Aizen Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 jeg har kjøpt meg first decade men jeg klarer ikke å velge red alert afthermath eller counter strike? noen som vet hvordan jeg velger expansion pakkene? PS: C&C First Decade er KONGE!!
blackops Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 (endret) Står vel new missions øverst i menyen på spillet. Der er alle missionene (tilogmed ant missions er der, hold inne ctrl og trykk på "høgtaleren" oppe i venstre hjørne) Happy gaming Endret 19. februar 2006 av blackops
Aizen Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Står vel new missions øverst i menyen på spillet. Der er alle missionene (tilogmed ant missions er der, hold inne ctrl og trykk på "høgtaleren" oppe i venstre hjørne) Happy gaming 5629206[/snapback] ok takk for hjelpa skal kjekke når jeg kommer hjem senere i dag Red alert er konge
Aizen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Jeg får fortsatt ikke til Ant missionet? er det ingen enkel måte og velge expansionpakkene på?
Mith Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Ant mission får du hvis du holder inne venster shift og trykker på høytaleren oppe i høyre hjørne i hovedmenyen. Endret 21. februar 2006 av Mith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå