Gå til innhold

Hatt feberfantasier før?


Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En interessant post.

 

Det er lenge siden jeg har hatt feberfantasier, men da jeg hadde det en del ganer på rekke så var det noe som dette:

 

Det er ett eller annet stort, veldig viktig bygg som faller ned. Det så viktig at det nesten kan sammenlignes med undergangen til menneskerasen. Jeg er en viktig brikke i hele uhellet. Husker fra feberfantasien at det var veldig episk og se hele den store firkantede bygningen som det var så mye svart rundt osv. ramle rett ned. Husker ikke helt om jeg ble truffet eller ei... Husker jeg ble veldig redd ihvertfall og veldig ør i hodet etterpå, som om det skjedde i virkeligheten...

 

sigssoft

Lenke til kommentar

Tror igrunn jeg bare har hatt en ganske ekstrem en.

 

Jeg låg i senga å såg på en haug med små dyr(?) som hadde kappløp på gulvet. Jeg var jævli tørst og måtte opp på kjøkkenet for å hente meg noe drikke, men tørrte ikke å trakke på gulvet i tilfelle jeg skulle være så uheldig å trakke på de stakkarene som lå strødd utover hele gulvet.

Jeg satt igang å klatre over trommesettet og klarte selvfølgelig å rive ned hele driten før jeg kom meg til døra.

Gikk opp for meg etter å ha komt ut døra at det var noe som virkelig ikke stemte der inne, men de var der fortsatt når jeg åpna døra for å se om de fortsatt var der :ermm:

 

Var skikkelig skummelt der å da, men var vel egentlig bare jævli artig :p

Lenke til kommentar

Fy faen.. Mange er sikkert veldig uenig med meg nå, men.

 

Jeg må bare si jeg ELSKER feberfantasier! Hehe.. Det er ekkelt i begynnelsen, men det er så utrolig avslappende om man ser på TV samtidig, og ligger på sofaen.. Er nesten som en slags rus..

 

Har en interresant teori om at når man ruser seg på stoffer, så får man utrolig høy feber. Noen som kan komme med en forklaring, eller?

 

 

PS, jeg har forresten feber nå... :love:

Mulig jeg er psykisk sjuk eller noe, men jeg digger det! :p

Lenke til kommentar
Jeg pleier å ha det slik at det virker som alt av vegger og ting i rommet presses mot meg, alt blir mye større, helt grusomt.

5619461[/snapback]

 

Har helt det samme...

 

Har store svarte baller som kommer mot meg og knuser og moser meg også... og alt rundt det jeg "ser" er uklart og langt vekke. Alt er veldig langt vekke og jeg kan ikke nå noen ting... skikkelig creepy :dontgetit:

5620021[/snapback]

 

herregud. Trodde jeg var den eneste som opplevde noe slikt. Hver gang jeg har "feberfantasier" , noe som har skjedd kanskje 3-5 ganger i mitt liv, noen av gangene har jeg ikke hatt feber :S , så er det ett eller annet med "store baller" som kommer mot meg. Eneste måten jeg kan forklare det på. Men jeg blir ikke most. Føler bare ufattelig ubehag, mareritt x10 som trådstarteren skrev.

 

Var sykt rart å se deg nevne det samme fenomenet :ohmy:

 

Har ikke opplevd det på noen år nå, og håper jeg slipper det. Siste gang det skjedde hadde jeg omgangssyke. Stod opp midt på natta og hadde max noia, kan ikke forklare denne følelsen, men det var en slags akutt panikk opplegg. Jeg løp uti stua, ut i hagen og det ga seg etthvert.Blir nesten redd når jeg tenker på det. Ufattelig følelse. :cry:

 

ps

Flere som har hatt "kule-liknende" fantasier?Ugh, umulig å beskrive dette, men jeg ser liksom for meg en svær kule-formet gjenstand som jeg føler er utrolig tung med en slags tiltrekningsmakt.Blir ikke most av den eller noe.. Er så glad jeg ikke har opplevd dette på flere år. Tenkte faktisk ikke over det før jeg så denne tråden.

Endret av asad
Lenke til kommentar

 

De er kanskje morsomme hvis man vet hva det er... Men uansett, så var jeg skikkelig syk. Jeg våknet, og plutselig var hele rommet både langt borte og veldig nerme på en gang. Pusten min hørtes ut som tusenvis av hviskende stemmer. Det føltes som om jeg var en fremmed i min egen kropp for å si det sånn.  :ohmy: 

 

5621657[/snapback]

 

Denne har jeg hatt og! Omtrent helt lik :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Sist gang jeg hadde feber fantasier, da hadde jeg noe med at det gikk ann og fjerne feberen ved og ligge seg godt uner dynen og puste som en gud, og bli evig varm, så plutselig kom det 3nakne kvinner og 2 menn som pustet like fort og my som meg. lover deg det var varmere enn en badstu akkurat då. da jeg våknet kjentes det ut som om jeg hadde sovnet i in Badstu eller noe sånn :cry:

Lenke til kommentar
Er jo kosli det, de to versje jeg har hatt var: Jeg våkna lissom av senga mi skulle pusta skikkelig fort øynene mine forflytta seg kjempe fort rundt i rommet, jeg klarte ikke reise meg fordi jeg var så rask i beveglesene :cry:

Den andre var sarte ord på rød bakgrunn, med tillhørende skummel stemme som sa ordene når de kom fram i et nanosekund :cry:

:D

5621689[/snapback]

Hatt no liknende jeg også. Noen som tar toget i oslo-området? Innimellom med tekniske problemer kommer det en eller annen stemme fra Oslo S elns med dialekt, som enten er en mann med ganske lys stemme, eller dame med små-hes stemme.

 

I tillegg, det at ting er borte og nærme. Det er freaky! Kan få det når som helst, ikke bare når jeg har feber. Derimot som regel bare å blunke litt. Har særlig fått det på skolen, men noen ganger feks ved middagsbordet. Fatter som sitter 40 cm unna er lissom 10 meter unna.

 

Også er det enda en ting. Føles som om jeg har en bommulsball i hånda, som kjennes ut som jeg ruller til en pinne som blir skarp og ekkel. Det er skikkelig ubehagelig.

Lenke til kommentar

Har også hatt feberfantasier da jeg var yngre. Jævlige greier altså :nei:

Husker ikke hva de handlet om, men var ihvertfall noe som gjentok seg i det uendelige.

Husker jeg gikk rundt i huset, eller mens jeg satt på fanget til muttern :/

 

Edit: Har noen andre opplevd at man plutselig våkner, men kan ikke bevege lemmer osv? :ermm: Har skjedd meg et par ganger. Jeg våkner, får ikke tid til å se meg rundt, men kjenner at jeg ikke har kontroll. Må liksom ta skikkelig godt i for å bevege noe, og så er jeg "normal" igjen :p Det er sykt skummelt det. Skjedde to ganger på rad på 30min på et lan jeg var på :(

"Bang", hørtes det fra veggen ettersom jeg sparket foten i den.

 

Edit2: Damn, leste just no om "Lucid Dreaming" da jeg kom over "Sleep Paralysis".

Normally you are fast asleep while your body is in total relaxation. However it is possible you wake up and your body is still paralysed

 

Phew :innocent:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...