Gå til innhold

Hvilke serier savner du mest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker når jeg var liten. "Er du mørkeredd". Det var skummelt det! Savner det... Husker fortsatt han fyren som kom ut av veggen for å ta barn elns. Grøsser fortsatt. Har noen bilde av han?

5542257[/snapback]

 

Haha, den serien husker jeg!

De satt rundt et bål og fortalte historier. Tror det gikk på Smørøyet på NRK eller noe sånn.

 

Grøsserne var jo også litt artig da (var litt "skummel", den episoden med den levende dukken).

Lenke til kommentar

Nowhere man er vel en av de mer triste kanseleringene som har vært noen gang. Usedvanlig god serie.

 

Futurama var bra, men tapte seg veldig på slutten (mye fordi David X. jobber nærmest alene). Har vært rykter om gjennoppstandelse, men tviler..

 

MacGyver var flott som liten, men herre min hatt... utover i sesongene er det jo bare en kjedelig dramaserie. De første to sesongene er definitivt best. Skulle gjerne likt å se en moderne MacGyver derimot :)

 

The Jury er en av de seriene med mest potensiale som har blitt økset litt tidlig. Serien slet dessverre med at den ikke fikk etablert noen stjerner.

 

Friends var en veldig bra serie, men den tapte seg voldsomt de to siste sesongene. Siste sesongen var jo bare en opparbeidelse mot slutten, og «venner» var det jo lenge siden de var. Serien utviklet seg jo til å bli «kjærester».

 

Ellers så er min generelle oppfattelse av at de seriene en savner fra da en var liten ikke nødvendigvis var så veldig gode. Husker jeg så en episode av Slegde Hammer for et par år siden, og da bare kjedet jeg meg. A-team og Airwolf var heller ikke like tøffe nå som de var den gang. Og husk Baywatch... det var tøft med pupper i starten, men det er grenser for hvor lenge en kan holde på uten noe særlig plott....

 

Men når sant skal sies er det bare én serie jeg virkelig savner, og det er gode gamle MASH. Den serien blir ikke dårlig, uansett hvor mange ganger jeg ser den.

Lenke til kommentar

mener å huske at eg så på den treige serien "passions" som gikk på TV2 for 5 år siden, då var reg vistnokk bare 12 år, og synst den var gøy å se på når eg kom hjemm fra skolen. :p Men hadde aldri giddet å sett på den no. mer treig serie skal du leite lenge etter.

 

Min liste over serier som eg ønsker tilbake er:

magcyver, og egentlig ikkje noe mer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...