Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt tragisk. At den kommer sent har lite/ingenting med telefonens funksjoner og kvalitet å gjøre. At den er litt for lite, litt for sent er PISS. Det er SVÆRT få mobiler som tilbyr det samme som denne.

6722193[/snapback]

Har ikke lest testen, og skal selv kjøpe mobilen, men må da ærlig si at SE fortjener masse kritikk for dette.

 

De har utsatt den gang på gang, de har løyet, og de har lurt oss.. Forsinkelser, løfter om levering snart, bytte av batteri, osv. osv.. Egentlig burde vi alle boikottet P990i for å vise at sånt ikke er akseptabelt, men jeg og dere andre som kjøper dem viser dem heller at slik kan de fortsette med, og likevel tjene penger..

 

Det er svært få som gir det samme eller omtrent samme som P990i ja, men f.eks. N80 har da vært på markedet siden april..

Lenke til kommentar
Helt tragisk. At den kommer sent har lite/ingenting med telefonens funksjoner og kvalitet å gjøre. At den er litt for lite, litt for sent er PISS. Det er SVÆRT få mobiler som tilbyr det samme som denne.

6722193[/snapback]

Har ikke lest testen, og skal selv kjøpe mobilen, men må da ærlig si at SE fortjener masse kritikk for dette.

 

De har utsatt den gang på gang, de har løyet, og de har lurt oss.. Forsinkelser, løfter om levering snart, bytte av batteri, osv. osv.. Egentlig burde vi alle boikottet P990i for å vise at sånt ikke er akseptabelt, men jeg og dere andre som kjøper dem viser dem heller at slik kan de fortsette med, og likevel tjene penger..

 

Det er svært få som gir det samme eller omtrent samme som P990i ja, men f.eks. N80 har da vært på markedet siden april..

6722224[/snapback]

 

Jeg er helt enig, Arehei. Det er kritikkverdig så det holder, men det har fortsatt ikke en dritt å si på prestandaene til telefonen. Derfor er jeg pissed på dumme testere, som bare vet å være subjektive.

 

Om en sjef i Ford er korrupt, betyr det da at testen av en Ford Mondeo får trekk? Nei du skjønner at han tok i mot penger for å gi litt inside info, derfor er ikke denne bilen så veldig bra.

 

Selskapet SE har opptrådt som arrogante drittsekker. Men det er ikke selskapet SE som testes, det er P990i.

Lenke til kommentar
Er det ingen som vet hvordan jeg kan endre slik at P990i lagrer til Minnekort og ikke telefon??

6721814[/snapback]

Hvis du sier hva og hvordan du vil lagre blir det lettere å hjelpe deg :) .

Hva er galt med batteriet egentlig?

6719375[/snapback]

Ikke noe galt med batteriet BeachDumb, men prototypen, og tydelivis noen tidlige modeller, ble levert med et litt kraftigere batteri enn den modellen vi har fått. Muligens grunnet leveringsproblemer. Det spekuleres i om SonyEricsson vil gi senere modeller det kraftige batteriet allikevel.

Lenke til kommentar

Flytt filen(e) fra telefonen til minnekortet via filbehandleren eller, når du mottar filen fra IR, BT o.l., velg "Lagre i" og klikk på flagget for minnekort.

 

Tror dessverre det er umulig å lagre direkte på minnekort. Men du har da vel ikke fylt telefonen stappfull med filer som absolutt MÅ være i interntminne? Du kan vel bruke telefonminne som en slags mellomstasjon før du flytter filen(e) til minnekortet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+109384
Flytt filen(e) fra telefonen til minnekortet via filbehandleren eller, når du mottar filen fra IR, BT o.l., velg "Lagre i" og klikk på flagget for minnekort.

 

Tror dessverre det er umulig å lagre direkte på minnekort. Men du har da vel ikke fylt telefonen stappfull med filer som absolutt MÅ være i interntminne? Du kan vel bruke telefonminne som en slags mellomstasjon før du flytter filen(e) til minnekortet :)

6723553[/snapback]

 

Det er ikke noe problem. Trykk på den lille oppoverpila nede til venstre, tilkoblinger, usb. Der står det telefon eller filoverføring. Velger du filoverføring, dukker minnekortet opp som ekstern disk i explorer. Husk å velge telefon igjen før du prøver å sikkerhetskopiere.

 

Edit: Dette er jo ikke i det hele tatt svar på spørsmålet, fant jeg ut, men kanskje noen får nytte av det likevel. Jeg lar det stå.

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar

Nå har jeg testet en del med ulike videoformater til mobilen ved film-konvertering. Best (nesten lik som andre) og samt den gir bra plass er:

* Profile: 3GPP - 3rd Generation Partnership Project (*.3gp)

* Video Codec: xvid

* Video Size: 320x240

* Bit Rate: 512

* Frame Rate: Auto (default)

* Aspect: Auto (default)

* Bitrate Tolerance: 60 (default)

* Same Quality: False (default)

 

Lyd-området har jeg ikke gjort noe med. Og jeg håper dere får utbytte av dette utvekslingskunnskapet. :)

Lenke til kommentar

Vil gjerne vite hva frame raten er. Jeg synes 320x240 i MPEG4-improved med 512 kbit per sekund (inkl. lyd på 56 kbits) gir god kvalitet. Bare synd den ikke takler h.264, da det er en nydelig codec. Men hvordan får du den til å kjøre xVid? Bruker du et program til dette? Fint om du kan legge ut et liten snutt så jeg kunne sett kvaliteten.

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Frames er på 25, men det gjør automatisk så lenge kildefilmen er på 25fps. Når f.eks tegnefilm er på 15, skifter den automatisk. Ja synd den ikke kan brukes h264-filmer på standard-program i P990i. Det er sikkert noen programvarer som kan gjøre dette med h264 i din mobil hvis ønskelig.

Standard videospiller-program i P990 støtter xvid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...