Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+109384
Da får jeg 4 GB minne idag til 1200,-  :yes:

 

Hvor får man kjøpt film til skjermen?

6715527[/snapback]

 

Gratulerer med minne. Jeg kjøpte, som sagt, fra Martin Fields (hong kong) - www.martinfields.com eller www.overlay.com, som det står i bruksanvisningen som fulgte med. En av dem funker sikkert. ;) Kan ta litt tid, men det er et bra produkt.

 

Sjekk for øvrig ut denne linken for tips og triks:

 

http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=27867&sid=31

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar

Noen spurte om MAC-adressen til trådløskortet og denne finner du i menyen under wlan. Trenger ikke esken.

 

Men sliter veldig å få telefonen til å virke mot aksesspunktet på jobb. Skjult SSID og mac-filter. En cisco sak. fungerer fint mot Qtek 9100.

 

Telefonen er blitt mye bedre etter software update, men har fremdeles problem med at web-leseren terminerer uten noe mer. + at jeg har mistet en samtale flere ganger. årsak ukjent. blir bare brutt.

Lenke til kommentar

Jeg har oppdatert telefonen nå, men det står ikke at den er ferdig. Update Service står bare der du kan trykke på Start eller Avslutt. Er telefonen ferdig oppdatert da (virker jo logisk). Telefonen har ikke slått seg på igjen :)

 

Edit: Tok telefonen ut av dockingstasjonen og det gikk fint. Holder på å gjennopprette backupen :)

 

Edit 2: Eneste forskjellen jeg har merket etter oppdatering er at skjermen er lysere (har en annen P990i å sammenlikne med).

Telefonversjon R5A :)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Jeg prøver å koble min p990i opp mot den trådløse aksesspunktet her hjemme som bruker WPA - PSK. Den kobler seg opp, melder "tilkoblet" og sender 1,7kB samtidig som den mottar 1,6kB..

 

Det som virker merkelig er at den ikke får noen ip adresse..

 

Så når jeg prøver å åpne web, så kommer det bare opp at den ikke finner adressen.

 

Noen luringer med forslag?

Lenke til kommentar
det virker som det er noen små barnesykdommer ennå på tlf, så jeg venter på neste parti jeg :), kanskje de sender med større batteri da :)

Hvilke barnesykdommer vet man om,

beklager at jeg ikke gidder å lese gjennom alle postene :)

 

Har en p990i reservert på Elkjøp for 3300 med MyTalk,

kan noen overbevise meg om å hente den?

 

Er veldig i tvil skjønner dere..

 

Hva er galt med batteriet egentlig?

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har forstått så kan du jo bare hente den nå, og så fikse oppdateringer hjemme i din egen stue når det kommer på sonyericsson sidene.

 

Så du vil jo alltid ha en oppdatert telefon mellom hendene.

 

Eneste punktet kan være batteriet, om dette blir byttet med det bedre ett i neste omgang.

Lenke til kommentar
Rop høyt de som vet hvor jeg kan kjøpe denne telefonen...

Lei av og vente...

6719646[/snapback]

 

Hos Elkjøp. Bestilte den på internett på torsdag i forrige uke for 4948 kr. :green: Ringte dem fredag og spurte om den var på vei. Det var den. I dag fikk jeg e-post om at pakken var sendt, og sporingsnummer fulgte med. Innlevert i Oslo klokken 10.37. :thumbup:

 

Men det spørs om Elkjøp fortsatt har telefonen på lager... :hmm:

 

Om et par dager har jeg P990i i hendene! :dribble:

 

GPS og minnekort er allerede på postkontoret, klar til å hentes... :thumbs:

Endret av arnover
Lenke til kommentar

Har nå oppdatert min med Sony Ericsson Update Service

 

Telefonen virker mye kjappere nå etter oppdateringen. Har også fått Norsk spåk tilbake på den (det var ikke det når jeg fikk den)

 

Er fornøyd med telefonen nå. Ser ut som denne oppdateringen (R3A04) fjernet veldig mange av barnesykdommene... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...