Gå til innhold

Hvilket MMORPG- spill spiller du?


Hvilket MMORPG- spill spiller du?  

313 stemmer

  1. 1. Hvilket MMORPG- spill spiller du?

    • -World of Warcraft
      151
    • -Guild Wars
      32
    • -City Of Heroes
      1
    • -City Of Villains
      6
    • -EVE
      17
    • -Project: Entropia
      1
    • -Dark age of camelot
      5
    • -EQ1
      0
    • -EQ2
      7
    • -EverQuest Online Adventures
      0
    • -Star Wars Galaxies
      6
    • -Lineage
      0
    • -Lineage 2
      2
    • -The Matrix Online
      1
    • -Runescape
      13
    • -Anarchy Online
      18
    • -Final Fantasy XI
      9
    • -Knights Online World
      0
    • -Annet
      44


Anbefalte innlegg

Jeg spiller WoW og har gjort det siden closed beta i 2004, og er fortsatt ikke lei. Stemningen, den fantastiske musikken, den koselige grafikken, og de godt gjennomførte questene gjør det til et fantastisk spill.

 

Forresten, vil ikke kalle GUild Wars for et MMORPG akkurat, vist "Massively" hadde stått for 4-6 spillere hadde det vært greit nok, men det gjør det absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jost det Crispin, hehe...

 

Men er det flere MMORPG som har samme styringsmetode som WoW? Hater å måtte klikke der jeg skal gå :)

5593624[/snapback]

Det må du jo ikke. Bare å holde inne høyre museknapp og sikte der du skal det. Mener hvertfall det var den ja. Er en stund siden jeg spillte WOW nå. Kom aldri inn i det (Skaffa meg aldri guild, gikk for det meste aleine og tullet emg osv). Synd var det, for spillet var jo riktig godt.

Lenke til kommentar
Jost det Crispin, hehe...

 

Men er det flere MMORPG som har samme styringsmetode som WoW? Hater å måtte klikke der jeg skal gå :)

5593624[/snapback]

Det må du jo ikke. Bare å holde inne høyre museknapp og sikte der du skal det. Mener hvertfall det var den ja. Er en stund siden jeg spillte WOW nå. Kom aldri inn i det (Skaffa meg aldri guild, gikk for det meste aleine og tullet emg osv). Synd var det, for spillet var jo riktig godt.

5593776[/snapback]

 

hehe, WoW er egentlig ikke så vanskelig å forstå :) (lettere enn de fleste andre MMORPG etter min mening)... Men jeg liker best å styre med piltaster eller WASD :) var det jeg mente...

Lenke til kommentar
Jeg spiller WoW og har gjort det siden closed beta i 2004, og er fortsatt ikke lei. Stemningen, den fantastiske musikken, den koselige grafikken, og de godt gjennomførte questene gjør det til et fantastisk spill.

 

Forresten, vil ikke kalle GUild Wars for et MMORPG akkurat, vist "Massively" hadde stått for 4-6 spillere hadde det vært greit nok, men det gjør det absolutt ikke.

5566972[/snapback]

 

Sjangeren GW tilhører er, ifølge utviklerene; CORPG. (Competitive Online Role Playing Game)

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Det er ikke så mye som minner om RP i Guild Wars, men det er det jo forsåvidt ikke på PvE/PvP-servere i WoW heller, eller blandt ooc-tullingene på RP-serverene.

 

Jeg spiller for øvrig WoW... Jeg liker stemningen, kjenner universet, og synes egentlig det meste man kan ta seg til i spillet er god underholdning.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...