Hans Erling Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hvilke program må jeg benytte om jeg skal brenne en fil som ender på .img ? Prøvde Nero, no luck! Hjelp!
Tåkelys Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Er bare å forandre fra .img til.ISO. Er ikke værre en det. Så er det bare å brenne det i Nero. Men i Nero 7, er det bare å dobbelklikke på .img filen, så brenner den det.
donkeykong89 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Du kan bruke "Daemon tools" eller i "Alcohol 120%" til å opprette en virtuell cd-rom på maskinen. Så legge fila i den virtuelle disken, deretter kan du bruke brenneprogrammet til å kopiere fra den virtuelle disken(bare hvis du bruker daemon tools). Bruker du Alcohol 120% kan du brenne filen direkte fra den virtuelle disken. Lykke til
Cultofluna Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det går da vel med nero? Sikker på at du viste alle filer istedenfor *.cue filer? Ellers kan du jo prøve Alcohol 120%.. Fungerer ypperlig her med meg
toretors Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Som Cola-boks sa, rename fra .img til .iso, problemet løst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå