Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Rebooter den uten grunn, siden du forsov deg (regner med det var på natta da)? Min har klikket en gang eller to, men det er fordi jeg har vært på nettet eller liknende som gjør at den går tom for minne (dakar telefonen greide ikke å kjøre Opera + 2 programmer til). Men når den ligger stille er dette rart ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rebooter den uten grunn, siden du forsov deg (regner med det var på natta da)? Min har klikket en gang eller to, men det er fordi jeg har vært på nettet eller liknende som gjør at den går tom for minne (dakar telefonen greide ikke å kjøre Opera + 2 programmer til). Men når den ligger stille er dette rart ;)

6784877[/snapback]

den har ligget stille ja...så derfor er det rart ja...bør vel sende den til service kanskje....er vel ikke noe annet å gjøre tror jeg?

Lenke til kommentar

Det eneste problemet er at verkstedene gjør det samme som du gjør, de tar en SW oppdatering. Er jo lov å prøve å oppdatere igjen da. Jeg har nyeste SW (R5A006 er nyeste!), men har masse feil som egentlig ikke skal være der. Prøver derfor å oppdatere igjen ;)

 

Er iallefall verdt et forsøk. Du kan ta backup, så mister du ingenting av det som var på telefonen ;)

Lenke til kommentar
Det eneste problemet er at verkstedene gjør det samme som du gjør, de tar en SW oppdatering. Er jo lov å prøve å oppdatere igjen da. Jeg har nyeste SW (R5A006 er nyeste!), men har masse feil som egentlig ikke skal være der. Prøver derfor å oppdatere igjen ;)

 

Er iallefall verdt et forsøk. Du kan ta backup, så mister du ingenting av det som var på telefonen ;)

6785100[/snapback]

 

ok...si ifra om du lykkes med det...skal få updata i helgen igjen...det er vel bare innstillingene som blir borte siden alt annet er lagra på minnekortet...

Lenke til kommentar

Nå forstår jeg ingenting. Sony Ericsson anbefalt meg å oppdatere telefonen selv om den hadde den nyeste SW versjonen, fordi jeg ennå hadde feil på den. Etter oppdateringen er den dårligere. Jeg har ikke hatt problemer med at den rebooter før, nå har det skjedd to ganger på to dager... Ja, hør på support folka, de vet hva som er best. Iallefall hvis du vil ødelegge telefonen din!

 

Har installert mange av demoprogrammene som ligger på minnekortet. Må si at det er mye artig der. Det sjakk programmet var supertregt og telefonen klikka, men det var mye annet der også. Antivirus (så vidt jeg vet finnes det ikke virus til UIQ 3.0?), WorldMate Pro, Wayfinder, rar kalkulator og mye mer! ;)

Lenke til kommentar

Den kalkulatoren er ikke så rar om har 3MX jornan :p . Egentlig er den litt lite avansert. Noen som vet om en kraftigere?

 

Skriver dette på PowerBook'en i bilen på vei fra hytta. Bruker P990'en som UMTS-modém. Trodde egentlig 340 kbit/s skulle bli i minste laget, men det går faktisk veldig bra :) .

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar
Har installert mange av demoprogrammene som ligger på minnekortet. Må si at det er mye artig der. Det sjakk programmet var supertregt og telefonen klikka, men det var mye annet der også. Antivirus (så vidt jeg vet finnes det ikke virus til UIQ 3.0?), WorldMate Pro, Wayfinder, rar kalkulator og mye mer! ;)

6788285[/snapback]

Ang. det sjakkspillet. Jeg betalte ca. 15$ og har brukt det ca. 2 uker.

 

Dessverre er det veeeldig tregt å bruke. Når man starter et nytt spill går det smertefritt, men etter ca.30 sek er det som sirup! Noen annen som har samme erfaring?

Lenke til kommentar

Hadde aldri betalt for det spillet. Sorry at jeg sier det, men det er som å betale 15 $ for å få fucket opp mobilen. Hele greie klikker og er kjempetreg. Helt elendig program etter min mening. Avinstallerte programmet. Gikk ikke ann å bruke. Ble alt for tregt.

