Gå til innhold

Det norske flagget brenner!


Anbefalte innlegg

SSBs modeller for sine estimater av befolkningsutviklingen er i følge en kommentar i Aftenposten svært forsiktige. Det er fult mulig dere må finne frem burkaen i godt tid før Muslimsk råd vinner Stortingsvalget i 2060.

5593465[/snapback]

 

Jeg så på SSB sine tall, jeg oppfattet ikke det estimatet som forsiktig, om jeg ikke husker feil, så var 40% i år 2060 "toppestimatet". Det var et mellomestimat og et bunnestimat som var lavere, de hadde også en relativt bred definisjon av "ikke etnisk norsk" og dette innebefattet ALLE innvandrere, der en stor del kommer fra norden og resten av europa.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SSBs modeller for sine estimater av befolkningsutviklingen er i følge en kommentar i Aftenposten svært forsiktige. Det er fult mulig dere må finne frem burkaen i godt tid før Muslimsk råd vinner Stortingsvalget i 2060.

5593465[/snapback]

 

Jeg så på SSB sine tall, jeg oppfattet ikke det estimatet som forsiktig, om jeg ikke husker feil, så var 40% i år 2060 "toppestimatet". Det var et mellomestimat og et bunnestimat som var lavere, de hadde også en relativt bred definisjon av "ikke etnisk norsk" og dette innebefattet ALLE innvandrere, der en stor del kommer fra norden og resten av europa.

 

AtW

5594403[/snapback]

Dette stemmer. Her hadde man tatt med svensker, dansker og andre vestlige innvandrere. Flertallet av innvandrerene er ikke muslimer. Er jo en egen tråd om dette et sted på dette forumet.

 

Edit:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=531570

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Jeg så på nyhetene i etterkant av demoen på lørdag. Var en muslimsk dame som sa noe om at "Nordmenn burde skamme seg osv"

5593335[/snapback]

Verst av alt, hun ser ikke på seg selv som nordmann når hun sier det der. Hvem er rasistisk?

 

"Antar det var snakk om en muslimsk kvinne som bor i Norge?"

5593937[/snapback]

 

Ikke i Norge.

 

Nå vil jo en avis i Iran slå tilbake ved å arrangere en tegne/karikatur konkuranse om Holocaust.

 

Det var veldig bra sagt av en som var tegner der. Han sa at dem i vesten mener at ytringsfriheten står over alt, Ja, nå skal vi se på det, vi vil teste ytringsfrihetens grenser.

 

Kongebra sagt, spør du meg... :thumbup:

5594245[/snapback]

 

 

Jo, den var en norsk kvinne. Jeg blir kraftig provosert. Send'em home!

Lenke til kommentar
Ikke i Norge.

 

Nå vil jo en avis i Iran slå tilbake ved å arrangere en tegne/karikatur konkuranse om Holocaust.

 

Det var veldig bra sagt av en som var tegner der. Han sa at dem i vesten mener at ytringsfriheten står over alt, Ja, nå skal vi se på det, vi vil teste ytringsfrihetens grenser.

 

Kongebra sagt, spør du meg... :thumbup:

5594245[/snapback]

Og det kunne de ikke tenke på før ? Men man ser jo hvor hen det går med folk uten utdannelse.

Lenke til kommentar
Ikke i Norge.

 

Nå vil jo en avis i Iran slå tilbake ved å arrangere en tegne/karikatur konkuranse om Holocaust.

 

Det var veldig bra sagt av en som var tegner der. Han sa at dem i vesten mener at ytringsfriheten står over alt, Ja, nå skal vi se på det, vi vil teste ytringsfrihetens grenser.

 

Kongebra sagt, spør du meg... :thumbup:

5594245[/snapback]

Og det kunne de ikke tenke på før ? Men man ser jo hvor hen det går med folk uten utdannelse.

5594823[/snapback]

 

Og iranske aviser mener det er greit å latterligjøre forrige århundrets største menneskelige tragedie, attpåtil mens folk som opplevde det fortsatt lever? Ja, de skal få lov til dette, men det viser et menneskesyn som aldri slutter å overraske meg.

Lenke til kommentar
Ikke i Norge.

