Loeve Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Morsomt hvordan dere hele tiden snakker om jenter som om det er en superoverraskelse at de er like flinke som gutter. Det er som om det er en forutsetning for jenter å være sugne i spill, og gutter å være gode. Dama til brodern som er super-rpg-fan gled rett inn i WoW, mens en kompis som omtrent aldri har spilt RPG-spill tidligere enda har problemer, og han er level 48.
AT1S Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Morsomt hvordan dere hele tiden snakker om jenter som om det er en superoverraskelse at de er like flinke som gutter. Det er som om det er en forutsetning for jenter å være sugne i spill, og gutter å være gode. Dama til brodern som er super-rpg-fan gled rett inn i WoW, mens en kompis som omtrent aldri har spilt RPG-spill tidligere enda har problemer, og han er level 48. 5501938[/snapback] ' Neida, men det er bra at jenter også spiller!
Solid Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 menn som spiller som females på WoW syns eg e sjukt... 5501677[/snapback] Jess, som vi alle vet skal dataspill kun brukes til å sjekke opp det motsatte kjønn, ikke noe annet. Nåde den som rollespiller eller velger et annet kjønn enn sitt eget! Syke jævler 5501711[/snapback] Hvorfor det. Er det bedre å sitte og stirre inn i en mannlig rumpe, enn en kvinnlig rumpe hele dagen hvis du er hetro? Samme faen vel. Du spiller vel ikke wow for å sjekke opp damer
AT1S Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 menn som spiller som females på WoW syns eg e sjukt... 5501677[/snapback] Jess, som vi alle vet skal dataspill kun brukes til å sjekke opp det motsatte kjønn, ikke noe annet. Nåde den som rollespiller eller velger et annet kjønn enn sitt eget! Syke jævler 5501711[/snapback] Hvorfor det. Er det bedre å sitte og stirre inn i en mannlig rumpe, enn en kvinnlig rumpe hele dagen hvis du er hetro? Samme faen vel. Du spiller vel ikke wow for å sjekke opp damer 5502097[/snapback] Kanskje starte en ny? jeg tenker!
darkness| Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Artikkel fra VG.no. <3 5502095[/snapback] For en utrolig TEIT artikkel.
torino10 Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Artikkel fra VG.no. <3 5502095[/snapback] <3
Thel Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Synes dere det er rart at jenter spiller? Jeg synes denne familien er litt rar: Guildlederen(mann) og 2nd in command(kvinne) i guilden er samboere, spiller timesvis hver kveld og har et barn på 2 år:P Tenkt dere den ungen, MMORPG i en alder av 5 sikkert.
kårekårelimihåret Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 menn som spiller som females på WoW syns eg e sjukt... 5501677[/snapback] Jess, som vi alle vet skal dataspill kun brukes til å sjekke opp det motsatte kjønn, ikke noe annet. Nåde den som rollespiller eller velger et annet kjønn enn sitt eget! Syke jævler 5501711[/snapback] Hvorfor det. Er det bedre å sitte og stirre inn i en mannlig rumpe, enn en kvinnlig rumpe hele dagen hvis du er hetro? Samme faen vel. Du spiller vel ikke wow for å sjekke opp damer 5502097[/snapback] Herregud, tok du virkelig ikke ironien?
anon12234 Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 (endret) bevis på at kate spiller wow http://home.online.no/~iwanvik/film/d7-28516234244.wmv save as osv,.... PS: in your face Djevlen! Endret 26. januar 2006 av Henrik2k
Djevlen Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 bevis på at kate spiller wow http://home.online.no/~iwanvik/film/d7-28516234244.wmv save as osv,.... PS: in your face Djevlen! 5503557[/snapback] hehe, du er så søt atte. 1) Jeg sa faktisk aldri at hun ikke spiller WoW. 2) Du kjøper virkelig det der? La meg tenke litt her, hun LEVER AV å vise frem kroppen sin. Hun er ikke alene om å leve av det. Så hvordan skal hun trekke flere gutter enn de andre jentene som lever av å vise kroppen sin på internett? Hva med å fremstå som en GEEK, dele interesser, oooo, se på alle guttene som ble enda mer interessert i kroppen hennes nå! 3) Det lukter script lang vei. 4) For all del, mulig hun spiller WoW. Synes dog du er litt naiv og godtroende om du svelger det rått.
