Gå til innhold

Windows Live Messenger 8 Fullversjon endelig ute!


HoaXed

Anbefalte innlegg

EDIT: 26.02 - Oppdateringer om den nye versjonen 8.0.0562

EDIT: 28.02 - Oppdateringer om den nye versjonen 8.0.0566

EDIT: 01.03 - Oppdateringer av linker

EDIT: 24.03 - Oppdateringer av litt av hvert!

EDIT: 21.04 - Oppdateringer av den nye versjonen 8.0.0683!

EDIT: 06.04 - Oppdateringer av den nye versjonen 8.0.0689!

EDIT: 20.06 - Nye versjonen er ute!!

 

Sånn da var endelig Microsoft ferdig med måneder av testing og vi forbruker kan da få nyte den fantastiske, deilige, utstyrsrike, og brukervennlige nye versjonen av MSN Messenger, nemlig

 

Windows Live Messenger (8) (8.0.0787)

 

Du kan laste den ned på norsk, eller engelsk

 

Har du spørsmål angående den nye versjonen eller trenger hjelp kan du ta kontakt pr PM, eller sjekke ut en av verdens største msn side mess.be

 

Men hva med MSN Pluss tenker du sikkert da?, isåfall. Joda. Ikke noe problem svarer jeg da. For nå har også fullversjonen av MSN Plus live kommet!

 

MSN Plus Live (4)

 

Last ned på norsk her, og les om selve versjonen deres hjemmeside

 

Hva med Mess Patch?

Ikke noe problem det heller, for nye

 

Mess Patch for Live Messenger

 

Kan du laste ned her

 

Og så har du jo A-Patch, og Stuff Plug 3 hvis du ønsker disse med på kjøpet :thumbup: , begge kompatible med de nyeste versjonene.

 

Lykke til med disse nye oppdateringene og kos dere i sommer. For nå tar jeg ferie, og det bør dere og. Sammen med disse beautiene ;-)

 

Spørsmål? Ta kontakt.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BETA 8.0.0562 er IKKE tigjengelig for folk som er blitt invitert. Den er kun for eksklusive beta-testere, siste versjon for oss vanlige dødelige er BETA 8.0.0365. Det skal visst komme en ny versjon for inviterte i løpet av de nærmeste dagene.

5666056[/snapback]

Tullsnakk! Jeg har da blitt invitert og jeg lasta 8.0.0562 fra flexbeta som i linken over, og her funker det smertefritt.

Lenke til kommentar
As you know, Windows Live Messenger v8.0.0562 was released exclusively to selected Beta-testers earlier this month. Fortunately for WLM users (including invitees) a new build very similar to 0562 is now imminent. It could've been released already, if it wasn't for weather-inflicted damage to many offices in Redmond last weekend. So, if you're currently using Windows Live Messenger 8.0.0365, expect an auto-update prompt in one of the next couple of days.
Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
As you know, Windows Live Messenger v8.0.0562 was released exclusively to selected Beta-testers earlier this month. Fortunately for WLM users (including invitees) a new build very similar to 0562 is now imminent. It could've been released already, if it wasn't for weather-inflicted damage to many offices in Redmond last weekend. So, if you're currently using Windows Live Messenger 8.0.0365, expect an auto-update prompt in one of the next couple of days.

5666172[/snapback]

Ja jeg har sett det jeg også, men det funker hvertfall her og hos et par andre jeg har invitert.

 

EDIT: Bildebevis

 

post-29331-1140913910_thumb.jpg

Endret av Richie
Lenke til kommentar
As you know, Windows Live Messenger v8.0.0562 was released exclusively to selected Beta-testers earlier this month. Fortunately for WLM users (including invitees) a new build very similar to 0562 is now imminent. It could've been released already, if it wasn't for weather-inflicted damage to many offices in Redmond last weekend. So, if you're currently using Windows Live Messenger 8.0.0365, expect an auto-update prompt in one of the next couple of days.

5666172[/snapback]

Ja jeg har sett det jeg også, men det funker hvertfall her og hos et par andre jeg har invitert.

 

EDIT: Bildebevis

 

post-29331-1140913910_thumb.jpg

5666181[/snapback]

 

Dette er ikke noe problem, Microsoft bruker dette kun for å holde folk unna lekkasjene.. Jeg bruker også 8.0.0562 :) og faktisk er det store positive forandringer på den allerede

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er ikke så inni detta, men hva er så revolusjonerende med WL Msgr?

5680413[/snapback]

 

Denne gangen virker det virkelig som utviklerne har tatt kritikken godt i mot og virkelig utviklet seg i riktig retning etter en ganske slapp og altfor fancy 7.5 .. Denne gangen er det mer utviklet til å bruke i jobb sammenhenger feks,, med utvidet adressebok osv. Mulighet for å ringe til mobil er også en ganske godt steg. Selve designet og brukervennligheten har steget en del hakk denne gangen, virkelig bra :)

 

Personlig mening :roll:

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

8.0.0566 ute ;D

 

Men, autooppdateringen fungerer ikke.. Følg denne oppskriften etter at du har trykket på last ned ny versjon;

 

1.Run auto-update again, keep the installer open.

2. Go to "Start" > "Run" > Type “%TEMP%" in the box > "OK".

3. Copy - Look for the WLM .566 installer .exe (filename is random, look for

filesize around 13 or 14MB).

4. Copy the installer to your desktop to make sure it won't get deleted.

5. Close the 566 installer.

6. Uninstall build 562 from your computer

7. Run the 566 installer from your desktop

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Fått nyeste versjon til å fungere. Bare å følge guiden på mess.be så funker det.

 

Bare last ned med den gamle versjonen 0.562, deretter sletter du den da du har funnet 0.566 installen i TEMP.

 

 

1. Run auto-update again, keep the installer open.

2. Go to "Start" > "Run" > Type “%TEMP%" in the box > "OK".

3. Copy - Look for the WLM .566 installer .exe (filename is random, look for filesize around 13 or 14MB).

4. Copy the installer to your desktop to make sure it won't get deleted.

5. Close the 566 installer.

6. Uninstall build 562 from your computer

7. Run the 566 installer from your desktop.

 

BTW: Den nye ser fetere ut :!:

5682844[/snapback]

 

Bare å lese to innlegg opp :thumbup:

Lenke til kommentar
8.0.0566 ute ;D

 

Men, autooppdateringen fungerer ikke.. Følg denne oppskriften etter at du har trykket på last ned ny versjon;

 

1.Run auto-update again, keep the installer open.

2. Go to "Start" > "Run" > Type “%TEMP%" in the box > "OK".

3. Copy - Look for the WLM .566 installer .exe (filename is random, look for

filesize around 13 or 14MB).

4. Copy the installer to your desktop to make sure it won't get deleted.

5. Close the 566 installer.

6. Uninstall build 562 from your computer

7. Run the 566 installer from your desktop

5682196[/snapback]

Tusen takk, det funker. Har sliti med dette siden i går kveld.

- Personlig melding, nick og bilde er flyttet tilbake  :thumbup:

- Mindre mellomrom mellom kontaktene

- Nickene er bold, mens pm er vanlig

5662470[/snapback]

Ahh, dette likte jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...