Jump to content
Sign in to follow this  
agony

Marked for brukte dvd'er?

Recommended Posts

Som tittel hinter om, lurer jeg på om det er noe marked for å selge brukte dvd filmer, om noen har prøvd å solgt noe som er noe, og om folk i heletatt har interesse av å kjøpe filmer som ikke er helt nye.

Sitter på en dvd samling på ca 100 filmer, men ser ikke på film ca lengre, og sånn situasjonen er i dag, ingen tv til det heller. Så om muligheten hadde vært der, kunne jeg tenkt meg å solgt alle sammen.

Spørsmålet er jo hvordan dette evt skulle blitt gjort, alt i en pakke, evt prøve å dele opp etter sjanger o.l., eller friplukk? Og hva er en grei pris på de? Så godt som alle filmene har blitt sett på maks 2 ganger, med enkelte unntak, men ingen bærer preg av missbruk.

Så, noen forslag?

Tror mange er interessert i å kjøpe brukte filmer, det kommer vel bare an på prisen. Mellom en tredjedel og halvparten av nypris vil jeg anta du vil få for dem, avhengig av hva titler det er. Er jo bare å legge dem ut for salg det, på sider hvor det er lov. F.eks. DVDarkivet har forum hvor du kan selge.

Lag en liste over de du skal selge da ;) sikkert en del interesserte her, eller er det ikke lov med salg og kjøp? (hvis det ikke er lov, kast over en liste på pm da ;))

Lag en liste over de du skal selge da ;) sikkert en del interesserte her, eller er det ikke lov med salg og kjøp? (hvis det ikke er lov, kast over en liste på pm da ;))

5603739[/snapback]

Samme her...

Som tittel hinter om, lurer jeg på om det er noe marked for å selge brukte dvd filmer, om noen har prøvd å solgt noe som er noe, og om folk i heletatt har interesse av å kjøpe filmer som ikke er helt nye.

Sitter på en dvd samling på ca 100 filmer, men ser ikke på film ca lengre, og sånn situasjonen er i dag, ingen tv til det heller. Så om muligheten hadde vært der, kunne jeg tenkt meg å solgt alle sammen.

Spørsmålet er jo hvordan dette evt skulle blitt gjort, alt i en pakke, evt prøve å dele opp etter sjanger o.l., eller friplukk? Og hva er en grei pris på de? Så godt som alle filmene har blitt sett på maks 2 ganger, med enkelte unntak, men ingen bærer preg av missbruk.

Så, noen forslag?

5601722[/snapback]

Syns du skal selge alt som en pakke løsning, dumt å la folk plukke ut de beste filmene så sitter du igjen med noen filmer som ingen vil ha :)

Liste til meg og.... virker som om den gode, gamle kjøpeavhengigheten blusser opp igjen.

5604626[/snapback]

Vet hvordan det er, kjøpte gudfaren 1-3 etter at jeg kasta ut tv'en selv faktisk :nei:

Jeg driver å registrerer alle dvd'ene nå, ca 70% done. Legger ut en liste på bruktmarkedet når jeg er ferdig tenker jeg, også linker jeg til den her.

Finner faktisk igjen dvd'er som ikke engang er tatt ut av plasten :nei:

75,- for brukte filmer er vel ikke akkurat billig. Koster jo det samme for de fleste om du skal kjøpe de ny? ;)

5605278[/snapback]

Var mest for å få dem til å kjøpe mer enn 1 om gangen, beste hadde vært å få solgt alt i 4-5 pakker, men drive å sende 1 og 1 dvd til folk er jeg mindre interesert i. Ting kan diskuteres seff ;)

Bruktmarked.hw.no

Der, da var den fikset, så blir sikkert ikke mod's så sure på meg heller :p

Og senket prisen på pakker på 5 til 50 spenn per stk+frak.

5605454[/snapback]

Vil ha følgende:

Klodenes Kamp: Special Edition

Den Sjette Sansen: Collector's Edition

X-men

Ringenes Herre: To Tårn

Ringenes Herre: Atter en konge

Har sendt på PM og.

Edited by Fez

Annonsen eksisterer ikke

Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet.

:dontgetit: