Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har nå prøvd meg på dette programmet men får det ikke til å virke, det eneste som skjer er at programmet sier at det trengs å oppdateres, noe jeg har gjordt ørten ganger, uten at det hjelper. jeg har siste versjon av WMP så tror ikke det kan være problemet.

 

hva står det på versjonen dere har ? hos meg er det 060215F

 

Epz.

Lenke til kommentar
jeg har nå prøvd meg på dette programmet men får det ikke til å virke, det eneste som skjer er at programmet sier at det trengs å oppdateres, noe jeg har gjordt ørten ganger, uten at det hjelper. jeg har siste versjon av WMP så tror ikke det kan være problemet.

 

hva står det på versjonen dere har ? hos meg er det 060215F

 

Epz.

5607502[/snapback]

 

 

215F er vel siste tror jeg. Den fungerer i alle fall glimmrende her

Lenke til kommentar
jeg har nå prøvd meg på dette programmet men får det ikke til å virke, det eneste som skjer er at programmet sier at det trengs å oppdateres, noe jeg har gjordt ørten ganger, uten at det hjelper. jeg har siste versjon av WMP så tror ikke det kan være problemet.

 

hva står det på versjonen dere har ? hos meg er det 060215F

 

Epz.

5607502[/snapback]

 

 

215F er vel siste tror jeg. Den fungerer i alle fall glimmrende her

5607609[/snapback]

 

Is it someone in Norway that have a server (xeon/1G mem/40G HDD) + TV reciever+ 15M band width. Then you can send up a channel, it is only one server in Norway now. Please help to get more channel on TVkoo. If someone have 100M upload they can serv 15 channel. 3 channel about 25M Bandwith.

 

Contact [email protected] and give him the server code and name. Then him install tvkoo server remote. But you cant serv a channel with sex or no news on China!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...