genetex Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 I dag er det 20 år siden det første zelda spillet kom ut! Jeg har vell egentli spillt mest det som var på nintendo 64, orchania of time, det var ett virkeli herlig spill ¨ Hva med å dele hva dere synest var det beste og herligeste øyeblikkene med zelda spillene? Jeg kan begynne med mine 2 øyeblikk i orchanie of time: Når du bruker de 3 krystall-tingene for å spole fram tiden og får det der master sverdet tror jeg det var, så kommer de "gudene" og prater med deg og den nice musikken!! Og når Link møter hun venninden sin ute i skogen når det har gått fram i tid! Her er en link fra dagbladet: http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/sbryne/post/8338 Prat prat prat! Gratulerer med dagen Zelda!
Bertelsen Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har nettopp begynt med Zelda : A link to the past på SNES'en min..
Luchy Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Zelda har alltid vært et veldig underholdene spill. Husker da jeg spilte Zelda: A link to the past, som Bertrlsen sier. mange morsomme timer der ja. Nå i 2006 skal jo neste Zelda spill komme. gleder meg. Du har jo også spillene til N64. Ocarina of time var den beste mens Majoras mask var bare kjedelig. jaja må vel bare gratulere Zelda så mye Endret 22. februar 2006 av Luchy
aboplotok Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 oc·a·ri·na P Pronunciation Key (k-rn) n. A small terra-cotta or plastic wind instrument with finger holes, a mouthpiece, and an elongated ovoid shape. ---- Spilte gjennom A link to the Past mange ganger før i tiden. Tror jeg liker Wind Waker best.
Excelsion Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 For det første så er det feilpostet. For det andre så vil nok TST stenge denne posten, siden de kom med nyheten seinere. Men grattis Zelda!
Mala Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Gratulerer med dagen ja, og LOL @ Bertelsen sin avatar
Kjekssjokolade Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 gratulerer Zelda Håper det blir 20 år til, fordet om jeg ikke har spilt spillene så mye, eller på den annen side, har jo runnet spillene som var til 64 med emulator på pc'n
Bear^ Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 The legend of Zelda, one of a kind Gratulere med dagen Husker så inderlig godt Ocarina of time Er noe av det beste jeg har spillet på "nyere" tids konsoll (3D) og ser frem til neste kapittel i serien.
themanfrom Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har ocerina of time liggende her På N64. Har også NES, men ikke med zelda .. Hadde også gamecube + Zelda Collectors Edition.. men min stebror fikk det
mad-hatter Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Tre av de beste scenene fra zelda-serien er nok disse: 1. Når man får svømmeføtter av kjempefisken. 2. Når man får det uknuselige kjempesverdet av han steinmannen. 3. Første gang jeg oppdaget kontringer i Wind waker (A knappen). Og generelt alle boss-fightene i serien; de er jo bare geniale.
saitaM Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Vel vel det er bare å gratulere og ønske 20 nye gode år. Dette skal feires med zelda spilling på N64.
Matsemann Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg var vel aldri en stor fan av OoT, satt mest og så på naboen spilte. Da MM kom, var jeg helt ute, alt for avansert for meg Men når jeg kjøpte GC min, fikk jeg med Collectors Edition, og da ble det spilling
Bear^ Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Majoras mask er vel ikke det jeg klassifiserer som et Zelda spill, men et spill hvor Link tilfeldigvis dukker opp som hoved personen. Det at man hadde det forferdelig tidspresse hele tiden ødela totalt for det som kunne blitt et generelt helt OK Zelda spill. Men desverre. Får bare håpe neste Zelda spill som nå snart kommer til GC starter der OoT slutta, og fortsetter i samme stil og samme klasse som OoT. Hm, når jeg tenker over det, har jo ikke GC. Må vel investere i det for å prøve det nye Zelda spillet
rulleguru Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Majoras mask er vel ikke det jeg klassifiserer som et Zelda spill, men et spill hvor Link tilfeldigvis dukker opp som hoved personen. Det at man hadde det forferdelig tidspresse hele tiden ødela totalt for det som kunne blitt et generelt helt OK Zelda spill. Men desverre. Får bare håpe neste Zelda spill som nå snart kommer til GC starter der OoT slutta, og fortsetter i samme stil og samme klasse som OoT. Hm, når jeg tenker over det, har jo ikke GC. Må vel investere i det for å prøve det nye Zelda spillet 5644271[/snapback] Du kan jo kjøpe revolution, siden den bli bakoverkompatibel
Luchy Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Majoras mask er vel ikke det jeg klassifiserer som et Zelda spill, men et spill hvor Link tilfeldigvis dukker opp som hoved personen. Det at man hadde det forferdelig tidspresse hele tiden ødela totalt for det som kunne blitt et generelt helt OK Zelda spill. Men desverre. Får bare håpe neste Zelda spill som nå snart kommer til GC starter der OoT slutta, og fortsetter i samme stil og samme klasse som OoT. Hm, når jeg tenker over det, har jo ikke GC. Må vel investere i det for å prøve det nye Zelda spillet 5644271[/snapback] Enig der anngående Majoras mask. spillet var rett og slett dårlig Når det siste kom til GC var jeg ganske fornøyd med spillet. noen minus i det sånn som å kjøre den j**la båten hele tida.
Keylar Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Mitt beste øyeblikk er når jeg får epona i ocarina of time og kan ri over slettene . Gratulerer Zelda!
Istapp Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Gratulerer Jeg for min del husker best A link to the past på SNES. Uten tvil det jeg brukte mest tid på tidligere. Endret 23. februar 2006 av Istapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå