Gå til innhold

Battlefield 2142 under utvikling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff...dette synes jeg er for tidlig!!

 

BF 2 har fortsatt livets rett. Det er først NÅ man begynner å bli god å kjenne bli intimkjent med brettene. Ett nytt spill for min del bør ikke komme før om 18 min minimum...kanskje enda lengre.

 

Det ser jo ut som om de har en fin rytme på å oppdatere innholdet i BF 2, pluss siste patch synes jeg viser en mye bedre fokus på å vedlikeholde eksisterende spill enn hva de gjorde på BF 1942 og Vietnam.

 

Men spennende kan det jo bli...

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Uff...dette synes jeg er for tidlig!!

Du syns det er for tidlig å begynne på utviklingen av et nytt spill 9 måneder etter at det forrige er sluppet? Det er ingen som har sagt noe om når neste Battlefield-spill skal slippes, og det tar dessuten naturlig nok en del tid å utvikle et spill.

 

Du vet heller ingenting om hvordan Digital Illusions er strukturert, eller om det er dedikerte utviklere som alltid jobber med nye prosjekter, uten at det påvirker oppdateringen av de som allerede er gitt ut.

 

Syns vi skal forsøke å være litt mindre kritiske her :-)

Lenke til kommentar

Battlefield 2142? er ikke litt av grunnen til at BF serien har vært pop at den er halvveis realistisk? Det er iallefall noe av grunnen som har trukket meg til den. Hvis jeg ville ha space age, sci-fi hadde jeg spillt UT2004 eller noe slikt..:no:

 

Jaja, så lenge de ikke tar med aliens eller laservåpen iallefall... HATER laservåpen...våpen skal si *bang* eller "Ra-ta-ta-ta-ta-ta". BASTA!

 

men det blir vel for mye å håpe på...

Lenke til kommentar

Rekker faen meg ikke å spille BF2 før det neste kommer.

Begynnte med BF1942 og så kom secret weapons og så kom Battlefield Vietnam noe som var dødsbra men rett etter det kom så annonserte de Battlefield 2 så hele klanmiljøet falt sammen. Rett etter BF2 kom ut så annonserte de ytterligere tilleggspakker som irriterer klanmiljøet og nå enda ett nytt spill som kommer til å sette prikken over i . grøss og gru !

 

Se på Counter-Strike ! Det er ett bra konsept og det har eksistert i 6-7 år snart ? Hvorfor kan de ikke bare gjøre som de og bare forbedre produktet :/ BF2 er jo full av bugs.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Men herregud da man! Ikke kjøp spillet da!

 

Du kan vel fortsette og spille Bf2 du! viss du vil det, ingen som tvinger deg til Å kjøpe det, "viss" det kommer.

 

Og om det er fremtid eller ikke, har vel ikke noe å si! Spillet heter "battlefield" og det har ingen "restrictions" om hvilken tid det er I.

 

Viss du ikke liker det, så ikke kjøp det, spill Bf2!

 

Viss du liker det, så kjøper du det, spiller på det og har det gøy.

 

Enkelt :w00t:

Lenke til kommentar

Dette må være den værste nyheten i Battlefields historie.. :(

 

Eneste grunnen til at jeg digger Battlefield spillene er fordi det er en av de få spillene som er igjen som ikke har noe sånt fantasi / sci-fi tull i seg..

 

Og nå skal battlefield bli noe sånt tull..

Aldri i livet om jeg skaffer meg den battlefielden.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Grunnen til mitt kjappe svar var at jeg tolket teksten i artikkelen til at det lå i kortene at spillet ikke var langt unna:

 

Vi får med andre ord bare vente å se, men det tar sannsynligvis ikke spesielt lang tid før vi får litt mer klarhet i sakene.

 

Selv om det strengt tatt ikke behøver å bety det. Men når man annonserer et spill skal komme så er det som regel med en deadline i tankene. Og jeg tror ikke de vil annonsere et spill som er 18 mnd unna om et mnd eller to.

 

Jeg kunne vel sett for meg at de rundt juletider 2006 sa at de til våren/sommeren 2007 har en ny tittel klar....og det er jo ganske lenge til.

 

 

så....hva tror gamer.no er "ikke så lang tid"?

 

Men jeg er vel enig med andre her, Battlefield serien for meg representere en vist nivå av historisk innhold. Fremtiden passer ikke innenfor de parameterne. Men det kan jo fortsatt bli et knall spill!

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Herre min skaper, nå må de sette på bremsene her. Men men, det er jo EA som står bak så man kan vel egentlig bare forvente at innen det er gått 2 år så har man like mange BF kloner, ekspansjonspakker og annet dritt som EA får DI til å lage for seg.

 

EA er nå kjent for dette konsepte da og det har man sett før at de spyr ut produksjoner av grose mengder, før hovedkonseptet er blitt tør bak ørene.

 

Som jeg alltid har sakt. Typisk EA.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...