Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Jeg syns det var bare tull. Massevis av kanaler man aldri ville hørt om uansett. Prøvde det engelske freeware-programmet også. Fant EN kanal jeg har sett navnet på før, ellers bare obskure tyske eller brasilianske lokale kanaler. Også noen syke amerikanske kristenkanaler såklart.

 

"I am selling this book 'How to meet God', and I telling you to DONATE 10 dollars and become one with God Almighty" blablabla.

5595303[/snapback]

 

 

Hvis du syns NRK1, NRK2 samt TV3 bare er tull, så vet jeg ikke hva som skal til for å tilfredsstille deg på dette området.

 

For dere andre som lurer, så har i alle fall ikke jeg noen problemer med de norske kanalene nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal nok mere til enn kanalene jeg tar inn på TV'n rett ved siden av PC'n før jeg blir fornøyd ja. Jeg vil ha kabelkanaler! BetalTV! HBO! CBS! osv.

5596342[/snapback]

 

HBO ligger jo i lista da... Og det er ikke alle som har kanaler som TV3, NRK2 osv

5596359[/snapback]

Eg får ikkje inn NRK2 (elendig) og TV3 har eg sånn halvveis, så det er jo heilt supert, spesielt i desse OL-tider med masse sport på NRK2.

Lenke til kommentar
Det skal nok mere til enn kanalene jeg tar inn på TV'n rett ved siden av PC'n før jeg blir fornøyd ja. Jeg vil ha kabelkanaler! BetalTV! HBO! CBS! osv.

5596342[/snapback]

 

HBO ligger jo i lista da... Og det er ikke alle som har kanaler som TV3, NRK2 osv

5596359[/snapback]

Eg får ikkje inn NRK2 (elendig) og TV3 har eg sånn halvveis, så det er jo heilt supert, spesielt i desse OL-tider med masse sport på NRK2.

5596370[/snapback]

 

 

Ingen problemer her... prøvd å endre størrelse på buffer?

Lenke til kommentar

Funker ikke her. Får ikke opp noen kanaler. Programmet ber meg om å update, og en stund etter jeg har oppdatert, får jeg beskjed om å oppdatere på nytt. Prøvde å gå ut av programmet og kjøre den update-fila, men det funka ikke det heller. Er bare masse bilder fra kinesiske filmer eller noe sånt på skjermen.

Lenke til kommentar
Det skal nok mere til enn kanalene jeg tar inn på TV'n rett ved siden av PC'n før jeg blir fornøyd ja. Jeg vil ha kabelkanaler! BetalTV! HBO! CBS! osv.

5596342[/snapback]

Om du synes dette programmet bare er tull så er det mange andre her som finner programmet veldig greit da de da har muligheten til å få med seg OL når de er på jobb. Programmet trenger ikke å være dårlig bare på grunn av at kanalutvalget ikke tilfredstiller deg.

Lenke til kommentar
jeg får det ikke til å fungere. Når jeg prøver en av de norske, får jeg slikt bilde:

 

Hvis jeg prøver en av de andre kanalene, får jeg et stillbilde fra kanalen.

 

ul og dl er på noen få kb/s i det jeg endrer kanal, ellers står det stille

5596787[/snapback]

Dobbeltklikker du på kanalen?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
jeg får det ikke til å fungere. Når jeg prøver en av de norske, får jeg slikt bilde:

post-26538-1139832052_thumb.jpg

 

Hvis jeg prøver en av de andre kanalene, får jeg et stillbilde fra kanalen.

 

ul og dl er på noen få kb/s i det jeg endrer kanal, ellers står det stille

5596787[/snapback]

 

Du er klar over at det tar en del tid fra du klikker på kanalen til det begynner å skje noe? Det oppe i høyre hjørne skal du ikke bry deg om.

 

Du har nyeste versjon av WMP?

Lenke til kommentar
Funker ikke her. Får ikke opp noen kanaler. Programmet ber meg om å update, og en stund etter jeg har oppdatert, får jeg beskjed om å oppdatere på nytt. Prøvde å gå ut av programmet og kjøre den update-fila, men det funka ikke det heller. Er bare masse bilder fra kinesiske filmer eller noe sånt på skjermen.

5596520[/snapback]

Har du lastet ned den nyeste versjonen av wmp?

Jeg hadde det samme problemet som deg og ny wmp løste saken.

Lenke til kommentar
Funker ikke her. Får ikke opp noen kanaler. Programmet ber meg om å update, og en stund etter jeg har oppdatert, får jeg beskjed om å oppdatere på nytt. Prøvde å gå ut av programmet og kjøre den update-fila, men det funka ikke det heller. Er bare masse bilder fra kinesiske filmer eller noe sånt på skjermen.

5596520[/snapback]

Har akkurat samme problemet jeg også... :cry:

Lenke til kommentar
Funker ikke her. Får ikke opp noen kanaler. Programmet ber meg om å update, og en stund etter jeg har oppdatert, får jeg beskjed om å oppdatere på nytt. Prøvde å gå ut av programmet og kjøre den update-fila, men det funka ikke det heller. Er bare masse bilder fra kinesiske filmer eller noe sånt på skjermen.

5596520[/snapback]

Har du lastet ned den nyeste versjonen av wmp?

Jeg hadde det samme problemet som deg og ny wmp løste saken.

5596923[/snapback]

Jeg regner med wmp, er windows media player, og da hadde jeg siste versjon...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...