Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner mitt tålmod å gå mot slutten....

 

Telefonen min bøgger noe jæ*****!!

Har siste firmware versjon men nei da... den:

1. Kutter telefonsamtaler on random. plutselig uten noe mer.. sluter å funke. av og til dut dut dut, av og til bare mørt og kaldt.

2. Når jeg skriver en sms og legger til et ord i min ordliste går den i 3 av 10 ganger ut i feilkode.

3. Opera browseren bøgger MYE.

 

Ellers hater jeg batteriet. I dinside testen står det at den fint varer i 2 dager før lading. Min kommer seg nesten ikke igjennom en arbeidsdag uten å lades!

 

Noen andre som plages med noe av dette?

Hvis jeg leverer den inn til rep får jeg vel ikke noen ny eller denne tilbake før lenge?

Og trolig finnes det vel ingen nyere software?

 

:cry::hmm::nei::no::(

 

(Min nokia 6680 er nå tilbake i drift.)

Endret av tdipower
Lenke til kommentar
Telefonen min bøgger noe jæ*****!!

Har siste firmware versjon men nei da... den:

1. Kutter telefonsamtaler on random. plutselig uten noe mer.. sluter å funke. av og til dut dut dut, av og til bare mørt og kaldt.

2. Når jeg skriver en sms og legger til et ord i min ordliste går den i 3 av 10 ganger ut i feilkode.

3. Opera browseren bøgger MYE.

6730474[/snapback]

Har du prøvd å kjøre en master reset av telefonen etter oppdateringen?

 

Vi er tre kolegaer på jobben som har P990 nå, og ingen av oss har noen problemer, spessielt ikke etter siste oppdatering.

 

Eneste jeg klager litt på er at Opera krever mye ressurser enda.

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått telefon fra elkjøp de siste dagene? Jeg bestilte i forrige uke, men de har ikke trekt penger av kontoen og heller ikke sendt mail om at telefonen er på vei. Skjønner vel at dette kan ta litt tid!

6729616[/snapback]

 

Jeg bestilte den forrige fredag, og da fikk jeg ordrenr.: på mandag ringte jeg kunderservice, og da sa de det var tomt på hovedlageret, etter lang krangel med 3 kunderserivce folka fikk jeg hente den i butikken. Prøv det du også, det lønner seg...

Lenke til kommentar
Har du prøvd å kjøre en master reset av telefonen etter oppdateringen?

 

Vi er tre kolegaer på jobben som har P990 nå, og ingen av oss har noen problemer, spessielt ikke etter siste oppdatering.

 

Eneste jeg klager litt på er at Opera krever mye ressurser enda.

6732439[/snapback]

 

Hei.

 

Nei, dette gjorde den vel selv? Alt var iallefall borte etter oppdateringen.

Måtte velge språk etc. på nytt. Er det en enda kraftigere måte?

 

Bruker dere active sync?

 

-F

Lenke til kommentar

Hei

 

Mobilen ble bedre etter firmwareoppdate'n, men på langt nær bra. Active Sync sliter tidvis, spesielt når den må veksle litt mellom Wlan og 3G osv avhengig av hvor jeg er. Og jeg opplever stort sett et eller to dropp fra telefonen hver dag (bryter forbindelsen). Så - bedre, men jeg venter i spenning på neste update!

Lenke til kommentar
Nå begynner mitt tålmod å gå mot slutten....

 

Telefonen min bøgger noe jæ*****!!

Har siste firmware versjon men nei da... den:

1. Kutter telefonsamtaler on random. plutselig uten noe mer.. sluter å funke. av og til dut dut dut, av og til bare mørt og kaldt.

2. Når jeg skriver en sms og legger til et ord i min ordliste går den i 3 av 10 ganger ut i feilkode.

3. Opera browseren bøgger MYE.

 

Ellers hater jeg batteriet. I dinside testen står det at den fint varer i 2 dager før lading. Min kommer seg nesten ikke igjennom en arbeidsdag uten å lades!

 

Noen andre som plages med noe av dette?

 

6730474[/snapback]

 

Kan det være oppdateringen som har gjort den værre? Min fungerer utmerket, selv uten at jeg har oppdatert den. Men, jeg lukker programmene etter å ha brukt dem, slik at jeg aldri har mer enn to-tre åpene til enhver tid. Kanskje dette hjelper?

 

Batteriet varer da også to dager med relativt heavy bruk. (Vel og merke uten Wlan. Da er man fort nede på en dag.)

Lenke til kommentar
Kan det være oppdateringen som har gjort den værre? Min fungerer utmerket, selv uten at jeg har oppdatert den. Men, jeg lukker programmene etter å ha brukt dem, slik at jeg aldri har mer enn to-tre åpene til enhver tid. Kanskje dette hjelper?

 

Batteriet varer da også to dager med relativt heavy bruk. (Vel og merke uten Wlan. Da er man fort nede på en dag.)

6734296[/snapback]

 

Prøver å holde programmene lukket, men tror ikke dette har noe med dette å gjøre. Ser imidlertid at i dag har den oppført seg bra. Har kjørt uten active sync. eller, den har stått på 1 gang i timen. Batteriet ser også ut til å vare litt lengre da. Men nå er grunnen til å ha en sånn telefon active sync, og qtek 9100'n min kunne klare 2 dager med BT, activesync og mye snakking, så er litt skuffet.

Lenke til kommentar

Bestillte min på cdon.com. for noen dager siden med slutten av august som dato. I dag så jeg på min ordrestatus at den foreløpig er ventet på lager den 01.10.06. Dette tar tid! :( Noen andre som har fått utsatt sine datoer?

 

990i

Endret av 990i
Lenke til kommentar

Hei - har problmer med å koble til det trådløse nettet hjemme. Telefonen sier at det først må lages en konto, har prøvd diverse alternativer uten å lykkes.

 

Nettet hjemme er sikekrhetsaktivert men kommer ikke så langt at jeg blir bedt om å taste nøkkel til nettverk, uansett kan det være dette som er problemet?

 

Kan ikke P990nkobles til sikkerhetsaktiverte nett selv om man har passordet eller er det annet som gjøres feil?

 

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Først må du legge til nettverke i listen over nettverkt, der du har WAP, GPRS, MMS instillinger o.l. Så må du gå til Grupper/Groups under samme meny og legge til det trådløse nettverket i den foretrukkene gruppen. Deretter setter du den til førsteprioritet i gruppen. Etter det vet jeg ikke, har bare koblet meg opp mot usikrede nettverk. Regner med at du blir spurt om nettverksnøkkel eller noe i den dur. Skal se om jeg får laget en guide eller noe slik ;)

Lenke til kommentar

Ohh..

Jeg er glad jeg kjøpte meg K800i i steden for :p

 

Er jo så mye styr med P990i, no offence, men det virker som om veldig mange har problemer med sin P990i!

 

Dårligere batteri enn antatt, mer vanskelig å sette opp enn nødvendig, ikke så bra å skrive meldinger på, upraktisk størrelse, upraktisk som mobil (?), og litt for geeky.. Mine synspunkter, dere som har kjøpt den og får den til å fungere er vel fornøyd!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...