Gå til innhold

Hatt feberfantasier før?


Sensurert

Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde det i jula når jeg var SKIKKELIG syk. Jeg hadde vært syk en stund med god gammeldags influensa. Så en natt når jeg sov våknet jeg sånn halvveis av at det "kilte" litt langs huden. Veldig ubehagelig følelse, nesten som om blodet lå å piplet helt inn til huden. Siden jeg hadde vært syk, hadde jeg ikke spist ordentlig på mange dager så jeg innbilte jeg meg at jeg holdt på å sulte ihjel og at det var sånn her det føltes. Så jeg lå der hallveis i søvne og hallveis våken og var helt 100% sikker på at jeg kom til å dø av sult.

 

Jeg overlevde da HAAHAHAHA det er vel dere glad for? Huff det var litt av en opplevelse, litt vanskelig å forklare det helt.

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg hadde det i jula når jeg var SKIKKELIG syk. Jeg hadde vært syk en stund med god gammeldags influensa. Så en natt når jeg sov våknet jeg sånn halvveis av at det "kilte" litt langs huden. Veldig ubehagelig følelse, nesten som om blodet lå å piplet helt inn til huden. Siden jeg hadde vært syk, hadde jeg ikke spist ordentlig på mange dager så jeg innbilte jeg meg at jeg holdt på å sulte ihjel og at det var sånn her det føltes. Så jeg lå der hallveis i søvne og hallveis våken og var helt 100% sikker på at jeg kom til å dø av sult.

 

Jeg overlevde da HAAHAHAHA det er vel dere glad for? Huff det var litt av en opplevelse, litt vanskelig å forklare det helt.

 

Veldig glad for det !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har hatt feberfantasi mange ganger før, senest i går natt. Jeg drømte at 50 lapper la seg over meg og ble om til gigantiske 5 øringer som moste meg. Det er ikke gøy. Helt forferdelig. Jeg hadde det på do en gang og. Jeg trodde jeg var i fengsel og at jeg aldri kom til å komme ut der i fra. Den minste ting kan være grusom.

Lenke til kommentar

Var innlagt med lungebetennelse på sykestua.

"Våknet" midt på natten, det var plutselig blitt lyst og merket at det var noen skygger i rommet som ikke hørte til. Etterhvert tredte skyggene fram og de stod rundt sengen min å så ned på meg.

Nå kunne jeg se hva det var, det var alle de jeg var glad i, men hadde "mistet" iløpet av livet.

De var litt spøkelsesaktige og gjennomsiktige, men fortsatt godt synlige.

Snakket med hver av de om hvorfor ting gikk som de gikk, og etterhvert som vi ble enige forsvant de, en etter en.

Følte selv at drømmen bare varte noen timer, men når jeg våknet hadde jeg sovet gjennom hele natten, noe jeg ikke hadde gjort på lenge!

Lenke til kommentar

Hadde våkne feberfantasier en gang.

Satt hjemme alene på stua, og hørte plutselig en eller annen tikkelyd.

 

Gikk for å undersøke lyden, men da forsvant den plutselig.

Satt meg ned igjen, og den kom tilbake. Klarte aldri å finne kilden, fordi den flytta seg hele tida.

 

Helt sykt ekkelt. Er jo nesten som å være schizofren.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Morsomt å lese gjennom denne tråden, kjenner meg igjen i veldig mye :p

Pleier å ha slike "klosser" som blir større og mindre om hverandre, samtidig som jeg blir veeeldig stressa.

De siste årene har det blitt mere tanker som blir veldig "harde", altså det virker som man tenker alt med utropstegn.

forsvant ikke med alderen, og har det gjerne 1 gang i måneden sånn ca. ekkelt =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...