Gå til innhold

Hva ser gutter på hos jenter?


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVA HAR TIMEGLASS MED DAMER Å GJØRE ?

 

 

Jeg ser kun etter to ting:

*left boobie

*right boobie

5601606[/snapback]

:!: :!: Fyfaen heheaheehahehahea dørpåmeg :!: :!: :!: :!: :!:

5602911[/snapback]

 

Timeglasset har noe med formene / kurvene til en kvinne å gjøre... Du kan jo se det for deg hvis du setter ett timeglass i midten, legger til 2 armer, 2 bein og ett hue.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
humøret til jenta er viktig! er ikke direkte utseende men.

Må ha et fint smil. og ellers teller ikke pupper noe særlig. ei fin rompe derimot er ikke å forakte men er ikke et krav.

 

ansikt og smil er definitivt viktigst! og humor/humør.

 

Søt vinner klart foresten!

5594881[/snapback]

Ah, endelig en jeg kan være enig med!

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på er...

 

Er det virkelig sånn at alle gutter er hypp på tynne damer?

 

Jeg har aldri likt damer som er tynne, former er digg lissom... dama skal jo ha hofter og gjerne litt booty :D ...

 

Noen andre som heller tar ei dame med litt for mye enn litt for lite?

5603397[/snapback]

dama ska likkje akkurat være ei boble heller då.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på er...

 

Er det virkelig sånn at alle gutter er hypp på tynne damer?

 

Jeg har aldri likt damer som er tynne, former er digg lissom... dama skal jo ha hofter og gjerne litt booty :D ...

 

Noen andre som heller tar ei dame med litt for mye enn litt for lite?

5603397[/snapback]

dama ska likkje akkurat være ei boble heller då.

5603576[/snapback]

 

nå snakker jeg ikke om veldig overvektige damer heller da.

 

Jeg er ikke typen som går etter utseendet, jeg må ha ei dame som jeg føler jeg kan snakke med alt om, som jeg kan stole på, og som jeg føler har samme interesser som meg. Så når det kommer til utseendet, så kan godt dama være noe andre ser på som stygt, men har hun de indre kvalitetene så er hun vakker i mine øyne, uansett...

 

Veit detta høres ut som noe alle gutter sier for når man sitter sammen en haug med jenter, i håp om å få seg no... men sånn er jeg bare :p

Lenke til kommentar
Så når det kommer til utseendet, så kan godt dama være noe andre ser på som stygt, men har hun de indre kvalitetene så er hun vakker i mine øyne, uansett...

5603740[/snapback]

Jævlig kult å være den dama, da. "Nei, han valgte meg for det indre". Da høres du bra stygg ut.

5603837[/snapback]

Poenget er da at jenta gjerne er stygg. Og da kan hun ikke klage, for hun har det mye bedre enn de stygge jentene som ikke klarer få seg en.

Lenke til kommentar
Så når det kommer til utseendet, så kan godt dama være noe andre ser på som stygt, men har hun de indre kvalitetene så er hun vakker i mine øyne, uansett...

5603740[/snapback]

Jævlig kult å være den dama, da. "Nei, han valgte meg for det indre". Da høres du bra stygg ut.

5603837[/snapback]

Det er nok ingen gutter som sier det til damene sine. Da skal de ha ganske korte sosiale antenner i hvertfall.

Lenke til kommentar
Så når det kommer til utseendet, så kan godt dama være noe andre ser på som stygt, men har hun de indre kvalitetene så er hun vakker i mine øyne, uansett...

5603740[/snapback]

Jævlig kult å være den dama, da. "Nei, han valgte meg for det indre". Da høres du bra stygg ut.

5603837[/snapback]

 

Du får vrengt det til å høres ille ut også da :p

 

Selfølgelig har utseendet noe å si, men i mine øyne har det ikke no særlig å si.

 

Synd at folk ikke setter mer pris på sine indre kvaliteter enn de ytre.

Lenke til kommentar
Er det bedre å bli valgt for sitt ytre? Da høres du bra dum ut...

5603876[/snapback]

Vel, ja. Da er nå ihvertfall karen i forholdet stolt over noe med kjæresten sin. Mange skryter av kjærestens utseende, men ingen skryter av kjærestens personlighet.

5603895[/snapback]

 

å? Syns det er mye mer å skryte av å ha ordna seg ei dame som er ålreit og som folk liker, enn ei super digg dame som ingen digger....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...