Gå til innhold

Windows Live Messenger 8 Fullversjon endelig ute!


HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men dere skjønner uansett hva en person mener når han sier MSN 8, Messenger 8, WML eller bare noe annet. Dette er noe man absolutt ikke burde henge seg opp i. Personer verden over setter alltid forskjellige navn på ting, og å vende dette er bare å gi opp med en gang. Og hva er problemet?

6044249[/snapback]

Jeg er forsåvidt med på poenget ditt, men for å gå i noenlunde samme kategori: Hvilket OS bruker du? Windows NT 5.0 eller NT 5.1? Eller kjører du kanskje NT 5.2, eller sågar NT 6.0?

 

De aller fleste er vel med på at NT 5.1 ikke akkurat er noe vi snakker om til daglig, vi snakker om Windows XP. Dersom folk begynner å bruke korrekt navn på ting, så er det lettere å snakke om det. Hvis noen sier MSN, mener de da MSN Messenger, MSN som websiden, MSN som mailløsning (aka hotmail), eller MSN som søkemotor. I en del tilfeller vil det være gitt ut i fra sammenhengen, men "MSN funker ikke" sier meg ingen ting.

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke finner "shared folder" lenger? :ohmy:

Finner det ikke etter at jeg innstallerte norsk versjon av siste beta  :hmm:

6044807[/snapback]

 

Ligger vel samme sted. Under avateren, andre fra venstre? Holder du over står det vis dine delte mapper? :)

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke finner "shared folder" lenger? :ohmy:

Finner det ikke etter at jeg innstallerte norsk versjon av siste beta  :hmm:

6044807[/snapback]

 

Ligger vel samme sted. Under avateren, andre fra venstre? Holder du over står det vis dine delte mapper? :)

6044831[/snapback]

Nope :thumbdown:

Finner bare "send en enkelt fil" :mad: WTF? :ermm:

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke finner "shared folder" lenger? :ohmy:

Finner det ikke etter at jeg innstallerte norsk versjon av siste beta  :hmm:

6044807[/snapback]

 

Ligger vel samme sted. Under avateren, andre fra venstre? Holder du over står det vis dine delte mapper? :)

6044831[/snapback]

Nope :thumbdown:

Finner bare "send en enkelt fil" :mad: WTF? :ermm:

6047210[/snapback]

 

Gå til Tools - Sharing Folders og sjekk at "Use sharing folders..." er merket av

Lenke til kommentar

Fant muligens svaret på 100% cpu problemet.

 

Problemet oppstod samtidig som følgende melding kom opp i eventlogg:

 

TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent TCP connect attempts.

 

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

 

 

Dette er forsåvidt ikke noe nytt fenomen, men lett å glemme når man nettopp har formatert :p.

 

Patch finnes på http://www.lvllord.de/

Lenke til kommentar
Fant muligens svaret på 100% cpu problemet.

 

Problemet oppstod samtidig som følgende melding kom opp i eventlogg:

 

TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent TCP connect attempts.

 

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

 

 

Dette er forsåvidt ikke noe nytt fenomen, men lett å glemme når man nettopp har formatert :p.

 

Patch finnes på http://www.lvllord.de/

6064552[/snapback]

 

Hæ? Hva er det der for noe? Jeg har også problemer med at Windows Live Messenger 8.0.0689 BETA sluker PC-en min, så det hakker faktisk når jeg skriver osv...

Det er utrolig irriterende, og dessuten så skal jo selvsagt ikke WLM hakke når man har 1024MB RAM til 2500kr, og internett hastighet på 4700kb/s...

Så jeg vet ikke hvorfor det hakker, men finnes det altså en måte å løse problemet på? Jeg har jo XP Pro English SP2 og alle drivere og alt installert og fult oppdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...