Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du klippet det før du nådde min lengde :p

 

 

(før jeg klippet meg, that is)

Hvor langt var det da? Jeg hadde et lite stykke nedover ryggen. Da jeg klippet med tok jeg vekk håret på begge sider, samt klippet det litt kortere oppå hodet, sånn at jeg endte opp med en phet hanekam ;)

Lenke til kommentar
*gangster yo gothic pic*

 

Meiner det var Rage against the machine som stod på anlegget.. er dog ei stund sia..

Gothic og Hardrock er stygt.. Satantegn YOYO, jeg er tøff og skummel! :no:

Og hvis du tror at alle som kler seg og hører på slik musikk så er det du som burde skjekkes.

Lenke til kommentar
*gangster yo gothic pic*

 

Meiner det var Rage against the machine som stod på anlegget.. er dog ei stund sia..

Gothic og Hardrock er stygt.. Satantegn YOYO, jeg er tøff og skummel! :no:

Og hvis du tror at alle som kler seg og hører på slik musikk så er det du som burde skjekkes.

De fleste, vi har jo bevis på bilde her!

Lenke til kommentar
Gothic og Hardrock er stygt.. Satantegn YOYO, jeg er tøff og skummel! :no:

Hva i ALLE DAGER har RATM med gotere å gjøre? Vennligst utdyp dette her...

og igjen hva har hardrock med gotere å gjøre?

 

Når ble "YOYO" sist brukt i sammenheng med satantegn?

 

Gotere er ikke satanister... utrolig nok så er satanister satanister.

Gotere hører sjelden på black/death metal og passer derfor ikke inn under satanist-båsen din.

 

Så egentlig alt du kom inn i denne tråden for å gjøre, det var å skape kvalme med ditt eget snevre syn på verden og folk rundt deg?

 

P.S. Gotere er ikke skumle

 

P.P.S. hardrock er kult :p

Lenke til kommentar
Finvær også her..

 

bilde

Kurt Nielsen jr/sr? :p

Tenkte på det jeg og :p

samme her, første blikk lissom :p

Nå begynner ikke dere også! Skjønner ikke at folk klarer å blande sammen Kurt og meg... Skal saksøke Kurt pga. at han har ødelagt livet mitt!..

 

 

Neida, tar det ikke så tungt :laugh:

Lenke til kommentar
...

Jeg hadde vel ca til skuldrene. En del lengre bak da, så ut som en lassaron :p

 

 

 

...

 

Ahh... seiling er noe av det beste jeg vet. Har tenkt å begynne å seile i klubb til høsten, om jeg har tid. Har ikke båt selv, men naboene ved hytta mi har. Å, som jeg digger å seile... Vind i håret, slippe summingen fra motoren, kose seg med en pils, snakke med folk...

 

En av tingene jeg skal gjøre i livet mitt er å dra på dykkerferie med seilbår i karibien ell.. Det må være fint det...

 

Noen som har lyst å være med?

Lenke til kommentar
Ahh... seiling er noe av det beste jeg vet. Har tenkt å begynne å seile i klubb til høsten, om jeg har tid. Har ikke båt selv, men naboene ved hytta mi har. Å, som jeg digger å seile... Vind i håret, slippe summingen fra motoren, kose seg med en pils, snakke med folk...

 

Å seile er å reise i sjelen. Skal spare til en bitteliten treseiler. :love:

 

4404317_1_0_atleib_t_hoved.jpg

 

Kanskje denne?

Lenke til kommentar
Hoho, voldsomt hvor mye oppstyr Dr.X laget. Noen som følte seg truffet? :wee:

:roll: I do I do!! ehm nei.

 

men!! for folk som hører på slik musikk som Dr.X her mener er satanmusikk, så skjønner jeg godt at de reagerer! Hvis en eller annen sa han hørte på trance og jeg kalte alle som hører på trane for rånete harrytamper med buksa oppi rompa og bleika hår + ring i øyebrynet, napapiri jakke( vetke åssen det staves) og buffalosko, så er det sikkert noen som hadde reagert på det og=P

 

og.. jeg har selv reagert sterkt på at Dr.X klaga på mine bilder før.. tror han påstod jeg brukte liksminke elns.. (noe jeg ikke gjør btw! erke alle som bruker vinterlønna si på solarium! :p ) og.. pleier andre folk å klage fælt å si at den og den stilen en fyr på et bilde har er stygt? nei? ikke som jeg har fått med meg. derfor synes jeg det er respektløst og frekt av Dr.X å uttale seg slikt. Folk med vanlig folkeskikk går ikke rundt å sier til andre at de ser stygge ut!

 

ok.. så jeg tar litt hardt i.. men ja=P er litt sånn beskyttende for sånn mørk stil jeg da :love:

 

(ble mye og..)

Endret av PeNtA
Lenke til kommentar

Haha.. Jeg har absolutt 0 peiling innen black goth/metal/hardrock/deathmetal sjangeren, så jeg skjærer nok de fleste over èn kam. Sorry, men det ER min mening, ikke for å gå til personlig angrep mot noen her. Jeg misliker bare den stilen.. Og jeg flyr ikke rundt med bleika hår, øyenbryn piercing og buffalo sko :p Det er akkurat den "mørke stilen", som jeg hater så sinnsykt.. Sorry, that's me! Naglebelte overalt, hvit og steinsvart sminke og svarte klær.. *oppgitt*

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...