Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et stk trøtt tøs etter 6 dager på fylla i strekk. Vurderer pils i kveld og bare for å få en hel uke. Russetiden har ingenting på å være fadder for førstekullister i samf.øk.

6710871[/snapback]

Et stk? Jeg ser fire, jeg. :ermm:

Det mangler noe på pulten min.

6710996[/snapback]

Det mangler noe på bildet ditt også. ;)

Her er i hvert fall 1 stk. meg foran PC-en:

post-78619-1156100285_thumb.jpg

(elendig webcam)

Endret av I.A.G.
Det er så vi kan se den sterke overarma di det:-))) venstre arm?^^

6698255[/snapback]

Ja det må være derfor. Armhevingen jeg tok i februar har virkelig satt sitt preg ^^

Et stk trøtt tøs etter 6 dager på fylla i strekk. Vurderer pils i kveld og bare for å få en hel uke. Russetiden har ingenting på å være fadder for førstekullister i samf.øk.

6710871[/snapback]

Ja, det merkes vel å leve på det absolutte minimum :p

Ellers, har anskaffet katt til madammen og ungene. Men jeg tror pokker med jeg er allergisk. Og jeg som tidligere har hatt både katt og hund i over ti år. Men den er nå en søt liten krabat. Om en ulydig.

Fra den ene veggen til den andre... Huff lenge siden jeg har hatt så lite kontroll. :wee:

Men hva med å faktisk bruke bildene her inne i rpp til noe useful? Opprette en Forumets Babe/Hunk tråd med avstemning og kanskje en premie eller to i form av medlemstittel? :)

6713734[/snapback]

Kanskje det :)

Her er meg, et bilde fra mars, muligens. Etter en liten ulykke i februar, måtte jeg barbere hodet mitt, for at det ikke skulle se dumt ut.

post-92336-1156110263_thumb.jpg

Her er meg, et bilde fra mars, muligens. Etter en liten ulykke i februar, måtte jeg barbere hodet mitt, for at det ikke skulle se dumt ut.

6714018[/snapback]

Så det finnes folk i fra en slik utkant fra Vesterålen her? Jeg er født og oppvokst i vesterålen, nærmere bestemt Alsvåg. ;)

--

Her ser du meg og hvor jeg har vært fanget i to uker;

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...