Gå til innhold

Windows Live Messenger 8 Fullversjon endelig ute!


HoaXed

Anbefalte innlegg

Jeg har formatert og får nå en feilmelding når jeg prøver å starte Live Messenger.

Programmet kan ikke starte fordi WINHTTP.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt.

Trenger jeg SP2? Hadde det før jeg formaterte og da funket det fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Noen som vet hvordan man selv bestemmer hvilke filtyper man vil dele? Har en god del .exe mods til spill som jeg ikke får delt med mine kontakter. Og ja jeg har gjort de innstillingene som er mulig i selve live messenger. Er det noen som vet om en liten patch som kan løse dette?

6762317[/snapback]

 

Ingen som har et forslag til løsning?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen andre som har problemer med at msnmsgr.exe bruker over 1GB av pagefile (VM Size)? Jeg har også prøvd 7.5, men samme problem der.

Så; hvordan tar man en komplett avinstallasjon av nyeste Windows Live Messenger? Problemet forsvinner ikke når jeg bruker legg til/fjern fra Control Panel i XPPro. Total Uninstall hjalp heller ikke.

 

-Fred

Lenke til kommentar

MSN/WLM fakker opp routern vår.. (Linksys WRT54Gv4)

 

Altså.. Jeg sitter å spiller World of Warcraft.. Og bruker skype..

Alt er helt fint, og alt går bra..

 

Starter opp MSN7.5 på min bærbare.. BOOM!! Nettet ned men engang..

Det kommer opp igjen, så ca etter 2min.. BOOM!! Igjen.. Og sånn fortsetter det..

Samme skjer når jeg bruker WLM8 på min stasjonære..

 

Men lokker jeg MSN/WLM og bare surfer, spiller World of Warcraft, skype eller noe annet.. Så funker det helt fint..

 

Samma skjer når jeg starter uTorrent.. BOOM!! assa..

 

Hvorfor skjer det? Kan jeg ikke bruke MSN/WLM?

 

(detter jo noen ganger ut sånn til vanlig også da, men ikke på den måten, bruker jeg kabel rett inn på telio boksen vår, så er alt fint.. da går det ALDRI ned, med eller uten MSN/WLM eller noe, men må bruke linksys routern.. og da går alt i dass.. hvertfall når jeg starter MSN/WLM.. Det har sinne dårlige perioder..)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Vet noen om hvordan man kan flytte de delte filene i windows live messenger til en annen plass?

Har mine dokumenter flytta over til NAS disk og vil gjerne gjøre det samme med de delte bildene så jeg slipper å synke de på nytt igjen om jeg reformaterer pc`n eller får en kræsj på disken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...