 

har derimot installert et konverteringsprogram fra Sony Ericsson på PC-en. Kjempeflott program. Sony Ericson Media Studio. Koster 25 $ men er uten tvil verdt hver eneste kroner. Har ikke betalt da :p Bruker demoen enda. Skal kjøpe fullversjonen snart. Den kan konvertere DVDer også. Bare sett DVD-en i PC-en så fikser den resten. Genialt program ;)

Lenke til kommentar

SW har kommet ut nå. P990i står i dockungstasjonen og tar backup. Neste steg er selve oppgraderingen. Skal si ifra om eventuelle bugs som er rettet og nye funksjoner.

 

Forresten, noen oppdateringer fra R3A til R5A:

- Når du skriver meldinger står det hvor mange tegn og medlinger du har brukt.

- Full lysstyrke er sterkere enn tidligere SW.

- Responsen er HELT LIK. har 3 stk P990i og sammenlikne og jeg kan bekrefte at R5A ikke er noe raksere enn R5A

- Autooppsett for e-post og internett er lagt inn på mobiltelefonen men SE har foreløpig ikke støtte for det. Derfor hjelper det ikke foreløpig :(

 

Vil skrive om oppdateringer fra R5A til R7A eller hva som er den nye verjsonen også ;)

Lenke til kommentar
SW har kommet ut nå. P990i står i dockungstasjonen og tar backup. Neste steg er selve oppgraderingen. Skal si ifra om eventuelle bugs som er rettet og nye funksjoner.

 

Forresten, noen oppdateringer fra R3A til R5A:

- Når du skriver meldinger står det hvor mange tegn og medlinger du har brukt.

- Full lysstyrke er sterkere enn tidligere SW.

- Responsen er HELT LIK. har 3 stk P990i og sammenlikne og jeg kan bekrefte at R5A ikke er noe raksere enn R5A

- Autooppsett for e-post  og internett er lagt inn på mobiltelefonen men SE har foreløpig ikke støtte for det. Derfor hjelper det ikke foreløpig :(

 

Vil skrive om oppdateringer fra R5A til R7A eller hva som er den nye verjsonen også ;)

6809823[/snapback]

 

hvor fant du updaten?

Lenke til kommentar

SE Update Service. Telefonen begynte å oppdatere men så kuttet den ut og var "ferdig". Ingen skade skjedde på mobiltelefonen, men jeg har fortsatt R5A006. Skal prøve nå igjen, men mer batterikapasitet denne gangen (ja, vet den skal være fullt oppladet).

 

Holder på å oppdatere nå. venter spent ;)

 

 

Ps: Spør igjen, jeg: Hvorfor eksisterer denne tråden? P990i er på markedet så det er ingen grunn til å ha en tråd om "Når kommer P990". Finnes dessuten en tråd i Åpen disskusjon om mobil ;)

 

Edit: Nå fungerer det :) Laster ned update nå. Kan lage en oppdateringsguide hvis oppdatering er ukjent for folk. Bare si ifra ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar
SE Update Service. Telefonen begynte å oppdatere men så kuttet den ut og var "ferdig". Ingen skade skjedde på mobiltelefonen, men jeg har fortsatt R5A006. Skal prøve nå igjen, men mer batterikapasitet denne gangen (ja, vet den skal være fullt oppladet).

 

Holder på å oppdatere nå. venter spent ;)

 

 

Ps: Spør igjen, jeg: Hvorfor eksisterer denne tråden? P990i er på markedet så det er ingen grunn til å ha en tråd om "Når kommer P990". Finnes dessuten en tråd i Åpen disskusjon om mobil ;)

 

Edit: Nå fungerer det :) Laster ned update nå. Kan lage en oppdateringsguide hvis oppdatering er ukjent for folk. Bare si ifra ;)

6810144[/snapback]

får du lagt inn link til updaten...finner den ikke på nettsidene til SE Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...