Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Ikke direkte satanist da, men den stilen. Går for det samme her i allefall  :p Er da lov å si sin mening ffs?

ironisk nok er det mange som kaller meg jesus på byn :p

 

So what's it gonna be? :green:

Jeg har en venn som heter Jesus Israel. Han drikker masse hver helg, og røyker masse (kif). Langtrfra noen Gud? :p

 

 

 

 

Jeg kødder ikke....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha.. Jeg har absolutt 0 peiling innen black goth/metal/hardrock/deathmetal sjangeren, så jeg skjærer nok de fleste over èn kam. Sorry, men det ER min mening, ikke for å gå til personlig angrep mot noen her. Jeg misliker bare den stilen.. Og jeg flyr ikke rundt med bleika hår, øyenbryn piercing og buffalo sko :p Det er akkurat den "mørke stilen", som jeg hater så sinnsykt.. Sorry, that's me! Naglebelte overalt, hvit og steinsvart sminke og svarte klær.. *oppgitt*

 

helt enig, men får litt lattis av å se dessa gale menneskene som går rundt i trenchcoat med hundehalsbånd, lik sminke, pigghår, røde øyne, opp-ned-kors, satanstjerne mm.

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
helt enig, men får litt lattis av å se dessa gale menneskene som går rundt i trenchcoat med hundehalsbånd, lik sminke, pigghår, røde øyne, opp-ned-kors, satanstjerne mm.

Opp-ned-kors og satanstjerne? Kanskje du tenker på tors hammer, og pentagram?

 

Lik sminke? Går de alle med make sminke?

Lenke til kommentar

bare for å få dette frem da.. gothere og satanister erke samme greia.. satanister er de som tror på satan.. og gothere er de som går for den gothiske livsstilen.. det finnes mange folk som bare kler seg i sorte klær, mørk sminke og nagler fordi de synes det er kult. akkurat som tøsene her i arendal som går i hvite trange bukser, thong på visning, buffalosko og platinablondt hår.. det synes de er kult.. :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bare for å få dette frem da.. gothere og satanister erke samme greia.. satanister er de som tror på satan.. og gothere er de som går for den gothiske livsstilen.. det finnes mange folk som bare kler seg i sorte klær, mørk sminke og nagler fordi de synes det er kult. akkurat som tøsene her i arendal som går i hvite trange bukser, thong på visning, buffalosko og platinablondt hår.. det synes de er kult.. :roll:

*Sympathy*

Lenke til kommentar

Ikke det at eg har peiling men for folk som ikke har peiling (som meg) så er gothere og "satanister" det helt samme.

 

Men for de som er i miljøet så er det forskjeller.

 

Edit: Altså eg vet da nå at det er en viss forskjell men eg viste det ikke før. Mener å ha sett gothere med opp-ned kors her i byn forresten. :shrug:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Hoho, voldsomt hvor mye oppstyr Dr.X laget. Noen som følte seg truffet? :wee:

Hehe nei, jeg har verken langt hår, svart hår eller svarte klær. Bruker ikke nagler og later ikke som om jeg er vokalisten i HIM eller annet møl.

 

Hører på death metal, men på alt annet i tillegg...

 

Så truffet føler jeg meg ikke, men tåpelige utsagn irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar

Man disser ikke svart da...

 

Ikke er jeg gother og ikke er jeg satanist (de "fleste" "satanister" idag vet jo ikke hva en satanist er uansett), men jeg går nesten bare i svart... Hvorfor? Fordi jeg liker det, men jeg har jo en stil som kan minne mer om "Dark skater-rastafari" eller no slik...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...