Gå til innhold

Hatt feberfantasier før?


Sensurert

Anbefalte innlegg

 

De er kanskje morsomme hvis man vet hva det er... Men uansett, så var jeg skikkelig syk. Jeg våknet, og plutselig var hele rommet både langt borte og veldig nerme på en gang. Pusten min hørtes ut som tusenvis av hviskende stemmer. Det føltes som om jeg var en fremmed i min egen kropp for å si det sånn.  :ohmy: 

 

5621657[/snapback]

 

Denne har jeg hatt og! Omtrent helt lik :dontgetit:

5634267[/snapback]

 

Samme her, du beskrev det veldig bra, wannabe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke om det jeg har hatt feber, men de to siste nettene har jeg drømt syyke drømmer. Hver av de kunne ha vært en egen spillefilm, av ypperste klasse også. Da jeg våknet var jeg imponert over meg selv, visste ikke at jeg kunne komme på så syke ting.

 

når jeg tenker etter tror jeg faktisk jeg har en tendens til å lage musikk til drømmene mine også..

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg har som regel altid sykt med feberfantasier da jeg har feber.

En ting som pleier og gå igjen er en masse 200lapper som svirrer rund forran meg som jeg MÅ klare og telle, men så går det ikke for er for mange, og bare rot - helt syke greier :p

 

Var også en gang jeg så en lastebil i vinduet som kjørte forbi, jeg blei dritt redd for fikk for meg at lastebilen skulle kjøre på meg, så satt i senga og bare venta på at den skulle treffe meg.

 

Det pleier og skje når jeg våkner om natta. Merkelig greier egentlig.

Lenke til kommentar

hadde feberfantasier en gang da jeg var på fjellet.. så plutselig at jeg skreiv manuskript for hotel caecar ( ALLTID hatet det programmet) og at det var kjempestressende fordi jeg måtte skrive fortløpende mens di spilte.. og han mannen med lapp over øye sto og slo meg mens jeg skrev. samtidig hørte jeg lyder over alt. enten var lyedene små og ubetydelige flør de etter et nanosekund blei overdøvende så blei de stille så overdøvende igjen (dette var kansje pusten min?) uansett var det det jævligste jeg har opplevd

Lenke til kommentar

En gang hadde jeg mareritt (FeberF?) da jeg var syk. Jeg drømte at jeg sto på et kjempedigert biljardbord. Det var helt grønt og rent der. Plutselig kommer det en mann, eller skapning i lilla kappe som bare står der. I samme øyeblikk blr det helt rotete overalt og kjempesvære biljardkuler kommer frem. Det var jævlig, kan jeg huske...

Jeg mistenker at siden jeg spilte og så på Micro Machines og DarkwingDuck på den tiden, har jeg blitt påvirket...

 

EDIT; Og en gang våkna jeg med jakken på, og teppet på gulvet... Hvor hadde jeg vært hen tru..?

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

har hatt det hver gang jeg har hatt feber og det har vært ca. 3 ganger.. alt spinner rundt alt er kaos.. masse rart som skjer. og når du våkner liger du der og sjelver og er dritredd.. hater det :)

 

var jo en gang jeg drømte da jeg var syk(ikke feber) hvor jeg hadde begynt å dra av sengetøyet i søvnet og våknet med sengetøyet av og skjønte nesten ikke en dritt, husket hva jeg hadde gjort men var så freaky

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde noe slikt i natt, men det som var rart er at jeg hadde det i våken tilstand. Jeg har hatt feber i et par dager nå, og sliter med at jeg ofte våkner våt av svette om natten. Da jeg våknet en gang i natt, og igjen la meg for å prøve å sovne fikk jeg et helt jævlig mareritt mens jeg var våken. Jeg kan ikke huske helt hva det var, men jeg tror det hadde noe med at jeg drakk mitt eget spytt. Det var i hvertfall helt sykt, og jeg lå og spyttet på gulvet :ermm: Det tok tid før jeg klarte å tenke nogenlunde klart igjen, men dette er helt klart det sykeste jeg har opplevd. Jeg begynte nesten å gråte, og kroppen min ristet.

 

Noen som har noe info om dette? Siden jeg faktisk var våken da det skjedde?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!

Når jeg var 4-5 år hadde jeg høy feber, veit ikke hvpr høy feber jeg hadde, men våkna i senga, så hørte jeg masse rart, alt ble liksom forsterka og masse nye lyder som var over alt, alt snurret og jeg var ekstremt svimmel.... når mamma kom opp lå jeg der med øyna vid åpne og kaldsvetta noe grenseløst...

hehe!

Med vennlig hilsen Joachim!:D:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Alt blir langt unna, men samtidig helt intil deg.

Det er stort men lite samtidig.

 

Ofte blir ting hardt og mykt samtidig også.

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Er jo kosli det, de to versje jeg har hatt var: Jeg våkna lissom av senga mi skulle pusta skikkelig fort øynene mine forflytta seg kjempe fort rundt i rommet, jeg klarte ikke reise meg fordi jeg var så rask i beveglesene :cry:

Den andre var sarte ord på rød bakgrunn, med tillhørende skummel stemme som sa ordene når de kom fram i et nanosekund :cry:

:D

5621689[/snapback]

Hatt no liknende jeg også. Noen som tar toget i oslo-området? Innimellom med tekniske problemer kommer det en eller annen stemme fra Oslo S elns med dialekt, som enten er en mann med ganske lys stemme, eller dame med små-hes stemme.

 

I tillegg, det at ting er borte og nærme. Det er freaky! Kan få det når som helst, ikke bare når jeg har feber. Derimot som regel bare å blunke litt. Har særlig fått det på skolen, men noen ganger feks ved middagsbordet. Fatter som sitter 40 cm unna er lissom 10 meter unna.

 

Også er det enda en ting. Føles som om jeg har en bommulsball i hånda, som kjennes ut som jeg ruller til en pinne som blir skarp og ekkel. Det er skikkelig ubehagelig.

6464227[/snapback]

 

Sikkert på at soppen på pizzaen er sjampinjong (?) og ikke flein?

Lenke til kommentar
Alt blir langt unna, men samtidig helt intil deg.

Det er stort men lite samtidig.

 

Ofte blir ting hardt og mykt samtidig også.

6688684[/snapback]

 

Jepp, akkurat sånn. Jeg får ikke sånne detaljerte scenarioer som andre her, men heller bare at alt rundt meg blir langt unna/veldig nært samtidig, på en veldig surrealistisk og ubehagelig måte.

Lenke til kommentar

Har hatt høy feber, men aldri hallusinasjoner. Jeg må styggelig innrømme at det høres rasende festlig ut, men jeg tviler ikke på at det er grusomt i nuet. Jeg foretrekker å forbli uvitende egentlig. Om ikke jeg har hatt feberfantasier så kjenner jeg til følelsen å ikke kunne skilne mellom drøm/virkelighet. Det er jammen grusomt det. Alle har hatt livlige drømmer, men drømme-aktig våken tilstand er helt forferdelig. Det er vel noe av det samme, bare uten hallusinasjonene. Kun følelsen av å egentlig ikke være tilstede og alt er uten mening.

Lenke til kommentar

når jeg har høy feber virker både hender og føtter noe jævlig store og det virker som om hele rommet rister på en måte.

 

en gang når jeg hadde over 40 i feber lå jeg på sofan på campingen og spurte bror om åssen i helvete jeg skulle klare og spenne på meg snowboard bindingen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...