Gå til innhold

Zelda 20 år i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 20 år siden det første zelda spillet kom ut! :D Jeg har vell egentli spillt mest det som var på nintendo 64, orchania of time, det var ett virkeli herlig spill :love: ¨

Hva med å dele hva dere synest var det beste og herligeste øyeblikkene med zelda spillene? Jeg kan begynne med mine 2 øyeblikk i orchanie of time:

Når du bruker de 3 krystall-tingene for å spole fram tiden og får det der master sverdet tror jeg det var, så kommer de "gudene" og prater med deg og den nice musikken!! :cool:

Og når Link møter hun venninden sin ute i skogen når det har gått fram i tid! :w00t:

Her er en link fra dagbladet: http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/sbryne/post/8338

Prat prat prat! :p

Gratulerer med dagen Zelda! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Zelda har alltid vært et veldig underholdene spill. Husker da jeg spilte Zelda: A link to the past, som Bertrlsen sier. mange morsomme timer der ja. Nå i 2006 skal jo neste Zelda spill komme. gleder meg. Du har jo også spillene til N64. Ocarina of time var den beste mens Majoras mask var bare kjedelig.

jaja må vel bare gratulere Zelda så mye

Endret av Luchy
Skrevet

oc·a·ri·na P Pronunciation Key (k-rn)

n.

A small terra-cotta or plastic wind instrument with finger holes, a mouthpiece, and an elongated ovoid shape.

----

Spilte gjennom A link to the Past mange ganger før i tiden. Tror jeg liker Wind Waker best.

Skrevet

The legend of Zelda, one of a kind

Gratulere med dagen :fun:

Husker så inderlig godt Ocarina of time :love:

Er noe av det beste jeg har spillet på "nyere" tids konsoll (3D) og ser frem til neste kapittel i serien.

Skrevet

Tre av de beste scenene fra zelda-serien er nok disse:

1. Når man får svømmeføtter av kjempefisken.

2. Når man får det uknuselige kjempesverdet av han steinmannen.

3. Første gang jeg oppdaget kontringer i Wind waker (A knappen).

Og generelt alle boss-fightene i serien; de er jo bare geniale.

Skrevet

Jeg var vel aldri en stor fan av OoT, satt mest og så på naboen spilte.

Da MM kom, var jeg helt ute, alt for avansert for meg :)

Men når jeg kjøpte GC min, fikk jeg med Collectors Edition, og da ble det spilling :)

Skrevet

Majoras mask er vel ikke det jeg klassifiserer som et Zelda spill, men et spill hvor Link tilfeldigvis dukker opp som hoved personen. Det at man hadde det forferdelig tidspresse hele tiden ødela totalt for det som kunne blitt et generelt helt OK Zelda spill. Men desverre.

Får bare håpe neste Zelda spill som nå snart kommer til GC starter der OoT slutta, og fortsetter i samme stil og samme klasse som OoT.

Hm, når jeg tenker over det, har jo ikke GC. Må vel investere i det for å prøve det nye Zelda spillet :p

Skrevet
Majoras mask er vel ikke det jeg klassifiserer som et Zelda spill, men et spill hvor Link tilfeldigvis dukker opp som hoved personen. Det at man hadde det forferdelig tidspresse hele tiden ødela totalt for det som kunne blitt et generelt helt OK Zelda spill. Men desverre.

Får bare håpe neste Zelda spill som nå snart kommer til GC starter der OoT slutta, og fortsetter i samme stil og samme klasse som OoT.

Hm, når jeg tenker over det, har jo ikke GC. Må vel investere i det for å prøve det nye Zelda spillet :p

5644271[/snapback]

Du kan jo kjøpe revolution, siden den bli bakoverkompatibel

Skrevet

5644271[/snapback]

Enig der anngående Majoras mask. spillet var rett og slett dårlig

Når det siste kom til GC var jeg ganske fornøyd med spillet. noen minus i det sånn som å kjøre den j**la båten hele tida.

Skrevet (endret)

Gratulerer :cool:

Jeg for min del husker best A link to the past på SNES. Uten tvil det jeg brukte mest tid på tidligere.

Endret av Istapp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...