RogerWilco Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Noen andre som har disconnects? Jeg blir ofte disconnectet ganske kort tid etter å ha gått inn i en instance, eller brukt heartstone. Noen med samme problem? Noen som har funnet en løsning?
PSV Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Kan du se helt øverst og lese en av de trådene som er merket med ''Sticky'' please. :!:
RogerWilco Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Det er jo masse gammelt da. Pluss slike lange tråder er uoversiktelige. Vil heller høre fra noen nå om de har problemer etter nyeste patch. Sånne lange diskusjonstråder/samletråder skulle ikke vært tillatt på forumet.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Svært ofte at plugins/addon som er innstallert som forårsaker mange "Disconnected from server" problemene som mange opplever. Merker det ofte etter ny patch uten at alle addons som er innstallert er oppdaterte til de nyeste. Problemet forsvinner som regel med å oppdatere eller avinnstallere addons som er "Out of date" på. Test med å spille helt uten noe addons i situasjoner du opplever "disconnected from server".
qu3st Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Det er jo masse gammelt da. Pluss slike lange tråder er uoversiktelige. Vil heller høre fra noen nå om de har problemer etter nyeste patch. Sånne lange diskusjonstråder/samletråder skulle ikke vært tillatt på forumet. 5613122[/snapback] Jo, de sparer oss for mange unødvendig tråder her på forumet Endret 16. februar 2006 av qu3st
Rookie_NO Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Nei faktisk så er dette en tråd som har livets rett i denne sammenheng og skal IKKE under en samletråd! Jeg har selv fått dette problemet (ikke mange ganger, kanskje 3 totalt) etter de seneste patchene. Det gjelder dog kun når jeg bruker hearthstone, og jeg har aldri blitt disc'a ved ankomst med fly eller båt. Men jeg har dødd av å dette ned fra zeppelinen fra Orgrimmar til Stranglethorn Vale (Grom'Gol). Når mappet var ferdig lasta så lå jeg bare død på bunnen av sjøen som er utenfor basen, det virket som karakteren min ble satt dit før serveren hadde fått med seg at det også skulle være en zeppelin under føttene mine, og vannet var jo ikke "tegna" enda heller...
el-asso Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
RogerWilco Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Øh, er ikke noe galt med tittelen på innlegget mitt. Alle WoW spillere skjønner hva jeg mener. Tydeligvis bare du som er fucking retarded, så hold kjeft.
akristina92 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hva med å ta en titt på retningslinjene? Jeg skal love deg at du får ikke mye hjelp sånn som du holder på.
MindTooth Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Han har tydeligvis ikke brutt sticky regel. Siden el-asso ikke stenger posten, men henviser til emne istedet.
akristina92 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Tenkte på oppførselen hans, jeg. Men, men.
MindTooth Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Øh, er ikke noe galt med tittelen på innlegget mitt. Alle WoW spillere skjønner hva jeg mener. Tydeligvis bare du som er fucking retarded, så hold kjeft. 5618624[/snapback] Tenkte på oppførselen hans, jeg. Men, men. 5618819[/snapback] AHh, leste ikke alt serru
Dʋgɢtung Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har faktisk fått det samme problemet. Jeg blir disconnected omtrent annenhver gang etter at jeg har brukt HS. Det er litt irriterende, men jeg regner med at det blir fikset til patch 1.9.5 som sikkert kommer neste onsdag.
PSV Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Øh, er ikke noe galt med tittelen på innlegget mitt. Alle WoW spillere skjønner hva jeg mener. Tydeligvis bare du som er fucking retarded, så hold kjeft. 5618624[/snapback] Med den holdningen der, ville jeg ikke forventet å få mange svar...
Amon Amarth Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jaggu så du hørtes hyggelig ut RogerWilco... tenk å være så heldig å ha deg som raid leader eller noe a! "oi faen, tranq shot missa" "FORBANNA NOOB /gkick" ... Skjerp DEG!
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 hehe han får håpe ikke admin ser det:P...fører nok til advarsel
RogerWilco Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Er det seriøst noen WoW folk her som ikke skjønte hva jeg mente med innleggstittelen? Faen ass, admins og moderatorer og alt på det forumet her er så jævla nerdete regelryttere som det går ann å få blitt.
Alastor Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Stenges, bruker utestenges i 14 dager for brudd på retningslinjer. Nekter å følge moderators henstilling, personangrep på flere brukere samt moderator. Neste overtredelse fra bruker fører til permban så jeg har ett godt råd: SKJERPE SEG!
Anbefalte innlegg