Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nice, hvordan fikk du til -1337 poster? :dontgetit:

By beeing leet :p

Ok jeg tar hintet til Candy :ermm:

Speilet er litt skitent men uansett :

zed.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finner INGEN bilder av meg på nett lengre, var en del før, er sikker blitt slettet...

huff, dumt at de driver å sletter bilder av meg

Skrevet
finner INGEN bilder av meg på nett lengre, var en del før, er sikker blitt slettet...

Take it as a hint?

;) Hihi. neida. Bare tuller :)

Skrevet

Take it as a hint?

haha... Den var bare stygg...

Lite og gjøre på jobb idag?

Skrevet

haha... Den var bare stygg...

Lite og gjøre på jobb idag?

Stygg? japp, jeg er stygg. Både inni og utenpå! :roll:

Alltid lite å gjøre på jobb på denne avdelingen (for meg).

Skrevet

Du og den roll`n din.. (=roll=) Men her skal vi ta med webcam på lan og ta bilder her ;) Forrige gang så sovnet jeg forran maskinen.. Folk drev og kastet potetgull i håret mitt og slike ting.. Var ikke mye digg og våkne opp med håret fullt av Potetgull..

Skrevet
Du og den roll`n din.. (=roll=) Men her skal vi ta med webcam på lan og ta bilder her ;) Forrige gang så sovnet jeg forran maskinen.. Folk drev og kastet potetgull i håret mitt og slike ting.. Var ikke mye digg og våkne opp med håret fullt av Potetgull..

Jeg liker :roll: 'en min :blush:

Har hørt at det er diverse matvarer som skal være bra for håret. Egg, melk og øl og sånt.. Men jeg tror ikke potetgull er SÅ bra :p

Skrevet
Har hørt at det er diverse matvarer som skal være bra for håret. Egg, melk og øl og sånt.. Men jeg tror ikke potetgull er SÅ bra :p

Ekke det bare Pippi som sier det? ;)

Skrevet

ØL?? Hvor har du hørt det?

Skrevet

hmm.. Får vell ta med noe og drikke opp der da.. Bare fylle det over på vanlige 0.5Flasker.. Tror jeg tar med en Helflaske Kalinka opp.. Blander det med Tom og Jerry brus.. Det blir namm..

Skrevet

Husker ikke hvor jeg hørte det.. Jeg leste det sikkert i mamma sitt ukeblad eller.no :p

Te er også bra. Og sitron. Men te setter ofte farge.. så du kan farge håret med te.. Hm.. Enough said about that :p

Skrevet (endret)

Take it as a hint?

hehe, var modell-bilder, var vel ett år gamle, er vel ikke min feil at folk vil ta bilder av meg og legge det ut på nettet, og trykke det i aviser...

edit: er egentlig ikke modell, har bare vært med på noe reklamer og greier...

Endret av aklla
Skrevet

Tull. Eneste som kan forandre på håret er det du putter i munnen. Men vi er så hjernevasket av all reklamen, at vi tror at vitaminer går inn i håret via sjampoo f.eks... DET ER HELT UTROLIG ALTSÅ!

Ok, jeg er rolig... 1.. 2... 3... Sånn.. det var godt å få det ut.

Skrevet
Vel. Jeg er i hvert fall lite modellaktig. :p Nærmeste jeg kommer til modell er sånn modellkitt du får kjøpt i lekebutikken, type gul farge :p

Og det sier damen som er like glad i og ta bilder som det jeg er?

jaja...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...