svamp Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 kos deg Like a Goth, only much less dark and much more Harry Potter.My life sucks, I want to cry. 5555337[/snapback] Denne var jo ikke så verst: 5. EMOEmu spelled incorrectly. "That emo sure is fast!" Det var forresten 789 definisjoner.
:---{D Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hvorfor kommer ikke traadstarter med kommentar her? 5554691[/snapback] Han spawncamper. 5554693[/snapback] :!: pwnlol
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Tror du har missa poenget litt, akkurat som ca. 99% av alle nordmenn som bruker "emo"-begrepet. For min del er en EMO en ekstrem stereotyp (gjerne knyttet opp til "emo"-musikk), akkurat som "metalhead" eller "gangstarapper", en stereotyp som i aller høyeste grad eksisterer også i Norge.
Mato Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Og da kan noen forklare meg hva emo betyr. Takk! 5554578[/snapback] kos deg Like a Goth, only much less dark and much more Harry Potter.My life sucks, I want to cry. 5555337[/snapback] haha goth+hp=emo lol
Den Røde Tsar Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Emo er knyttet til emotional. Følelser er en myk verdi som vi vil holde vekk fra samfunnet. Å holde emos vekk fra samfunnet minsker forekomsten av myke verdier. Dette er hvorfor jeg synes at alle med emo tendenser skal henges på offentlig plass, så kan samfunnet lære hvordan det skal være. Forresten synes jeg det er dumt å gjøre motstant, vi hater emos, og vi hater ikke emos noe mindre av at de ber oss instendig om å slutte, fordi de er misforstått. Vi vet at emos tror de er misforstått, det er det de sutrer om hele tiden. Emos er ikke misforstått, de er irriterende, og må totalt destrueres.
Isbilen Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Sitat fra Guitar World: "No band in their right mind would like to be labeled emo nowadays".
Left Blank Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Emo er knyttet til emotional. Følelser er en myk verdi som vi vil holde vekk fra samfunnet. Å holde emos vekk fra samfunnet minsker forekomsten av myke verdier. Dette er hvorfor jeg synes at alle med emo tendenser skal henges på offentlig plass, så kan samfunnet lære hvordan det skal være. Forresten synes jeg det er dumt å gjøre motstant, vi hater emos, og vi hater ikke emos noe mindre av at de ber oss instendig om å slutte, fordi de er misforstått. Vi vet at emos tror de er misforstått, det er det de sutrer om hele tiden. Emos er ikke misforstått, de er irriterende, og må totalt destrueres. 5558790[/snapback] Bleh. Det der var på pur faen var det ikke?
Den Røde Tsar Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Nei, det er min mening om emoproblemene.
Legion Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Emo er knyttet til emotional. Følelser er en myk verdi som vi vil holde vekk fra samfunnet. Å holde emos vekk fra samfunnet minsker forekomsten av myke verdier. Dette er hvorfor jeg synes at alle med emo tendenser skal henges på offentlig plass, så kan samfunnet lære hvordan det skal være. Forresten synes jeg det er dumt å gjøre motstant, vi hater emos, og vi hater ikke emos noe mindre av at de ber oss instendig om å slutte, fordi de er misforstått. Vi vet at emos tror de er misforstått, det er det de sutrer om hele tiden. Emos er ikke misforstått, de er irriterende, og må totalt destrueres. 5558790[/snapback] vell, nå er ikke noe av det der korrekt, men la oss forsette å misforstå for all del... Guitar World har ikke peiling heller for den saks skyld emo er hardcore, eller enda mer bestemt det er DIY punk/hardcore. emo miljøet, for å bruke slikt et ord er det samme som hardcore miljøet. skulle man tro noe annet er man feilinformert
SkyMarshall Arts Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Så det var det EMO var. Takk gud jeg ikke har behov for å vite sånne ting! EL FORBANNA TAPORZ!
oysfaerg Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ples a, denne tråden stenges nuh, omg lol det er så qlt med 1337-språk.
Anbefalte innlegg