Gå til innhold

Hatt feberfantasier før?


Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde noen heftige feberdrømmer, eller skal vi si mareritt, før. Den ene drømmen gikk ut på at det kom et stort monster, og ofte et spøkelse av noe slag inn på rommet mitt, og den eneste måten jeg kunne få det bort på var å hyle, men det gikk såklart ikke an. Hadde endel slike i serie over mange netter, så i drømmen på tirsdag la jeg ei fløyte under puta, og når jeg drømmen kom på onsdag så tok jeg frem fløyta for å hyle bort dette stygge vesenet, men fløyta ville ikke virke.

 

Hadde også en slik drøm der jeg var i et stort, firkanten rom som var sjakkbrett-malt, og bevegde på seg. Inni dette rommet var det også 3 stoore baller, som såklart var i aktivitet hele tiden, siden rommet bevegde ganske heftig på seg.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

ohhh, hadde feberfantasier i natt. Syke syke drømmer.

 

Hadde sett hollowman dagen før og fant det plutselig naturlig at jeg var usynlig. Så lagde jeg en tidsmaskin av noen trær jeg hogde i skogen. Men maskinen fungerte ikke og jeg kom meg ikke ut, derfor vil jeg aldri våkne igjen. Logisk? Har også den klassiske at alt blir stort og hardt, spesielt dyna! Hadde store smerter hele natta av denne harde dyna. Enda mer logisk!

 

Og til alle som ikke har opplevd feberfantasier; vær glad, det er virkelig noe dere ikke vil oppleve.

Lenke til kommentar
Eg pusta berre veldig veldig fort og det virka som alt blir ENORMT! Så rett etter det, så følest det som alt blir ekstremt lite. veldig ekkelt, så får eg haurverk og er i "sjokk" resten av dagen av en eller anna grunn :/

6691143[/snapback]

 

Kjenner meg igjen her. det er forferdelig. mareritt deluxe

Tydelig at dette er felles for mange. Undres på hvorfor det er slik

Endret av Dusken
Lenke til kommentar

Når jeg har hatt feberfantasier så har det vært slik at enten vegger eller ting blir kjempe store og at jeg har sett for meg merkelige ting, og en gang da jeg hadde influensa for noen år tilbake så lå jeg på rommet mitt. Jeg hadde enn bøtte ved siden av meg i tilfelle jeg skulle spy, og så fikk jeg det for meg at når jeg skulle på do så måtte jeg ha med meg bøtta i tilfelle jeg skulle spy på veien :p, men bøtta veide jo faen meg et tonn. Helt jævlig tung, men det har skjedd merkeligere ting.

Lenke til kommentar

Hadde det før, rommet ble gigantisk, så tok jeg tak i en ball som virket tung som faen. Så prøvde jeg å gå til andre enden, men funket aldri. Var ikke alltid jeg hadde feber, skjedde når jeg drømte skikkelig hardt og. Er jo artig egentlig, bare du lever deg skikkelig inn i det. :D

Lenke til kommentar

:O :p

 

det virker morsomt jah :p

 

for noen år siden hadde jeg 41,9'C +/- 0,2'C (så jeg KAN ha hatt 42,1'C i feber)

jeg vet at man skal egentlig på sykehus når man er så syk :p men jeg var hjemme(mamma og Pappa er leger så de hadde full kontroll :))

 

men uansett selv om jeg har hatt så høy feber, så har jeg aldri hatt feberfantasier... tror det har noe på Mental Styrke! :D

 

er skjeldent syk nå for tiden :p

 

er liksom bare syk 1-2 ganger i året og det er midt på vinteren og da varer det fort i 2-3 uker :p:)

Endret av the_odd
Lenke til kommentar
Jeg pleier å ha det slik at det virker som alt av vegger og ting i rommet presses mot meg, alt blir mye større, helt grusomt.

 

5619461[/snapback]

 

 

Jau, omtrent slik er det når jeg har feber også, bare jeg skal flytte ting frem og tilbake fra noen rom i huset vi bodde i da jeg var liten. Problemet er/var at alle tingene er kjempestore og j*vlig aggresive mot meg. En seng med haikjefter husker man godt.

Lenke til kommentar

Har hatt det en gang, var vell ca. 11 år.

 

skjedde etter at jeg hade vert hos en kamerat og spilt Wolfenstein 3D husker jeg. etter å ha sovet en stund må jeg opp, og begyner å springe rundt i husett. Etter meg er nazister som roper akkurat som på spillet. Det varte kjempelenge og jeg gjorde alt jeg kunne for å unngå dem. Var Bombesikker på jeg komm til å dø.

 

Mamma satt nede å så på tv, så kom jeg til henne spurte om jeg kunne få et glass vann, før tyskerne kommer.! Mamma blir like redd, for jeg skriker at hun må forte seg, før tyskerne kommer!

jeg tar to slurker før jeg springer videre og kaster glasset i golvet. Så springer jeg litt til før jeg plutselig bare går og legger meg. :dontgetit:

 

Hadde skikkelig dårlig samvittighet, for mamma ble livredd av hendelsen. jeg hadde vert så inntens og "syk".. :!:

Endret av The Norwegian Pikie
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

vet det er en gammel post.... Hadde feberfantasier engang fæleste av de fæle... Ligger hjemme i senga til mamman min da jeg var 9år, plutselig bli alt litt større å mindre, større, mindre og slik fortsetter rommet å bevege seg. så blir alle lyder jeg lager når jeg vrir meg fordi jeg er redd, de lydene lager ekko som blir høyere og høyere for vær gang de komme tilbake av ekkoet.... helt fo jævlig spurtet opp trappa in på stua og låser meg der inne siden de ikke var sånn ekko ting der... jeg ble helt paranoid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...