 

Nå vil jo en avis i Iran slå tilbake ved å arrangere en tegne/karikatur konkuranse om Holocaust.

 

Det var veldig bra sagt av en som var tegner der. Han sa at dem i vesten mener at ytringsfriheten står over alt, Ja, nå skal vi se på det, vi vil teste ytringsfrihetens grenser.

 

Kongebra sagt, spør du meg... :thumbup:

5594245[/snapback]

Og det kunne de ikke tenke på før ? Men man ser jo hvor hen det går med folk uten utdannelse.

5594823[/snapback]

 

Og iranske aviser mener det er greit å latterligjøre forrige århundrets største menneskelige tragedie, attpåtil mens folk som opplevde det fortsatt lever? Ja, de skal få lov til dette, men det viser et menneskesyn som aldri slutter å overraske meg.

5595108[/snapback]

 

Men er ikke det den så kalte ytringsfriheten? :hmm:

Lenke til kommentar
Mange innvandrere av andre generasjon sies å være mer religiøse enn sine foreldre, og det er ganske skremmende.

5593158[/snapback]

Sies å være? Hva legges i det?

 

De fleste religiøse er nå harmløse og gode mennesker. Finnes nok av fanatikere blant ikke-troendes også.

 

Det er da ikke skremmendes at noen er religiøs.

5593176[/snapback]

Andre generasjon kan være mer religiøse på grunn av sin jakt på identitet, og da søker noen (ikke alle) til islam og kan bli mer religiøse enn foreldrene.

 

Religion er etter min mening veldig skummelt.

Lenke til kommentar
Mange innvandrere av andre generasjon sies å være mer religiøse enn sine foreldre, og det er ganske skremmende.

5593158[/snapback]

Sies å være? Hva legges i det?

 

De fleste religiøse er nå harmløse og gode mennesker. Finnes nok av fanatikere blant ikke-troendes også.

 

Det er da ikke skremmendes at noen er religiøs.

5593176[/snapback]

Andre generasjon kan være mer religiøse på grunn av sin jakt på identitet, og da søker noen (ikke alle) til islam og kan bli mer religiøse enn foreldrene.

 

Religion er etter min mening veldig skummelt.

5595316[/snapback]

 

Da er du en pyse, vel :hmm: ?

Lenke til kommentar
Ikke i Norge.

 

Nå vil jo en avis i Iran slå tilbake ved å arrangere en tegne/karikatur konkuranse om Holocaust.

 

Det var veldig bra sagt av en som var tegner der. Han sa at dem i vesten mener at ytringsfriheten står over alt, Ja, nå skal vi se på det, vi vil teste ytringsfrihetens grenser.

 

Kongebra sagt, spør du meg... :thumbup:

5594245[/snapback]

Og det kunne de ikke tenke på før ? Men man ser jo hvor hen det går med folk uten utdannelse.

5594823[/snapback]

 

Og iranske aviser mener det er greit å latterligjøre forrige århundrets største menneskelige tragedie, attpåtil mens folk som opplevde det fortsatt lever? Ja, de skal få lov til dette, men det viser et menneskesyn som aldri slutter å overraske meg.

5595108[/snapback]

 

Men er ikke det den så kalte ytringsfriheten? :hmm:

5595238[/snapback]

 

Jo, og det er akkurat det han skriver.

 

Som nazist, hva synes egentlig du om ytringsfriheten?

Lenke til kommentar
Ikke i Norge.

 

Nå vil jo en avis i Iran slå tilbake ved å arrangere en tegne/karikatur konkuranse om Holocaust.

 

Det var veldig bra sagt av en som var tegner der. Han sa at dem i vesten mener at ytringsfriheten står over alt, Ja, nå skal vi se på det, vi vil teste ytringsfrihetens grenser.

 

Kongebra sagt, spør du meg... :thumbup:

5594245[/snapback]

Og det kunne de ikke tenke på før ? Men man ser jo hvor hen det går med folk uten utdannelse.

5594823[/snapback]

 

Og iranske aviser mener det er greit å latterligjøre forrige århundrets største menneskelige tragedie, attpåtil mens folk som opplevde det fortsatt lever? Ja, de skal få lov til dette, men det viser et menneskesyn som aldri slutter å overraske meg.

5595108[/snapback]

 

Men er ikke det den så kalte ytringsfriheten? :hmm:

5595238[/snapback]

 

Jo, og det er akkurat det han skriver.

 

Som nazist, hva synes egentlig du om ytringsfriheten?

5595386[/snapback]

 

Synes egentlig samfunnet generelt er alt for redd å ta i den saken, man blir jo beskylt for å være antisemmetisk og nazist nesten uansett. Egentlig kunne man godt ha benyttet muligheten til å herje litt mer med det, 2. verdenskrig er plutselig så blodseriøst. Og i mange land er jo feks nynazistiske symboler forbudt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja Iran er jo rette ræva til å snakke. De viser reklamer på TV som glorifiserer selvmordsbombing og tegneserier for barn som viser demoniske israelere med røde øyne og taggede tenner, som lager vrælelyder. Og hvordan barna skal bruke frukter som ligner granater for å skremme dem.

 

Muhammedtegningene er bare en unnskyldning for å fremme og vise hat mot vesten, som kjent reagerte ikke midtøsten da Egypt viste tegningene.

Lenke til kommentar

"Det er noen ganger du skal utfordre tabuene, men du tuller ikke med andres religion og du må respektere hva som er hellig for andre mennesker, sa Kofi Annan til DR TV i et eksklusivt intervju søndag."

 

Hvor ble det av reaksjonene til FN da Life of Brian kom i 1979? Sorry, Kofi Annan, men jeg driter i andre folks tro - det tilhører folks privatliv.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160449

Lenke til kommentar
Ikke i Norge.

 

Nå vil jo en avis i Iran slå tilbake ved å arrangere en tegne/karikatur konkuranse om Holocaust.

 

Det var veldig bra sagt av en som var tegner der. Han sa at dem i vesten mener at ytringsfriheten står over alt, Ja, nå skal vi se på det, vi vil teste ytringsfrihetens grenser.

 

Kongebra sagt, spør du meg... :thumbup:

5594245[/snapback]

Og det kunne de ikke tenke på før ? Men man ser jo hvor hen det går med folk uten utdannelse.

5594823[/snapback]

 

Og iranske aviser mener det er greit å latterligjøre forrige århundrets største menneskelige tragedie, attpåtil mens folk som opplevde det fortsatt lever? Ja, de skal få lov til dette, men det viser et menneskesyn som aldri slutter å overraske meg.

5595108[/snapback]

 

Men er ikke det den så kalte ytringsfriheten? :hmm:

5595238[/snapback]

Man skal bruke den med dannelse. Nå er det jo slik at WWII virkelig var der, imotsetning til masse annet religionen hevder.

Lenke til kommentar
Da åpner vi igjen, og jeg ber alle vise moderasjon og holde seg seriøse i debatten!

5625095[/snapback]

 

Yay, let's all flame with joy!

 

Registrerer at tabloidene ikke har flere demonstrasjoner med "hundrevis av rasende muslimer" å skrive om. Da gikk det vel mot all formodning bra denne gangen også :tease:

Lenke til kommentar
Registrerer at tabloidene ikke har flere demonstrasjoner med "hundrevis av rasende muslimer" å skrive om. Da gikk det vel mot all formodning bra denne gangen også  :tease:

5627506[/snapback]

 

Det er vel heller det at OL får all oppmerksomheten. 11 døde i Libya i går, 15 døde i Nigeria i dag. Spetakkelet i Libya kom rett etter fredagsbønnen, imanene har sørget for å piske opp stemningen litt.

 

EDIT:

 

Anbefaler Roy Jacobsens kronikk i DB.

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/02/18/458193.html

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar
Det er vel heller det at OL får all oppmerksomheten. 11 døde i Libya i går, 15 døde i Nigeria i dag.

5627598[/snapback]

Da er det vel 26-0 bare de siste to dagene. Hvor mye leder vi totalt?

 

Den Roy Jakobsen kronikken var forresten glimrende!

 

La oss forlate våre prinsipper, holdninger og verdier. La oss bøye oss for imamene og krigshisserne som bruker vold for å fremme sin religion og livssyn. La oss for all del ikke stå frem og kjempe for våre verdier.

Det er jo tross alt bare noen tegninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...