Smooth Ceiling Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Deus Ex: Førstepersonsskytespill der du avdekker konspirasjon etter konspirasjon.. Personen du styrer utvikler seg gjennom spillet og forbedrer ferdighetene sine. Et av de beste spillene noensinne. EDIT: Ser du vil ha det realistisk også. Spiller du dette på "Realistic" tåler du ikke mange kulene før du tar kvelden. Spillet er også kjemisk fritt for tusser og troll (noen genmanipulerte skapninger må du dog ta høyde for at du vil komme til å møte). 5511885[/snapback] Kan bare si meg hjertens enig. Ett av de beste SP spillene jeg har spilt i den genren. Operation Flashpoint 1985 har også en god story i campaign-delen. Endret 28. januar 2006 av Sundiver
Chasseur Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 No one lives forever 1 og 2 er gode spel med ei relativt god, og morosam, historie. 5514206[/snapback] And the correct answer is given! NOLF 1 og 2 har utrolige bra historier, selc Contract Jack (en slags oppfølger) ikke er like bra. Bege spillene er utrlig bra, og ikke minst morsomme, med en fabelaktiv historie, som holder deg gående. De er faktisk de eneste single player spillen jeg noen gan har runnet, (og har gjordt det flere ganger), i motseting til typsike singelplayer spill ala Rome: Total War, M:TW R:TWBI, M:TWVI, Half life, Far Cry, FEAR, Doom, Newer winter nights, COD, Baldurs gate, Warcarft 3, GTA:SA for å nevne noen få =)
Deadringer Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 bah! jeg får ikke tak i nolf 1! det plager meg! er et av de absolutt beste spillene jeg har prøvd, men får ikke tak i det!
vandrewal Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Vet ikke om "1 person" betyr førsteperson eller at du styrer en person, men jeg synes i hvert fall Jade Empire var inspirerende nok til at jeg fullførte det. Det samme med Beyond good & evil. 5513627[/snapback] Jeg har ikke spilt Jade Empire, men jeg må si meg enig når det gjelder Beyond Good & Evil. Visste nesten ingenting om spillet før jeg prøvde demoen, og jeg ble veldig positivt overrasket. Det var et glimrende singleplayerspill med både godt gameplay og god historie.
Enceladus Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 (endret) Min Mening: FPS (Overnaturlig): -Half Life 2 -The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay -Far Cry -F.E.A.R. -Doom 3 FPS (Ikke overnaturlig): -Call of Duty 1 og 2 -Max Payne 1 og 2 -Mafia FPS/RPG -System Shock 2 -Deus Ex RPG: -Baldurs Gate 1 og 2 -Planescape Torment -Arcunum of steamworks and magic Obscura -Morrowind -Neverwinter Nights -Icewind Dale 1 og 2 Endret 29. januar 2006 av Gammelsko
Hr. Jenssen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 bah! jeg får ikke tak i nolf 1! det plager meg! er et av de absolutt beste spillene jeg har prøvd, men får ikke tak i det! 5516146[/snapback] *Kremt*
Dragon Hunter Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Spill med god historie: Gothic-spillene Max Payne-spillene Mafia Dune-spillene Oddworld-spillene (har bare spillt de to første)
Icenor Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Indigo Prophecy er ikke en RPG, men har en veldig spennende historie og er veldig filmatisk. Det er som å se på en film du styrer. http://www.gamespot.com/pc/adventure/fahre...ml?q=Fahrenheit
Bear^ Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det spillet (FPS) med best historie er desverre litt overnaturlig. Half-Life 1 og 2. På en god andre plass kommer Max Payne 1 og 2 samt Mafia. Om du er ute etter et FPS med en litt tynn historie, men ingen overnaturlige monster eller andre overnaturlige tinger, er Soldier of Fortune 1 og 2 verd å ta en titt på. Av WW2 spill er Call of Duty 1 og 2 noe av det bedre du kan finne. Samt Battlefield 1942.
Isbilen Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det spillet (FPS) med best historie er desverre litt overnaturlig. Half-Life 1 og 2. 5522090[/snapback] Synes det er riktigere å si det som er bra med HL1/2 ikke er selve historien, som i seg selv er rimelig generisk, men måten den blir fortalt på. Spillet jeg nevnte tidligere, Deus Ex, har etter min mening mye bedre historie enn noen av HL-spillene, samtidig som du lever deg så til de grader inn i det. Jeg har rotet bort mitt eksemplar.
Ozelot Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Star Trek : Klingon Academy! Mest verdifulle 6 cd'er jeg har! (dessuten er ingame filmene ekte personer..ikke animert.) (Ok, da , spillet er gammelt, men jeg synes det er kjempebra!)
Deadringer Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 bah! jeg får ikke tak i nolf 1! det plager meg! er et av de absolutt beste spillene jeg har prøvd, men får ikke tak i det! 5516146[/snapback] *Kremt* 5517105[/snapback] har ikke surra meg til å få kredittkort enda
Bluum Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 CoD 1 & 2 GTA 3 & Vice City HL2 Zelda - Ocraina of Time (finnes program man kan kjøre N64-spill i) F.E.A.R kommer ikke på flere som ikke er skrevet...
Polar Pål Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hvorfor nevner folk spill med enten elendig eller ikke-eksisterende historie og spill med overnaturlige elementer? Leser dere IKKE trådstarters sin post? Argh..!
Bear^ Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hvorfor nevner folk spill med enten elendig eller ikke-eksisterende historie og spill med overnaturlige elementer? Leser dere IKKE trådstarters sin post? Argh..! 5524496[/snapback] Er derfor mange har nevnt slike spill som SOF, Max Payne, Mafia og COD Edit: Nolf til 59 spenn, postoppkrav finner du her Endret 30. januar 2006 av Bear^
oOF Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Må helt klart anbefale Planescape: Torment. Få spill har en like bra historie som det spillet og du kan holde på i lang tid med det. Et gammelt, men veldig, veldig bra spill som fortjener å bli spilt av deg!
cyberPanda Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 de beste historiene er de du lager selv og som ineholder sex, vold og mutanter. derfor må du skaffe deg fallout 1 og 2. ellers pleier jo adventure spill å ha god historie. den legnste reisen anefales. hvis du vill ha mer action er deusX og system shock 2 sikre kjøp.
Sirius Cobra Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg må si at jeg liker Mechwarrior serien ganske godt, mener de har god historie i seg (kanskje en fordel hvis du liker store roboter ). Mafia er aldeles å anbefale (tror jeg har rundte det spillet nærmere 4-5 ganger nå). MAx Payne er en klassiker, 2'ern er heller ikke å fornekte. Jedi Knight: Oucast 2 og Jedi Knight Academy har bra historier(hvis du liker Star Wars selvsagt). Hvis du liker filmen Tron så kan du jo alltids prøve spillet som er ment som en oppfølger (eller noe lignende i alle fall) Tron 2.0. Er liksom så mange bra spill der ut at man nesten ikke vet hva man skal anbefale.
Juke Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Elderscrolls: Morrowind oppfyller disse punktene trådstarter har satt vil jeg si, selv om det riktignok foregår i en fantasiverden og inneholder sånn sett "unaturlige" skapninger/"monstre", men det er ikke masse blod og gørr for å si det sånn. Spillet er 1st person, inneholder massevis av rollespillelementer, og et utrolig fritt gameplay. Storyen er også ganske interessant synes jeg (har spilt gjennom hele selv), og iblant må man til og med tenke litt også. Kjøper man det nå, så har man ca 2 måneder på seg til å fullføre det før etterfølgeren kommer, dvs Elderscrolls: Oblivion. Anbefales på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå