eierdegics Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ehm når jeg leste denne tråden trodde jeg at alt var bare kødd, men når jeg skjakka AH idag etter libram of protection.... samme duden som seller den har jo alt det shite fra Dim screen Dimfarmer1 Dimfarmer2 Dimfarmer3 Dimfarmer4 server Twistingnether EU... Og ja, det er noe på g
DoNotWant Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har funnet foror's to ganger på bare noen måneder nå. Ga bort den første (var i pug, vant rollen), den andre var ikke med min character, så den gikk til guildets tank. Men den har jo droppet påfallende ofte for meg =)
ukjentbruker Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Ehm når jeg leste denne tråden trodde jeg at alt var bare kødd, men når jeg skjakka AH idag etter libram of protection.... samme duden som seller den har jo alt det shite fra Dim screen Dimfarmer1 Dimfarmer2 Dimfarmer3 Dimfarmer4 server Twistingnether EU... Og ja, det er noe på g 5641689[/snapback] Vår AH ser helt tilsvarende ut, bare at det er 3 forskjellige alts som selger, dvs. lvl 1 folk. Så det er ikke så usansynlig om de kommer fra samme mann her også. Håper blizzard finner ut av det
eierdegics Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ehm når jeg leste denne tråden trodde jeg at alt var bare kødd, men når jeg skjakka AH idag etter libram of protection.... samme duden som seller den har jo alt det shite fra Dim screen Dimfarmer1 Dimfarmer2 Dimfarmer3 Dimfarmer4 server Twistingnether EU... Og ja, det er noe på g 5641689[/snapback] Vår AH ser helt tilsvarende ut, bare at det er 3 forskjellige alts som selger, dvs. lvl 1 folk. Så det er ikke så usansynlig om de kommer fra samme mann her også. Håper blizzard finner ut av det 5642024[/snapback] Den personen som putta det på ah er en lvl 60 warlock med blue gear, guildless... Tar Dim solo hele dagen :S
Tbau5 Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvor ligger denne tingen som du kan soloe som warlock? Kan også nevne at det er kjempeenkelt å drepe de to første bossene på ca. 5 min med tre personer. Disse kan også droppe bøker.
Bautastein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvor ligger denne tingen som du kan soloe som warlock? Kan også nevne at det er kjempeenkelt å drepe de to første bossene på ca. 5 min med tre personer. Disse kan også droppe bøker. 5642129[/snapback] Libram of focus kan soloes med warlock i DM west. De øvrige bøkene vet jeg ikke.
Reached Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 herregud det må være en exploit eller en seriøst grindefaenskap som lusker rundt, på Burnin Blade er det det samme bortsett fra ikke så mange aces of warlords
War Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Foror's compendium of Dragonslaying. lå på 4000g på arathor, men ble solgt for 2500. Neppe noen som grinder den der, sett den 3 ganger.
Tbau5 Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvor ligger denne tingen som du kan soloe som warlock? Kan også nevne at det er kjempeenkelt å drepe de to første bossene på ca. 5 min med tre personer. Disse kan også droppe bøker. 5642129[/snapback] Libram of focus kan soloes med warlock i DM west. De øvrige bøkene vet jeg ikke. 5642524[/snapback] Hvor, hvordan`? Og den tingen med howl of terror?
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jammen jøssenam, da. Google + "dire maul book farming".
Bautastein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvor ligger denne tingen som du kan soloe som warlock? Kan også nevne at det er kjempeenkelt å drepe de to første bossene på ca. 5 min med tre personer. Disse kan også droppe bøker. 5642129[/snapback] Libram of focus kan soloes med warlock i DM west. De øvrige bøkene vet jeg ikke. 5642524[/snapback] Hvor, hvordan`? Og den tingen med howl of terror? 5643310[/snapback] Man kan cleare den første pylonen ved å først pulle 3, banishe 1, feare 1 og sende blåbær på 1. Drepe den første fort, deretter feare og drepe den andre, og feare og drepe den tredje. Etter dette trenger du bare pulle 2 av gangen.
Jan Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 (endret) QS _er_ det beste tankingvåpenet i spillet. Kanskje Bloodlords defender er bedre men det synest ikke jeg. 5641335[/snapback] Thunderfury er den beste tankervåpenet i spillet. Selv etter nerfen. 5641480[/snapback] Det kan vel sees på forskjellige måter. Vil tro en nyoppstartet guild (teoretisk sett) hadde kart seg bedre med quel på en fersk MT. TF er vel mer enrage/flurry med sykt gear pga "overnuking"i en mc guild + flere mobs samtidig.. Endret 22. februar 2006 av Jan-Erik
Champ Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hvor jeg da igjen ville brukt eskhandars right claw ;-)
M@R7!N Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hvor jeg da igjen ville brukt eskhandars right claw ;-) Hvorfor? Quel'serra har ihvertfall en +defense proc.
ukjentbruker Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Hører nå at Bopo er blitt bannet : >
superreven Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Da er det vel sannhet i at det finnes en exploit... jeg trodde egentlig det bare var snakk om syk farming.
-=Toasted=- Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hører nå at Bopo er blitt bannet : > synes det er en litt billig løsning blizz kommer med der, altså de gjør en feil i spillet sånn at folk kan klare og få tak i items lett.. burde de da ikke heller fikse den feilen enn og bare banne da som henter seg items? synes iallefall det blir helt feil og banne de når det er blizz som har gjort det sånn at det er mulig. og nei.. jeg er ikke en av de som har vært og henta meg stash
Cannabiskopen Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 /agree meg Toasted... Blir jo en del av spillet når Blizz gjør sånt mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå