Gå til innhold

Demo av Ringenes Herre: Kampen om Midgard II (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
500 KB/s er 5% av 100 Mbit, så du har nok en del å gå på før du stjeler 50% av vår båndbredde :-)

5580777[/snapback]

500 kb/s er vel 0,5 % av 100 Mb/s?

5580924[/snapback]

Du har naturligvis helt rett, jeg var nok bare litt sløv i går. Endret innlegget mitt nå.

Lenke til kommentar

Jeg elsket det, har allerede bestil Collectors edition fra cdon.

 

Så utrolig mye bedre enn 1'ern.

 

Første spillet på et år som har fått meg bort fra WoW i lengre tid (10timer+)

 

Edit:

 

En liten bug i Demoen er vel at om du velger dwarfs som motstander, hvertfall på det nederste brettet så får du ett angrep og så ere slutt, de bygger ikke mines og ikke flere tropper :S

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
hvordan er det egentlig man får flere command points?

5582964[/snapback]

 

Spillet er mye raskere, kamp fra start til ende. (Ikke treig start som i BFME1)

Det er også mye flere "command points" og fler ting man kan bruke dem på, men man får dem også mye raskere enn i BFME1.

Ser også ut som at heltene lvler opp mye raskere og bygninger går ned rimelig fort også.

Vegger er også ganske dyrt og går ned rimelig fort så det blir ikke helt umulig å ta baser til campere, men hvis man kan bruke dem så kan de bli veldig vansklig å ta basen.

 

Man kan ha mye flere folk på brettet en det man kan i BFME og du kan også velge om man skal kunne ha fler, det likte jeg. (Helter koster veldig masse commandpoints for å bygge da)

 

AI er også mye bedre enn i BFME1, men jeg savner at dem ikke klarer å bruke heltene ordentlig og commandpoints.

 

Er også slikt at gollum løper rundt omkring på kartet og hvis du får tak i han vil du plukke opp "ringen". Hvis du tar den tilbake til hovedbasen så kan du bygge en ny helt "Galadriel" for de snille og "Sauron" for de onde. Dem er utrolig sterke men koster masse og er treigt å lage. (Man kan velge om man vil ha det på eller av)

 

Synes goblinsene er sikkelig kule, dem kan klatre over vegger er rimelig billige og har tøffe helter.

 

Så langt ser dette spillet her ut som en stor forbedring fra BFME.

Lenke til kommentar
Ikke klag jeg får 101 :tease: Linje har du?, jeg har tele2 1mbit!

5583627[/snapback]

Jeg bør nevne at Tele 2 er den eneste internettleverandøren som vår ISP (Fasthost) ikke har en "peer-to-peer"-avtale med. Det betyr at all trafikk til Tele 2 sine kunder går via vår utenlandslinje, og der er trafikken begrenset for å ikke gi oss skyhøye regninger. Vår ISP har flere ganger forsøkt å få en avtale med Tele 2, men de virker ikke interesserte.

 

Når det er sagt så er nok ikke det årsaken til at du får dårlig hastighet akkurat nå. Det er heller fordi filserveren bruker all sin båndbredde (100 mbit).

Lenke til kommentar

Mmmmm, dette var et friskt pust (i riktig retning)!

Selv om at demoen er litt liten (nei, tenker ikke på størrelse i MB), og kun inneholder trening og to skirmish-maps, viser demoen tydelig hvordan spillet kommer til å bli (også MP).

 

Mange av de tingene som var dumme i BFME har nå blitt kraftig forbedret.

Nå handler alt mye mer om taktikk (for eksempel det at man kan bygge bygninger hvor som helst, rotere dem, sette soldatene i formasjoner, bygge murer, passe på at man setter gårdene til slik at de får inn mest ressurser, angripe hvilke "provinser" du selv ønsker, osv) enn hva 1'ern gjorde, hvor alt egentlig bare handlet om å få kavaleriet til å flanke fienden, så var slaget vunnet.

Også kult at de har fått rettigheter til bøkene nå (ikke bare LOTR-trilogien, men tydeligvis også Hobbiten).

 

Gleder meg til dette spillet, ja. Skal bli morro å se hvordan singleplayer-kampanjen blir. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...