Gå til innhold

Hatt feberfantasier før?


Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

ja. skapet ble til en maskin som jobbet sykt fort og laget masse lyder. og at det var en bil som kjørte ned en bakke, så plutselig begynte den på toppen av bakken igjen, så fortsatte den sånn

Lenke til kommentar
Jeg pleier å ha det slik at det virker som alt av vegger og ting i rommet presses mot meg, alt blir mye større, helt grusomt.

5619461[/snapback]

 

Har helt det samme...

 

Har store svarte baller som kommer mot meg og knuser og moser meg også... og alt rundt det jeg "ser" er uklart og langt vekke. Alt er veldig langt vekke og jeg kan ikke nå noen ting... skikkelig creepy :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg leste til matteeksamen med 40 i feber i fjor... om natten drømte jeg at jeg gjorde mattestykker med 2 meter høye tall som jeg fysisk måtte flytte rundt for å løse det... utrolig stress...

Lenke til kommentar
Aldri vært så syk at jeg har hatt feberfantasier før jeg heller, men det høres ganske festlig ut :!:

5620102[/snapback]

 

Høres faktisk litt arti ut, men er helt forjævlig... Er som om du lever i et mareritt og du vet at du er våken, men alt rundt deg er helt surrealistisk og du inbiller deg ting og faenskap ^^

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Kjenner meg godt igjen i beskrivelsene av feberfantasiene her. Hadde utrolig mye feberfantasier før. Men de har heldigvis avtatt med årene. Også for meg var ting enten veldig langt borte, eller svært nærme. Kunne heller ikke føle noe mykhet. Dvs alle gjenstander i drømmene mine var utrolig harde. I tillegg slet jeg med at folk jeg "møtte" i drømmene mine hadde forvrengte ansiktsutrykk noe som gjorde meg vanvittig redd.

Er egentlig ganske glad jeg ikke merker noe spesielt til disse feberfantasiene lenger :)

Lenke til kommentar

En gang hadde jeg hatt det, nyttårsaften i fjord. Våkna me masse i feber og var helt jævli, sovna og våkna på ettermidagen og var mye bedre, tok to paracet og febernedsettende + en øl. Rusla så ned til en fest, og på veien ned fulgte det to kvite kuer og en skiløper etter meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

husker en gang hvor jeg var syk (mamma fortalte), så hadde jeg stått opp, gått til vasken, tatt et glass med vann og kvelt det over meg så hadde jeg våknet og var forferdelig forvirra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...