Gå til innhold

Hva ser gutter på hos jenter?


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm...

 

Er nok heltheten som teller. Ting bør stå til hverandre. Hva jeg fokuserer mest på varierer nok fra kvinne til kvinne, selv om ansiktet og da særlig øynene ofte er det fineste. (Finnes ca. ingenting her i verden av visuelle ting som er vakrere eller mer fascinerende enn øyne) :)

 

Har ingen fasit eller ideal på hva som er vakkert, skjønnhet er ikke linært. Damer kan være fine på forskjellige måter. Fks. Timeglass er pent, men mer "rett" form kan også være fint.

 

Er veldig ofte noe jeg ikke helt greier å sette fingeren på som gjør en kvinne, utstråling kanskje?

Lenke til kommentar

For meg har pupper lite å si, du trenger bare en eller to håndfulle uansett.

 

Rumpa og hofte-formen er attraktivt, men du ligger ikke i senga og stirrer og snakker med ræva heller.

 

Ansiktet er viktig, men jeg ser på det som en signatur. Noe unikt, gjennskjenbart og spesielt. Ikke direkte attraktivt.

 

Det som er viktigst for meg er blikket hun gir meg.

Lenke til kommentar

Hva jeg ser på i rekkefølgen viktigst-til-mindre-viktig:

1. Ansiktet: Fine øyne er viktig, bart er et stort minus

2. Håret: Sånn ultra-krøllete som står 30 cm ut fra hodet på alle kanter = ultra-usexy. Glatt hår, blondt eller brunt = :love:

3. Rævva: Heller bittelitt for mye enn ingen former i det hele tatt

4. Magen: 6pack er turnoff, men den skal helst ikke henge og slenge over beltet :p

5. Puppene: Heller litt for små enn litt for store

 

 

EDIT: Nå har jeg fokusert på det rent visuelle, personlighet, intelligens og sånt er selvsagt uhyre viktig det også. IQ på linje med en amøbe er lite attraktivt.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...