Gå til innhold

Hekta på tv-serie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var og kjøpte alle sesongene av OZ i dag. Husker serien gikk på ZTV når jeg gikk på barneskolen og var alltid veldig nysjgerrig når jeg zappa innom. Fikk lastet ned første sesong av serien på forrige TG og nå kan jeg ikke vente med å se hvordan det fortsetter! Trur nok det blir noen intense og harde OZ-intervaller i ukene fremover.

Skrevet

For tiden ser jeg mest på Weeds, begynte og se på det for noen uker siden, og er nå straks ferdig med sesong 4.

Synes serien har dabbet litt av i sesong 3 og 4, men har hørt flere si at det tar seg opp i sesong 5, så jeg håper på det.

I tillegg følger jeg selvfølgelig med på True Blood og Entourage som nok er mine to favoritt serier.

Skrevet

Avhengig av:

Lost

Family Guy

Scrubs

The Big Bang Theory

Smallville

Ser mye på:

American dad

Better Off Ted

Cheers

Friends

Miniserier jeg liker:

Band Of Brothers

Generation Kill

Serier som ikke fikk fortsette:

Surface

Freeks and Geeks

Joey

Skrevet (endret)

Det er nok 3 serier som jeg har blitt avhengige av(i den forstand at jeg kan se opptil 5 episoder+ på en dag)

24

The Wire

Sopranos

Prison Break

Oz

Tre av de er produsert av HBO, tilfeldig? I think not.

EDIT: Kom på noe flere og.

Endret av quakie
Skrevet

Følgjer for tida med på The Wire. Noko av det besta eg har sett på TV på lenge. Sykt bra serie. Ellers så er eg også veldig glad i House og My Name is Earl. Dei nyeste Simpsons-episodene er også veldig gode og Familien Griffin kan aldri slå feil.

Skrevet

Ser omtrent alt av serier .

Har vel alt av 30-40 serier.

Har ikke tolmodighet til å ramse opp søt .

Siden jeg har sett "alt" har jeg nå begynt å pløye meg igjenom smallville, er i slutten av s5 må, begynte med s1 i midten av forrige uke

Skrevet (endret)

Blir vel egentlig avhengig av de fleste serier jeg får mine hender på, men Farscape og Firefly klarte jeg rett og slett ikke slutte å se!

Mildere former for avhengighet ble opprettet da jeg fikk tak i Stargate (begge) og BSG.

Endret av Crichton
Skrevet

Når eg begynte på Stargate SG1 ble det farlig. De 8 sesongene som allerede var kommet gikk alt for fort unna mtp at eg gikk på skole samtidig.

Men alt går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...