Gå til innhold

Storymode i Doa4


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting av dette jeg. Er det noe story? Jeg finner den ikke. Ei heller klare jeg å lagre fremgangen min på en av personene i spillet. Er det virklig slik at man må gjennomfør en person før det lar seg lagre? Aner ikke hvor mange jeg har tatt 4-5 stykker med for så å må starte på nytt fordi jeg må skru av Xboxen å gjøre noe annet. Da får jeg heller ingen beskjed om at jeg kan lagre fremgangen min.

 

Siste spørsmål. Hva må til for å låse opp Spartan eller hva det heter. Han (hun) fra halo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ingenting av dette jeg. Er det noe story? Jeg finner den ikke. Ei heller klare jeg å lagre fremgangen min på en av personene i spillet. Er det virklig slik at man må gjennomfør en person før det lar seg lagre? Aner ikke hvor mange jeg har tatt 4-5 stykker med for så å må starte på nytt fordi jeg må skru av Xboxen å gjøre noe annet. Da får jeg heller ingen beskjed om at jeg kan lagre fremgangen min.

 

Siste spørsmål. Hva må til for å låse opp Spartan eller hva det heter. Han (hun) fra halo?

5541711[/snapback]

Du må spille gjennom story mode i en omgang ja. Du kan ikke lagre midt i den.

Lenke til kommentar
Skjønner ingenting av dette jeg. Er det noe story? Jeg finner den ikke. Ei heller klare jeg å lagre fremgangen min på en av personene i spillet. Er det virklig slik at man må gjennomfør en person før det lar seg lagre? Aner ikke hvor mange jeg har tatt 4-5 stykker med for så å må starte på nytt fordi jeg må skru av Xboxen å gjøre noe annet. Da får jeg heller ingen beskjed om at jeg kan lagre fremgangen min.

 

Siste spørsmål. Hva må til for å låse opp Spartan eller hva det heter. Han (hun) fra halo?

5541711[/snapback]

Du må spille gjennom story mode i en omgang ja. Du kan ikke lagre midt i den.

5541750[/snapback]

 

Men den lagrer for hver person man har gjennomført? Har ikke tid til å ta alle på en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...