Gå til innhold

På utkikk etter 40+ timer spill


Anbefalte innlegg

Du seier ikkje noko om du sett pris på gode rollespel. Kva med spel i Forgotten Realms-universet? Baldur's Gate 1-2, Icewind Dale 1-2. Maaange gode timer der.

 

Ellers, så støttar eg forslaget om Morrowind viss du ikkje har prøvd det før. GOTY-versjonen får du for ein billig penge no til dags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tales of Symphonia til GC skulle fint vare i 30-40 timer, et bra spill er det også.

 

Tør jeg også komme med en personlig favoritt? Deus Ex fra 2000 er kanskje blitt et gammelt spill nå, men da jeg spilte det for 5 år siden brukte jeg over 40 timer på første gjennomspilling, og det må jo sies å være ekstremt langt for et FPS-spill. Dette er jo tross alt spillet som livnet FPS-genren opp igen etter dø-peridoen som kom etter HL1... Spillet innførte mange nye elementer som i dag er å finne i mange nymotens spill,  spillet har på ingen måte noe særlig utdatert gameplay til tross for sin alder. Men spillet er kanskje så gammelt at du muligens har spilt det for lenge siden allerede.

5652656[/snapback]

har selv spilt spillet og brukte vel 55-60+ timer på det. Spillet var utrolig bra, historien var fantastisk. Annbefaler dette spillet ja. Mange timer med morro :yes:

Lenke til kommentar

40 timer er jo relativt lite når vi snakker om Final Fantasy. Har nok brukt mange hundre, for ikke snakke om tusenvis, av timer forran FFVI til FFX-2. Favoritten er FFVIII som jeg har gjennomført 6 ganger, med en gjennomsnittlig gjennomspillingstid på rundt 100 timer.

 

FFVII og VIII fåes jo til og med til PC, hvis du ikke har tilgang til PS.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Rart at det ikke bare er han som leser igjennom her, ser mange nevner de samme spillene om og om igjen, og sier ting som:

Har du glemt baldurs gate? osv..

 

Anyway.. Jeg kommer ikke på noen andre agrumenter enn å backe opp to av spillene her..

PC: KOTOR serien, elsker denne.. Knall serie, har du ikke spilt den BØR du spille det..

NGC: Tales of Symphonia, elsker det spillet.. Noe av det bedre jeg har spilt innen sjangeren. :D

Lenke til kommentar
Jeg eier forsåvidt en ngc

5652443[/snapback]

 

Jeg tolker det som "Nintendo GameCube" ? Isåfall har du en del gode titler som feks:

Resident Evil 4 (Brukte 24 timer på første gjennomspilling, men man vil gjerne spille gjennom dette både 2 og 3 ganger. Beste konsoll-spill fra 2005 spør du meg).

 

The Legend Of Zelda: 4 Swords (SNES nostalgi på sitt beste, om ikke litt linært i forhold til andre Zelda spill. Jeg koste meg uansett med dette).

 

 

Eternal Darkness, Sanity's Requem (Begynner å bli noen år, men fortsatt ett utrolig bra spill. Spill dette med gardinene trukket for og lyset av, så har du en meget unik spill-opplevelse :thumbup: )

Lenke til kommentar

Så akkurat en kongepakke (synest jeg hvertfall) i butikken i dag. Finner ikke link i farten, men var alle C&C spill som er laget opp gjennom hsitorien omtrent, dvs C&C, RA1, RA2, Generals, med expansionpakkene til alle sammen. Nok missions der til du blir grønn i trynet av å spille.

Lenke til kommentar
Så akkurat en kongepakke (synest jeg hvertfall) i butikken i dag. Finner ikke link i farten, men var alle C&C spill som er laget opp gjennom hsitorien omtrent, dvs C&C, RA1, RA2, Generals, med expansionpakkene til alle sammen. Nok missions der til du blir grønn i trynet av å spille.

5679946[/snapback]

 

Litt offtopic, men hvor så du det, og fikk du med deg hvor mye det kostet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...