Gå til innhold

TES: Hva irriterte deg med Morrowind?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2. Herregud så dårlig grafikk. For en som har spilt WoW, og ikke så mange lav grafikk spill. Så er dette en setback.

5702733[/snapback]

Altså, hæh? Wow har jo også skikkelig dårlig grafikk, noe som ikke er så rart. Morrowind synes jeg faktisk fortsatt har en utrolig pen grafikk, og ikke skjemmer spillet i det hele tatt.

[.img]http://www.gamerevolution.com/oldsite/previews/screens/pc/elder_scrolls3_morrowind/elder_scrolls3_morrowind3b.jpg[/img]

[.img]http://www.gamerevolution.com/oldsite/previews/screens/pc/world_of_warcraft/world_of_warcraft3b.jpg[/img]

Grafikken står langt fra hverandre stilmessig, men jeg vil i alle fall ikke si at grafikken i Morrowind er irriterende mye dårligere enn i wow.

Edit:

For øvrig anbefaler jeg deg å titte i must-have mods-tråden som er sticky her.

Utrolig hva better bodies og nye texturer gjør med spillet. Har spilt med det så lenge jeg kan huske, så det kan godt hende at du har rett i at spillet ser heller labert ut by default :blush:

5705420[/snapback]

Nå var det mere rettet mot ansikter og kroppens atonomi. Virker litt rart å se de gå. Greit det har bra grafikk for år 2002. Men jeg klarer ikke å spille spill med dårlig grafikk :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå var det mere rettet mot ansikter og kroppens atonomi. Virker litt rart å se de gå. Greit det har bra grafikk for år 2002. Men jeg klarer ikke å spille spill med dårlig grafikk :p

5708620[/snapback]

Hehe, godt poeng. Husker jeg lo godt når jeg så de lettkledde, kvinnelige danserne man finner i et vertshus i Morrowind. :!:

Skrevet

5708620[/snapback]

Last ned Better Heads. En del av trynene er av imponerende kvalitet. Du har helt rett i at de ansiktene som Bethesda lagde ikke lignet grisen, ikke en gang i 2002.

Skrevet

Men det har også Bethesda fått utrolig mye pes for da.

Se for eksempel på Redd's (?) sine mods, han brukte vel mindre pixler osv, og fikk det allikevel bedre.

Skrevet (endret)

5708620[/snapback]

Hehe, godt poeng. Husker jeg lo godt når jeg så de lettkledde, kvinnelige danserne man finner i et vertshus i Morrowind. :!:

5708965[/snapback]

Jepp, "Desele's House of Earthly Delights". Det var bare patetisk, men med Better Bodies og Better Heads så jo damene riktig så bra ut.

Se for eksempel på Redd's (?) sine mods, han brukte vel mindre pixler osv, og fikk det allikevel bedre.

5710354[/snapback]

Indeed he did. Har nevnt dette i stickyen. Utrolig, skulle nesten ikke vært lov...

Edit: Polygoner heter det, ikke pixler. ;)

Endret av MiSP
Skrevet

Cliffracers og "enchants" teksturer irriterte meg,..

Men samtidig, ingen spill har fengslet meg så mye!

Det jeg var spesiellt imponert over var nattehimmelen:

sky_jpg.jpg

og vannet:

ebonheart5.jpg

Skrevet

Når du lager characters i wow og skal velge hvilket stjernetegn du er født under som F.Eks "the Steed", "tower" eller alle disse andre greiene, disse stjernetegne skal vistnoke vere oppe på stjernehimmelen :)

Skrevet
Når du lager characters i wow og skal velge hvilket stjernetegn du er født under som F.Eks "the Steed", "tower" eller alle disse andre greiene, disse stjernetegne skal vistnoke vere oppe på stjernehimmelen :)

5714553[/snapback]

I WoW? Du mener vel Oblivion?

Skrevet

hey! sorry var litt opptatt med og lese på en annen post om wow. Nei, ikke Oblivion men Morrowind selfølgelig :p

My bad.

Skrevet

Ser ut som jeg kanskje bør klaske inn morrowind på nytt og legge inn noen av disse modsene dere alle henviser til...

Ser det er en sticky thread om morrowindmods. Får pløye meg igjennom den så lenge...

Skrevet
Ser ut som jeg kanskje bør klaske inn morrowind på nytt og legge inn noen av disse modsene dere alle henviser til...

Ser det er en sticky thread om morrowindmods. Får pløye meg igjennom den så lenge...

5714680[/snapback]

Jepp, gjør det! Det er ikke alle som er virkelige must-have-mods, men de fleste kan være verdt å sjekke ut. Better Heads og Better Bodies er essensielle.

Skrevet

Om noen dager når ny riggen er i hus, skal jeg installere morrowind og nyte nattehimmelen på maks oppløsning ol., bare for å se hvordan den er og om jeg finner noen stjernetegn =D

Skrevet (endret)

Jeg testet litt i går, og fant "bare" to stjernetegn, men jeg tror ikke noen av dem var det samme som mitt...? Mulig jeg blingset litt eller noe sånt. :p

Utrolig imponerende himmel i det spillet, spesielt med tanke på stjernehimmelen med de to månene som går langsomt over himmelen og slikt.

Edit: Characteren min har "the apprentice" som stjernetegn, forøvrig.

Endret av Juke
Skrevet

Himmelen i Morrowind er noe av det beste med spillet etter min mening, med tanke på konseptet med stjernetegn å sånn :)

Skal bli interessant å se hvor langt de tar dette i Oblivion...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...