Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må gjerne tipse meg om du finner noe i lovverket som tilsier at dette er ulovlig. Da blir selvfølgelig tråden stengt. Som sagt så har jeg feilet å finne noe lovbrudd tidligere så den får stå åpen nå.

 

PS. Du må slille mellom lovlighet i rettslig forstand og "lovlighet" som i tillatelse fra ikke-lovgivende instanser.

5587233[/snapback]

Det har du så rett i at det er forskjell! Men om produksjonselskapet ikke har gitt TVKoo lov til å distribuere dette over nettet så er det vel strengt tatt ikke lov gjennom diverse copyright lover? Og dermed ulovelig?

 

Jeg er egentlig ikke så veldig tjent med at denne tråden blir stengt så jeg tar et lite forbehold fra å finne de aktuelle paragrafer ;)

Lenke til kommentar
Arne Scheie høres ut som en narkis innimellom. Lyden går i ”sakte film” mens bildene er normale.

Merkelig.

5593873[/snapback]

Stopp og start avspillingen igjen, dette pleier å hjelpe

5593974[/snapback]

Jeg gjør det og det virker for så vidt. Problemet er at det tar tid og lyden blir gjerne dårlig igjen.

Hvis jeg bare venter litt har Arne tatt seg en tur på avrusning.

Lenke til kommentar

Jeg syns det var bare tull. Massevis av kanaler man aldri ville hørt om uansett. Prøvde det engelske freeware-programmet også. Fant EN kanal jeg har sett navnet på før, ellers bare obskure tyske eller brasilianske lokale kanaler. Også noen syke amerikanske kristenkanaler såklart.

 

"I am selling this book 'How to meet God', and I telling you to DONATE 10 dollars and become one with God Almighty" blablabla.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...