PetePistola Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 bevis på at kate spiller wow http://home.online.no/~iwanvik/film/d7-28516234244.wmv save as osv,.... PS: in your face Djevlen! 5503557[/snapback] Haha, tviler så sinnsykt på at kate spiller wow seriøst. Det er garantert et "stunt" for pr. men har et par jenter i guilden, så er ikke noe tvil om jenter spiller wow (seff ikke) men du ser på kata klippet et det er "manus"
Datasmurf Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Gamergirls osv, jada jada old Familier som spiller er det beste nå for tiden Ellers så har jo vi på FW et aktivt forum og en hyggelig thread med bilder av de forskjellige spillerne. Flere hotte jenter der Selv foretrekker jeg Cathyo Selv om de fleste ikke tror hun spiller/poster bilde av seg selv Makan ^^
AT1S Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Både bestefar, pappa og stefaren min spiller. Bestefar spiller COD2, pappa spiller COD2, stefaren min spiller noe anna shit, men ingen har starta med wow ennå!
gamer73 Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 At det er et PR-stunt at Kate spiller wow er sikkert som fjell. Self mulig at hun tuller litt rundt i wow til tider, men noen gamer er hun ikke. Og temmelig tett i pappen er hun ihvertfall (det kom jo tydelig frem i intervjuklippet), men gud i himmelen for en kropp. Det skal hun ha. Stygge øyne og feil hårfarge, ellers er hun perfekt!
Bredoc Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) menn som spiller som females på WoW syns eg e sjukt... 5501677[/snapback] Kan være forvirrende faktisk. 5501733[/snapback] Jepp, jeg vet hva du mener. Jeg går ALLTID utifra at alle female characters i spillet er også av det svake kjønn på ordentlig! Det er da bare sunn fornuft å tenke sånn! 5501749[/snapback] Helt enig i det her. Men jeg vet om noen gutter som spiller med female chars. Han ene jeg prater mye med er Norsk og forklarte hvorfor han gjorde det på denne måten: 99% av spillerne tror jeg er jente, alle er mye snillere mot meg nå, og hjelper meg med alt mulig. Det fordi de tror jeg er jente. (Troll female shaman) Får enklere grupper og det er mye lettere å gaine lvl. han sier faktis til andre som ikke kjenner han at han er jente. Synes det er litt spesiel oppførsel men. Hans main er Troll male rogue. Endret 27. januar 2006 av Darkrevan
Krims Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Selv spiller jeg Female Gnome Mage Ingen har noen gang kommentert at jeg spiller female char selv om jeg er gutt, og jeg ser heller ingenting galt i det, de er jo søte . Har ingen anelse om hvorfor jeg valgte det og alle mine alts er male Kan ha noe med at jeg lagde min main klokka 4 om natta Endret 27. januar 2006 av Rodney Mullen
Datasmurf Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Min main er også female. Og jeg spiller med en familiefar på noen og førti, og hans main er female, og de fleste av mine guttevenner i spillet har female char ^^ Kan være noe fordig alliance male ser gay ut, i alle falll night elves, og humans ser jo stadig vekk ut som om de kommer rett fra Village People ^^ Uansett hvor mye banan eller transformer-set du kler de opp i. Det at det i følge WoW-lore (eller noe) ikke eksisterer kvinnelige druids, har ikke så mye å si. I følge WoW, kan ikke humans være hunters eller druids heller, men i følge meg så går det helt greit. Jeg ser på huntere som jegere, og de finnes det alt for mange av, og jeg ser på druids og tenker keltere, evt. Miraculix, men nå gikk dette litt for off-topic. Men jeg ser ikke noe galt i å spille female når du er male. Ser i det minste bedre ut, i noen tilfeller Akkurat som jeg ar venninner med flertall male-characters, har jeg flertall female-characters, og jeg ser ikke noe uvanlig i det.
gamer73 Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Men jeg ser ikke noe galt i å spille female når du er male.Ser i det minste bedre ut, i noen tilfeller Akkurat som jeg ar venninner med flertall male-characters, har jeg flertall female-characters, og jeg ser ikke noe uvanlig i det. En kvinne ser ikke bedre ut enn en mann rent fysiologisk. Fra naturens side er menn mer proposjonalt oppbygget. Vi er skapt for "action". Hele vår utforming med muskler, hofter som er bygget for hurtige sideveis bevegelser, øyne som ofte står lenger inne i hodet som hinder at f.eks klør skader øyne osv, er klart fordelaktig. Tar vi f.eks fotball så har kvinner et medfødt handikap når det kommer til hoftenes oppbyggning. Nå kan self dette med hva som objektivt sett er "pent" diskuteres, men rent fysiologisk vil jeg hevde at mannen har en "penere" kropp. Altså en kropp som er den mest "perfekte" i denne verden, av alle dyr og skapninger. MEN..vi menn som er hetroseksuelle "tenner" jo på kvinner ut i fra helt andre standarer enn hva som er den mest fysiologisk perfekte kropp. Det skal jo sies:) Men det er fordi vi ikke er objektive i vårt syn på hva som er "pent".
Der Kommissar Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Æsj, Kate er jo dritekkel Syntes ikke det før jeg blei linka til dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå