : 17:37]Fikk "pass" på recommended. Trodde spillet krevde ganske mye, jeg. :hmm:

5679275[/snapback]

5679389[/snapback]

recommended er sikker godt nok til faktisk kunne se personene foran deg, mens på minimum er oppløsningen så lav at pixlene er store som trær.

Hadde lagt ut recommended for MX grafikk: 1280*1024 + 4aa/8af, så hadde de nok tapt litt kunder/penger. :!:

Selv om de fleste (mange) av de som faktisk vet hva "AA" er for noe, skjønner selv hvilken grafikk de kan kjøre på. (hvis ikke det er noe revolusjonerene lave specs) ;)

Skrevet (endret)
Prosessor som ikke holdt mål.... merkelig... 1,73 Ghz burde vel tilsvare ca 2,5 Ghz i vanelig Pentium 4...?

5676499[/snapback]

Den dataen jeg sitter på nå, har 1.2 ghz, fikk godkjent :p

Endret av Arsenal_RULES
Skrevet
Jalla Intel Mhz! :!: Står 3GHz recommended, jeg har "bare" 2.8GHz AMD dualcore :cry:  :tease:

5669920[/snapback]

henger meg på deg jeg, opty cpuen min @ 2,7 suger visst :thumbup:

Skrevet (endret)

Microsoft hadde en slik test før. Er det noen som vet om den fortsatt eksisterer? Den fungerte rimlig godt om jeg husker rett.

Edit:

Fant den her:

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/g...or/default.mspx

My System

This service allows you to analyze the gaming performance of your PC. For this we use PC performance analysis technology from Futuremark Corporation. To use this service for first time, a plug-in will be installed to your browser. Click the "Start" button and answer "Yes" to accept the installation.

By clicking the "Start" button, you agree to your have your PC system data collected. No personally identifiable data is ever collected. Microsoft and Futuremark are committed to maintain the highest privacy standards. Please read Futuremark's full Privacy Statement here and Microsoft's Privacy Statement here.

Endret av Gammelsko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...