Gå til innhold

Windows Live Messenger 8 Fullversjon endelig ute!


HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://get.live.com/messenger (kommer online snart)

 

 

 

btw, så kommer MS til å gjøre tilgjngelig de nye domene mailene(@live.com og @windowslive.com) også tilgjengelig inatt, så de som vil ah de beste adr for være kjapp ut:)

6342518[/snapback]

Er det på http://get.live.com/messenger at @live.com og @windowslive.com blir tilgjengelige i natt? Og når i natt blir dem tilgjengelige?

Lenke til kommentar
http://get.live.com/messenger (kommer online snart)

 

 

 

btw, så kommer MS til å gjøre tilgjngelig de nye domene mailene(@live.com og @windowslive.com) også tilgjengelig inatt, så de som vil ah de beste adr for være kjapp ut:)

6342518[/snapback]

Er det på http://get.live.com/messenger at @live.com og @windowslive.com blir tilgjengelige i natt? Og når i natt blir dem tilgjengelige?

6343970[/snapback]

 

Leste på mess.be nå nettopp at MS har utsatt lanseringen av dem i noen dager så kommer nok ikke idag.

Lenke til kommentar

Har lastet ned den endelige utgaven nå og alt ser ut til å fungere bra. Riktig så pen ble den og etter litt tweaking med a-patch.

 

Dette ble forøvrig en meget bra programvaredag, med slipp av både WLM og Opera 9 på samme dag! :)

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Nei, men den blir sluppet førstkommende lørdag.

 

Messenger Plus! Live: next Saturday - 20/06/2006

They did it! Microsoft finally released Windows Live Messenger publicly today. After the longest period of public testing for a MSN Messenger client, Windows Live Messenger (MSN Messenger 8) is going to be a pleasant surprise for old time Messenger users. The interface of this new version has been completely redesigned, it's more simple, cleaner, and yet more powerful than anything else MSN has released so far. You'll have to get used to talk about Windows Live though and not MSN (although I suspect most of us will keep on calling the client "MSN" for a long time).

 

Because of the new direction taken by Microsoft, Messenger Plus! was also completely redesigned. It took 8 months of full time work but your favorite add-on is now ready to go public as well. The new version of Messenger Plus! (4.00), distributed under the name "Messenger Plus! Live", will be officially released this Saturday, June 24th, at 23:40 GMT. The new web site will also be put online at the same time, and a last post on this site will be made to start the transition period. These are exciting days for anybody interested in Microsoft's Messenger clients and its surrounding communities, make sure you don't miss any associated event!

 

See you soon at msgpluslive.net :).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

File Sharing funkerte jo vanvittig dårlig.. Cannot synchronize. Noen som vet om eventuelle porter som må åpnes, bortsett fra 6891-6900?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264
Funka fint her. Vet ikke om det er noen porter som må åpnes, men brannmuren min (ZoneAlarm) åpner automatisk porter når programmer som er trusted trenger det.

6357820[/snapback]

 

Merkelig.. Sitter du / dine kontakter på LAN bak routermodem og eventuelt trådløs router?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264
Delte mapper fungerte helt knirkefritt her òg.

6358897[/snapback]

 

Kjører du samme innstillinger i firewall som du har gjort ved tidligere versjoner av messenger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

ARGH! Finner ikke ut av dette fildelingsproblemet.. Ikke at jeg MÅ ha det, bruker ftp mostly, men altså; det er så irris når jeg og mine kontakter ikke finner ut noe som helst. Vanlig sending av filer fungerer utmerket, og i går i full upload rate. Men fildeling? "Sharing folders can't synchronize right now but will try again later".

 

:wallbash:

Lenke til kommentar

Hei, hvordan gjør jeg så Windows Live messenger ikke spretter opp ved innlogging? Det holder ikke å fjerne merkingen på "Kjør Windows Live Messenger automatisk når jeg logger på Windows", for det gjelder bare den brukeren man er inne på. Dette skal gjelde for alle brukerene som blir lagt til PCen. Finnes det noen universale innstillinger som gjelder for hele PCen?

 

Det er ingen nødvendighet at live messenger kjøres ved oppstart, vil bare fjerne at live messenger er fremme på skjermen når man logger på. Har prøvd å finne windows live messenger i ulike program som viser alt som kjøres ved oppstart, men live messenger finnes ikke der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...